QFB T-shirt ontwerpen
hoho kleine kinderen... sorry maar nu begint het mij hennig te storen, nu begint iedereen nikolas al aan te vallen als hij niks heeft gedaan. Mij stoort het gedrag van hem totaal niet, ik heb er geen last van en kan redelijk goed met m overweg.
de enige die hier problemen met m hebben, zijn mensen die hem nog niet eens kennen, maar die denken: kijk wat die kan betalen, en zo jaloers zijn (mijn mening).
vraag eens aan fré, joachim, warrior etc... die hebben hem ontmoet, vraag eens wat zij van nikolas vinden? ik denk dat het een normaal mens is die gewoon wil quadten, net zoals iedereen hier, ik koop ook veel onderdelen op m'n suzu, maar ik wordt niet uitgescheten etc? als we dat toch gaan doen, vindt ik dat we iedereen over dezelfde kam moeten scheren, en begin mij dan maar ook uit te schelden en te "pesten".
sorry maar dit soort dingen verkloot echt het forum, bij "te koop gevraagd" zat het er ook weer tegen, man man. De meeste problemen komen hier voor met oudere mensen dan met de jongere... dan begin ik mij ECHT vragen te stellen, moeten die geen voorbeeld geven???
Ik kan Qenny alleen maar steunen (zie andere topic).
schei er allemaal mee uit ofwel denk ik dat jullie veel forumgebruikers zullen verliezen...
de enige die hier problemen met m hebben, zijn mensen die hem nog niet eens kennen, maar die denken: kijk wat die kan betalen, en zo jaloers zijn (mijn mening).
vraag eens aan fré, joachim, warrior etc... die hebben hem ontmoet, vraag eens wat zij van nikolas vinden? ik denk dat het een normaal mens is die gewoon wil quadten, net zoals iedereen hier, ik koop ook veel onderdelen op m'n suzu, maar ik wordt niet uitgescheten etc? als we dat toch gaan doen, vindt ik dat we iedereen over dezelfde kam moeten scheren, en begin mij dan maar ook uit te schelden en te "pesten".
sorry maar dit soort dingen verkloot echt het forum, bij "te koop gevraagd" zat het er ook weer tegen, man man. De meeste problemen komen hier voor met oudere mensen dan met de jongere... dan begin ik mij ECHT vragen te stellen, moeten die geen voorbeeld geven???
Ik kan Qenny alleen maar steunen (zie andere topic).
schei er allemaal mee uit ofwel denk ik dat jullie veel forumgebruikers zullen verliezen...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
Ik vind dat iedereen de waarheid mag weten, dit was een van de berichten die ik van Nikolas kreeg:
Je kan gewoon nooits iets toegeven, was vroeger zo bij het samengaan van de forums en is nog altijd zo. Eigen wil eerst is het bij jou ! Iedereen was voor het samengaan en Ralph moest tegen dus was het lange tijd tegen. Zo kan ik wel nog een pak voorbeelden aanhalen.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik heb Nicolas persoonlijk al 2 keer ontmoet en hij is echt een toffe kerel! Dus, diegene die hem nog lastig valt krijgt met mij aan de stok . Echt waar, is een coole gast en heeft een bom van een quad
De T-shirt vond ik wel grappig maar ik dacht niet dat dit een persoonlijk aanval was naar Nikolas toe. Als het zo bedoelt was Becon, dan ben je zelf een kabouter, né!
De T-shirt vond ik wel grappig maar ik dacht niet dat dit een persoonlijk aanval was naar Nikolas toe. Als het zo bedoelt was Becon, dan ben je zelf een kabouter, né!
Laatst gewijzigd door Wå®®iør op vr 09 jul, 2004 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik vond die t-shirt grappig Voor mijn part mogen ze mijn foto gebruiken hoor.Ralph schreef:Vind jij het grappig als er dat soort dingen over je gezegd worden?
En idd, als je vals beschuldigd werd van het verwijdering van topics is dit idd niet leuk. Dus, dit is ook verkeerd....
Laatst gewijzigd door Wå®®iør op vr 09 jul, 2004 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Zie boven