Pagina 5 van 5

Re: TOPspeed kfx 450 :s

Geplaatst: za 12 jun, 2010 23:49
door mobydirk
als jij in je hoogste versnelling rijd
red je dan je toeren begtenzer?
zo niet mischien moet je er een iets groter achtertandwiel op zetten
mischien red hij het net niet om hem in zijn hoogste versneling door te trekken

Re: TOPspeed kfx 450 :s

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 06:00
door yamahakoppel
tjobbie schreef:daar zou ik me allemaal niet zo,n druk om maken, als je bijv, naar yamahakoppel kijkt die heeft al gruwelijk veel km,s erop
staan en rijd ook nog steeds op de zelfde piston(dacht ik tenminste :p )en geloof me dat is veeeel meer al 100 uur.
ik heb er nu 22.000 km op staan ja :p had al na 1 jaar 10.000 is nu 3jaar oud en het laatste jaar is er geen 4.000 mee gereden :oops: ( andere vriendin die minder graag rijd ) volgens mijn verdeler heeft hij klanten die er 40.000km mee hebben zonder open geweest te zijn :D kan dus nog enkele jaren mee
het is normaal dat je na een tijd denkt mijn quad is versleten want ik voel de kick niet meer alles went, maar als je dan eens langs een nieuwe quad hangt en je rijd die gewoon los uit dan weet je "mijn quad GAAT" :wink:

Re: TOPspeed kfx 450 :s

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 07:53
door FLIPmode
Belgian Pro schreef:Ohw my bad. :D In elk geval ga ik zo geen meer kopen aangezien ik een powercommander heb.
Ben al tevreden als je de brandstoftoevoer kan regelen.. aan die begrenzer begin ik niet te prutsen.
Bij een hoogcompressie zuiger is het wel handig om de ontsteking te kunnen verlaten ivm pingelen :idea: (of een octaan verhogend middel te gebruiken!)
:bier:

Re: TOPspeed kfx 450 :s

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 10:53
door Belgian Pro
mobydirk schreef:als jij in je hoogste versnelling rijd
red je dan je toeren begtenzer?
zo niet mischien moet je er een iets groter achtertandwiel op zetten
mischien red hij het net niet om hem in zijn hoogste versneling door te trekken
Ben er zeker van dat ie het haalt... heeft genoeg power, zit direct in men 5e

Re: TOPspeed kfx 450 :s

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 10:55
door Belgian Pro
FLIPmode schreef:
Belgian Pro schreef:Ohw my bad. :D In elk geval ga ik zo geen meer kopen aangezien ik een powercommander heb.
Ben al tevreden als je de brandstoftoevoer kan regelen.. aan die begrenzer begin ik niet te prutsen.
Bij een hoogcompressie zuiger is het wel handig om de ontsteking te kunnen verlaten ivm pingelen :idea: (of een octaan verhogend middel te gebruiken!)
:bier:
Oh ok maar ik ga geen hoogcompressie piston steken hoor... ze raden het mij allemaal af :roll: