Burgemeester Janssens maakt jacht op quads
Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads
allemaal waar Kevin-Raptor, maar ondertussen is het verbieden al begonnen ...
en zelfs diegene die wel op 4 wielen blijven, die zich wel aan de snelheid houden
worden al scheef bekeken door heel deze heisa, gewoon omdat je op een Quad zit ...
gewoon boets van 500 euro voor diegene die zot doet of met open uitlaten rijd,
hij zal zich geen 3 keer laten pakken, en dan kan de gemeente er nog iets aan verdienen ...
en zelfs diegene die wel op 4 wielen blijven, die zich wel aan de snelheid houden
worden al scheef bekeken door heel deze heisa, gewoon omdat je op een Quad zit ...
gewoon boets van 500 euro voor diegene die zot doet of met open uitlaten rijd,
hij zal zich geen 3 keer laten pakken, en dan kan de gemeente er nog iets aan verdienen ...
Hoe het wel moet: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... 6/1.554045" onclick="window.open(this.href);return false;
Er kijkt geen mens op op die terrasjes, je hoort de standaard quads nauwelijks boven het stadsrumoer.
Er kijkt geen mens op op die terrasjes, je hoort de standaard quads nauwelijks boven het stadsrumoer.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
In de Gazet van Antwerpen staat dat het reeds is goedgekeurd.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... urd-2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... urd-2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
Ik vraag me af wat de MAG hiervan zegt.
Zal eens een mailtje sturen.
Ben benieuwd hoe graag ze willen helpen.
Ben al ongeveer 15 jaar lid dus nu maar hopen dat het m'n geld waard was.
Zal eens een mailtje sturen.
Ben benieuwd hoe graag ze willen helpen.
Ben al ongeveer 15 jaar lid dus nu maar hopen dat het m'n geld waard was.
Plastic Repair
Blijkbaar is de MAG er al iet of wa mee bezig.JBX schreef:Hoe het wel moet: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/m ... 6/1.554045" onclick="window.open(this.href);return false;
Den Theo Beeldekens was toch te zien in de reportage.
..... toch da mailtje maar sturen, you never know.
Plastic Repair
Tot nu toe lees ik niets dan positieve reacties in de krant.
Ik zou jullie dan ook allemaal willen vragen om reacties te posten op dit artikel. Houd het aub beleefd. Geen scheldpartijen en verwijten, maar serieuze reacties graag!
http://www.gva.be/antwerpen/verbod-op-q ... #rcomments" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou jullie dan ook allemaal willen vragen om reacties te posten op dit artikel. Houd het aub beleefd. Geen scheldpartijen en verwijten, maar serieuze reacties graag!
http://www.gva.be/antwerpen/verbod-op-q ... #rcomments" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
ONDERSTAANDE IS TERUG TE VINDEN OP DE WEBSITE VAN M.A.G.
SUPER DAT DIE GASTEN ONS NIET IN DE STEEK LATEN !!!
LATEN WIJ HEN NU OOK NIET IN DE STEEK LATEN ZOU IK ZEGGEN !!!
Beste quad, trike en motorrijders
Zoals jullie allemaal al wel in de media hebben gehoord en gelezen heeft Antwerpen een quad-verbod ingevoegd in de bebouwde kom.
M.A.G. gaat dit niet zomaar laten gebeuren……..
Het is kort dag maar er is geen tijd te verliezen, daarom deze oproep voor een samenkomst en eens te zien wat er aangedaan kan worden.
Brief het zoveel mogelijk door.
Maandag 6 juli 2009 te 20:00 uur
Antwerp Docks Hotel
Noorderlaan 100, te Antwerpen.
SUPER DAT DIE GASTEN ONS NIET IN DE STEEK LATEN !!!
LATEN WIJ HEN NU OOK NIET IN DE STEEK LATEN ZOU IK ZEGGEN !!!
Beste quad, trike en motorrijders
Zoals jullie allemaal al wel in de media hebben gehoord en gelezen heeft Antwerpen een quad-verbod ingevoegd in de bebouwde kom.
M.A.G. gaat dit niet zomaar laten gebeuren……..
Het is kort dag maar er is geen tijd te verliezen, daarom deze oproep voor een samenkomst en eens te zien wat er aangedaan kan worden.
Brief het zoveel mogelijk door.
Maandag 6 juli 2009 te 20:00 uur
Antwerp Docks Hotel
Noorderlaan 100, te Antwerpen.
Plastic Repair
Spijtig dat ik er niet kan geraken na m'n werk, (tis nogal ver).
Maar ik vind dat we inderdaad wel actie mogen voeren. Dit is absoluut absurd.
En dit alles op pakweg 2 weken tijd. zonder waarschuwing...
Gaan ze nu zeggen dat er geen maniakken met sportkarren hard rijden, of brommers die geen lawaai maken ?
Ik heb al vele keren langs een chopper of harley gestaan, ik kon mijn quad in de verste verte nie meer horen. (nu, ik zou hier nooit van klagen. maar als ze zo'n dingen zeggen over quad rijders... dan vind ik toch dat ze eens wat verder moeten gaan kijken als hun neus lang is)
En wij mogen nie op de autostrade rijden, maar ik kom er wel regelmatig tegen die daar tegen 200km/u over sjeezen.
Nja, risico nemen zeg ik dan. daar hebben ze toch politie en wetten enz. voor uitgevonden of niet ? als ze die mensen pakken dan ist ook rijbewijs kwijt boete enz. Ik dacht dat dat hetzelfde was voor quads. Maar nee, boem baaf, de quad rijden roekeloos en maken lawaai dus verbieden we het. eum ????? huh ???
Ze hadden misschien es wa politie acties moeten doen dan op roekeloos rijgedrag en decibels (en niet alleen op quad wel te verstaan want er zijn er nog vele meer, zowel moto's als auto's). als ze dan toch een lijn willen trekken, maak er dan een rechte van.
In de bossen mag je bijna niet meer komen, crossparcours krijgen geen vergunning meer(vb kaulille welk op 50m van de landingsbaan van F16's ligt) en nu gaan ze het op de weg ook verbieden. (Leuk, wat moeten we dan gaan doen met onze quad? inkaderen ?). of gaat de staat em terugkopen voor 10.000 euro ?
En door heel deze heisa is het imago nog maar eens de grond in geboord. ik kreeg nu soms al vieze blikken en boze reacties op fietsers als ik op rolantie in 1ste versnelling langs een fietser rij. het gaat er nu niet beter op worden.
Amai, nu stop ik met zagen
Maar ik vind dat we inderdaad wel actie mogen voeren. Dit is absoluut absurd.
En dit alles op pakweg 2 weken tijd. zonder waarschuwing...
Gaan ze nu zeggen dat er geen maniakken met sportkarren hard rijden, of brommers die geen lawaai maken ?
Ik heb al vele keren langs een chopper of harley gestaan, ik kon mijn quad in de verste verte nie meer horen. (nu, ik zou hier nooit van klagen. maar als ze zo'n dingen zeggen over quad rijders... dan vind ik toch dat ze eens wat verder moeten gaan kijken als hun neus lang is)
En wij mogen nie op de autostrade rijden, maar ik kom er wel regelmatig tegen die daar tegen 200km/u over sjeezen.
Nja, risico nemen zeg ik dan. daar hebben ze toch politie en wetten enz. voor uitgevonden of niet ? als ze die mensen pakken dan ist ook rijbewijs kwijt boete enz. Ik dacht dat dat hetzelfde was voor quads. Maar nee, boem baaf, de quad rijden roekeloos en maken lawaai dus verbieden we het. eum ????? huh ???
Ze hadden misschien es wa politie acties moeten doen dan op roekeloos rijgedrag en decibels (en niet alleen op quad wel te verstaan want er zijn er nog vele meer, zowel moto's als auto's). als ze dan toch een lijn willen trekken, maak er dan een rechte van.
In de bossen mag je bijna niet meer komen, crossparcours krijgen geen vergunning meer(vb kaulille welk op 50m van de landingsbaan van F16's ligt) en nu gaan ze het op de weg ook verbieden. (Leuk, wat moeten we dan gaan doen met onze quad? inkaderen ?). of gaat de staat em terugkopen voor 10.000 euro ?
En door heel deze heisa is het imago nog maar eens de grond in geboord. ik kreeg nu soms al vieze blikken en boze reacties op fietsers als ik op rolantie in 1ste versnelling langs een fietser rij. het gaat er nu niet beter op worden.
Amai, nu stop ik met zagen
Drive high so you can fly...
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
-
- Quadrunner
http://www.mag.be/dutch/modules.php?nam ... e&sid=2893" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
Effe voorstellen,
Nico- outdoorliefhebber: quad, 4X4, MTB, wandelen, ...- Ik ben ook 1 van de gedupeerde hier in Antwerpen. Ik heb al naar CODEGROEN en MAG gebeld en gemaild. Ik heb zelfs de burgemeestervanantwerpen gemaild, zonder gehoor. Ik heb naar FEBIAC een mail gestuurd, en ik hoop op verlossende berichten. Ik vind ook dat heel deze heisa rond Quads zwaar overdreven is. Ik hou mij aan de regels en heb een volledig COC gekeurde quad. Ik vond dit bij de aankoop zeer belangrijk omdat er al zo snel en zo veel gevit wordt op alles wat anders is en wat met offroad te maken heeft. Ik ben een leerkracht, en mijn vakantie is zwaar in mineur gestart. Er MOET een discussie komen, dat is duidelijk en gewenst, maar deze nieuwe wetgeving is ronduit dictatoriaal te noemen. Me dunkt dat het hier eerder gaat over een politieke stunt dan over een terechte maatregel. Het is dan ook jammer dat de ploeg van MIJN stad zich op zulk een lage manier heeft geuit. Over verschillende zaken lopen er verhitte discussies en worden er weinig concrete zaken beslist, maar over het aanvallen van een minderheidsgroep in de samenleving kan men op wel erg korte termijn een beslissing treffen. Ik zal dan ook zeker maandag aanwezig zijn op de bijeenkomst van MAG. Het zit me zelfs zo hoog dat ik dit destructieve precedent wil aanvechten op een legale manier, dat ik mee wil zorgen voor een construcutief beleid inzake quads, ... . Maar in samenspraak met iedereen zoals het in elke democratische samenleving hoort. Op een manier dat iedereen, zelfs onze hardste vijanden, betrokken kunnen worden in de gehele opzet.
Solidariteit in een tijd van individualisering (Henk van Luijk)
Tot maandag
Nico- outdoorliefhebber: quad, 4X4, MTB, wandelen, ...- Ik ben ook 1 van de gedupeerde hier in Antwerpen. Ik heb al naar CODEGROEN en MAG gebeld en gemaild. Ik heb zelfs de burgemeestervanantwerpen gemaild, zonder gehoor. Ik heb naar FEBIAC een mail gestuurd, en ik hoop op verlossende berichten. Ik vind ook dat heel deze heisa rond Quads zwaar overdreven is. Ik hou mij aan de regels en heb een volledig COC gekeurde quad. Ik vond dit bij de aankoop zeer belangrijk omdat er al zo snel en zo veel gevit wordt op alles wat anders is en wat met offroad te maken heeft. Ik ben een leerkracht, en mijn vakantie is zwaar in mineur gestart. Er MOET een discussie komen, dat is duidelijk en gewenst, maar deze nieuwe wetgeving is ronduit dictatoriaal te noemen. Me dunkt dat het hier eerder gaat over een politieke stunt dan over een terechte maatregel. Het is dan ook jammer dat de ploeg van MIJN stad zich op zulk een lage manier heeft geuit. Over verschillende zaken lopen er verhitte discussies en worden er weinig concrete zaken beslist, maar over het aanvallen van een minderheidsgroep in de samenleving kan men op wel erg korte termijn een beslissing treffen. Ik zal dan ook zeker maandag aanwezig zijn op de bijeenkomst van MAG. Het zit me zelfs zo hoog dat ik dit destructieve precedent wil aanvechten op een legale manier, dat ik mee wil zorgen voor een construcutief beleid inzake quads, ... . Maar in samenspraak met iedereen zoals het in elke democratische samenleving hoort. Op een manier dat iedereen, zelfs onze hardste vijanden, betrokken kunnen worden in de gehele opzet.
Solidariteit in een tijd van individualisering (Henk van Luijk)
Tot maandag
Solidariteit in een tijd van individualisering
beste quad liefhebbers
ik zal er ook aanwezig zijn op maandag
mvg Muhammet
ik zal er ook aanwezig zijn op maandag
mvg Muhammet
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Op zoek naar quadracers stootten we in Borgerhout op een groepje allochtonen. De mannen wensten liever anoniem te blijven. 'Overlast voor de buurt? Niet onze zorg', zegt Ahmed. 'Alsof het ons verbaast dat de stad ons liever van de weg wil. Ze kunnen ons toch niets maken. Dat de politie ons maar achterna komt. Dit is onze buurt, hier bepalen wij de regels. Verkeersreglement, laat me niet lachen. Wij rijden hier hoe wij willen.'
man man,
kom je hier een beetje zielig aanklopen t is daar gevaarlijk dit dat ik heb geen werk dit dat!
en dan kom jij hier beetje stoer doen, mongolische kut konijn da ze zijn!
mee t land uit, die mensen die zo te denken.....
hoe focking vaaak kom je tegen op tv/ pc gezocht man donker getint van een overvall en bedrijging verkrachting etc...
als ze die mensen vinden zou ik zegge t land uit de "goede"mogen best blijven... maar zo een hoop van die mensen verzieken alles hier
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 21 mar, 2010 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Toeschouwer
Ik begrijp het allemaal niet goed hoor.
onlangs komt meneer De Croo te paard een quadrijder tegen. De quadrijder was de veldweg
aan het stukrijden. Hij NIET hoor
De beste oplossing volgens Herman De Croo: ALGEMEEN VERBOD!!
Geen paniek want er zou democratisch gestemt worden (door zijn persoonlijke vrienden weliswaar)
Nu komt meneer Janssens enkele cowboy-quadrijders tegen in de stad. Hij durft ze blijkbaar niet persoonlijk
aanpakken dus hij zoekt naar een oplossing .... even denken....eureka: ALGEMEEN VEBOD!!
Geen paniek want er zou democratisch gestemt worden (door zijn persoonlijke vrienden weliswaar)
Eindbalans: we mogen niet op autostrade, we mogen niet meer op veldwegen, we mogen niet in de bossen,
we mogen niet in de stad...MAAR geen paniek.... we mogen nog wegentaks betalen
wij zitten hier allemaal te zagen en te klagen, maar we moeten het maar allemaal laten gebeuren.
wij hebben geen macht om tegen het politieke monopolie op te spelen.
binnenkort hebben we allemaal een mooie quad op de zolder staan met een doekje er over. En als er dan bezoek
komt zo geheimzinnig van... WAT!! heb jij nog nen quad staan zot.... ja jongen, komt maar eens zien op
mijnen zolder, maar ge weet van niks e, mondje dicht.
eigenlijk is het niet om mee te lachen maar eerder om te wenen
onlangs komt meneer De Croo te paard een quadrijder tegen. De quadrijder was de veldweg
aan het stukrijden. Hij NIET hoor
De beste oplossing volgens Herman De Croo: ALGEMEEN VERBOD!!
Nu komt meneer Janssens enkele cowboy-quadrijders tegen in de stad. Hij durft ze blijkbaar niet persoonlijk
aanpakken dus hij zoekt naar een oplossing .... even denken....eureka: ALGEMEEN VEBOD!!
Eindbalans: we mogen niet op autostrade, we mogen niet meer op veldwegen, we mogen niet in de bossen,
we mogen niet in de stad...MAAR geen paniek.... we mogen nog wegentaks betalen
wij zitten hier allemaal te zagen en te klagen, maar we moeten het maar allemaal laten gebeuren.
wij hebben geen macht om tegen het politieke monopolie op te spelen.
binnenkort hebben we allemaal een mooie quad op de zolder staan met een doekje er over. En als er dan bezoek
komt zo geheimzinnig van... WAT!! heb jij nog nen quad staan zot.... ja jongen, komt maar eens zien op
mijnen zolder, maar ge weet van niks e, mondje dicht.
eigenlijk is het niet om mee te lachen maar eerder om te wenen
Het is ronduit schandalig dat de quads verboden worden in Antwerpen.
Door mijn handicap ( been amputatie) is het voor mij onmogelijk om met een moto
te rijden, dus heb me 2 jaar geleden een quad aangeschaft. Ik vind het erg dat er nu een
verbod is in Antwerpen, en dat waarschijnlijk ook andere steden, gemeenten zullen volgen,
en dit allemaal door een aantal cowboys die nergens respect voor hebben. Men zou beter
meer controles uitvoeren in plaas van iedereen die met een quad rijd te straffen
Door mijn handicap ( been amputatie) is het voor mij onmogelijk om met een moto
te rijden, dus heb me 2 jaar geleden een quad aangeschaft. Ik vind het erg dat er nu een
verbod is in Antwerpen, en dat waarschijnlijk ook andere steden, gemeenten zullen volgen,
en dit allemaal door een aantal cowboys die nergens respect voor hebben. Men zou beter
meer controles uitvoeren in plaas van iedereen die met een quad rijd te straffen