Bierkrat racer **Update 19 April**
Re: Bierkrat racer **Update 18 Mrt**
ziet er idd lekker!!
Re: Bierkrat racer **Update 18 Mrt**
**Kleine update**
Kratje zit erop, zo krijgt iedereen ook beter een indicatie van het formaat..
Kratje zit erop, zo krijgt iedereen ook beter een indicatie van het formaat..
Re: Bierkrat racer **Update 19 April**
** Update **
Ja, vandaag weer verder gegaan. Wat hebben we gedaan:
- Frame voor zitje gemaakt
- Uitlaat omgevouwen, demper zit er nog niet op.
- Accubakje vast gemaakt aan frame
Vooral de uitlaat was een leuke klus, hij moest helemaal anders. Lekker warm stoken, slijpen en lassen. Hij is er niet mooier op geworden maar het werkt.
Foto's:
De lasser was lekker bezig, bedankt! Ik mooi even kartjes bekijken die buiten stonden.
2,5 uur verder hebben we dit:
Ja, vandaag weer verder gegaan. Wat hebben we gedaan:
- Frame voor zitje gemaakt
- Uitlaat omgevouwen, demper zit er nog niet op.
- Accubakje vast gemaakt aan frame
Vooral de uitlaat was een leuke klus, hij moest helemaal anders. Lekker warm stoken, slijpen en lassen. Hij is er niet mooier op geworden maar het werkt.
Foto's:
De lasser was lekker bezig, bedankt! Ik mooi even kartjes bekijken die buiten stonden.
2,5 uur verder hebben we dit:
-
- Quadverslaafde
hij is lekker bezig freek!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
begin goed uit te zien , ik zit nu nog met 3 anderen jongens ook een bierkrat racer te maken voor project eens ff wat iedeetjes stelen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Prima! Foto's kijken is altijd goed. Kijk hier maar eens: http://www.wiki-bierkiste.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het blok wil niet lopen, snap er geen reet van.
Maar het blok wil niet lopen, snap er geen reet van.
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
goeie massa?
Ja, alles werkt alleen er komt geen benzine vanuit de carb de cil in. Overal uit de carb stroomt het over, maar komt niet in de cil.
Al 2 carbs geprobeerd :S
Al 2 carbs geprobeerd :S
Staat je carb goed, gekeken of je vlotter niet blijft hangen en of je sproeier schoon is?
Ik heb met 2 carbs getest, dus ik ga er vanuit dat een van die 2 het doet. 1 was een compleet nieuwe.
Woont er evt iemand in de regio Assen/Groningen die mij met die blokje kan helpen?
Woont er evt iemand in de regio Assen/Groningen die mij met die blokje kan helpen?
-
- Quadverslaafde
domme vraag misschien maar zitten alle slangetjes wel waar ze horen?Eddol schreef:Ik heb met 2 carbs getest, dus ik ga er vanuit dat een van die 2 het doet. 1 was een compleet nieuwe.
vult de carb. flotterkamer zich wel met brandstof?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Geen domme vraag, maar overal zit benzine. Komt zelfs via het luchtfilter naar buiten.
Denk dat de vacuum te goed werkt, en de benzine via de vacuum weer naar de benzine pomp lijd.
Denk dat de vacuum te goed werkt, en de benzine via de vacuum weer naar de benzine pomp lijd.
-
- Quadverslaafde
vaag verhaal hoor, en als je voor de gein is de orginele motoropstelling terugzet(normale filter etc etc.)
Het is een normale opstelling. Haha. Heb het blokje los gekocht. Toen kabelboom, cdi etc erbij.
Vandaag remreiniger via de inlaat erin gespoten, maar start nog steeds niet. Naar mijn idee staat hij wel optijd enzo. Snap er niks van. Ik ga vrijdag foto's maken van hoe de boel staat en hoe het zit. Misschien dat iemand het hier dan weet.
Vandaag remreiniger via de inlaat erin gespoten, maar start nog steeds niet. Naar mijn idee staat hij wel optijd enzo. Snap er niks van. Ik ga vrijdag foto's maken van hoe de boel staat en hoe het zit. Misschien dat iemand het hier dan weet.
Blokje doet het. Nokkenastandwiel stond verkeerd..