Mijn Raptor
Re: Mijn Raptor
ja klopt hoeveel km had jij ook alweer
Ik ben niet meer zon bikkel hoor cor rij alleen nog maar met mooi weer
En het mag van mij morgen al weer zomer worden kunnen we tenminste weer eens lekker
En het mag van mij morgen al weer zomer worden kunnen we tenminste weer eens lekker
yamaha of toch een can-am
normaal rij ik er mee naar het werk maar heb nu tijdelijk een tweede auto te leen en met dit weer is het wel verlijdelijk om de quad te laten staan
ben ook 2 keer met de fiets geweest maar dat is afzien met dit weer
ik hoop ook dat de temparatuur weer omhoog gaat want het begint al te kriebelen na 5 weken de bedoeling was om morgen weer met de quad te gaan maarja die auto staat er nog steeds dus ??????
ben ook 2 keer met de fiets geweest maar dat is afzien met dit weer
ik hoop ook dat de temparatuur weer omhoog gaat want het begint al te kriebelen na 5 weken de bedoeling was om morgen weer met de quad te gaan maarja die auto staat er nog steeds dus ??????
Die zwarte veren zien er echt veel mooier uit! Maar ik vroeg me af of de verf wel goed blijft zitten wanneer ze zullen inveren? Heb je dit al getest, want als blijkt dat de verf blijft zitten ga ik mijn gele veren ook zwart spuiten.
Raptor 660 SM
ik heb het nog niet kunnen proberen wat hij doet het niet meer.
waarschijnlijk is de gasklepsensor kapot
Oei, das wat minder!cor schreef:ik heb het nog niet kunnen proberen wat hij doet het niet meer.
Raptor 660 SM
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik heb mijn veren ook zelf gespoten van me barossa , resultaat moet hier ergens op het forum staan en dezen waren niet gaan bladeren of wat dan ook , hield echt supper
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Oke dat is mooi om te weten. Ik dacht namelijk dat het niet goed zou gaan doordat wanneer je gaat rijden de veren gaan 'werken', waardoor het er zo afspringt.sjmallie94 schreef:ik heb mijn veren ook zelf gespoten van me barossa , resultaat moet hier ergens op het forum staan en dezen waren niet gaan bladeren of wat dan ook , hield echt supper
Raptor 660 SM
je kunt ze toch ook laten powdercoaten??
He cor,
Jij ook mooie foto's! Wat voor velgen heb jij eigenlijk onder je quad (orgineel) Of heb je 10 inch achter? Vind je straatbanden namelijk een stuk mooier als die van mij!
Gr.
Jij ook mooie foto's! Wat voor velgen heb jij eigenlijk onder je quad (orgineel) Of heb je 10 inch achter? Vind je straatbanden namelijk een stuk mooier als die van mij!
Gr.
Yamaha Raptor 700 SE!
zijn de standaard velgen waarschijnlijk een andere maat band de velgen komen van mijn 350 heb ik omgewisseld
Kan je is kijken wat voor type en bandenmaat dat is, ik zag op de foto dat je voor maxxis spearz banden had. Wat heb je achter + maat?
Yamaha Raptor 700 SE!
inova 205 de hoogte weet ik niet
zal morgen even kijken dan laat ik het even weten
zal morgen even kijken dan laat ik het even weten
-
- Quadrider
- Contacteer:
Cor,
Wakker worden , doet ze het al zonder te hakkelen en te stotteren
Laat wat weten