Pagina 5 van 17
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: zo 19 sep, 2010 21:22
door cilinderhead
danku
, hoop t wel maar mag ook wel voor wat t kost.... ( vandaag 18 liter benzine opgereden
4 x 15 min plus een ronde
)
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: zo 19 sep, 2010 21:33
door sjmallie94
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 06:43
door dieseltank
heb je geen filmpjes van het crossen?
mooie foto's!
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 07:21
door Ardjuh
dieseltank schreef:heb je geen filmpjes van het crossen?
mooie foto's!
Van mijn helmcam, staat die ook op... maar moet ik nog ff bewerken dan op youtube gooien
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 09:32
door cilinderhead
haha, jha maar 18 liter benzine is toch wel aardig wat in een uurtje.... zit er over te denken om in november/december het blok open te halen en zo nodig onderdelen te vervangen.
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 09:58
door Jazzy
Wat een gaaf ding zeg, krijg er al zin in om ook zo te kunnen crossen met mijn eigen projectje.
Denk je dat het hoge verbruik ook komt door motorslijtage dan?
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 10:05
door Ardjuh
Jazzy schreef:Wat een gaaf ding zeg, krijg er al zin in om ook zo te kunnen crossen met mijn eigen projectje.
Denk je dat het hoge verbruik ook komt door motorslijtage dan?
2de hands spul hé... Iemand kan wel zeggen dat het net vervangen is, maar zekerheid heb je nooit. Compressie meting
wekte wel het vertrouwen dat het blok niet direct aan puin kan lopen. Maar hoe lang het blok nog wel mee kan...
Als je hele spul eruit trekt en nieuwe erin zet weet je waar je staat, en kun je vanaf dat moment gaan klokken/meten.
Maar wel zonde als je zelf met dat ding gaat crossen, dan had je denk beter die oude kappen erop kunnen laten... standaard
banshee's staan niet echt bekend om hun goede rij eigenschappen... als je echt gaat rijden...
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 11:58
door cilinderhead
wat ard zegt
, hoge verbruik is normaal bij deze quad 300cc competitie quad... wat wil je
einduitslag was 14e van de 22, eerste 2 manche's gingen niet heel erg goed ( training linker handvat los, die vastgezet eerste manche had ik rechter handvat los in je hand.. van het stuur af en heb handkappen
die er snel opgezet en verder gereden), laatste wel daar was ik 8e van de 22
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 20 sep, 2010 21:41
door Boncari
Leuke machine!
Maar hoe vind je de rijeigenschappen van deze quad?? Hij lijkt wel lekker te veren en lijkt ook lekker snel, kun je van ardjuh winnen??
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: di 21 sep, 2010 06:59
door cilinderhead
rijeigenschappen vindt ik erg goed, plakt aan de grond en veren doen hun werk erg goed
en snel is hij zeker, zondag nog lang niet alles er uit gehaald.... zondag wel van Ard gewonnen maar hij had dag ervoor al 2 wedstrijden waterpolo gehad dus hij was al kapot voor die moest rijden
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: di 21 sep, 2010 07:33
door Ardjuh
Boncari schreef:Leuke machine!
Maar hoe vind je de rijeigenschappen van deze quad?? Hij lijkt wel lekker te veren en lijkt ook lekker snel, kun je van ardjuh winnen??
Is echt een wedstrijdquad, als ik me niet vergis is Jeremie Warnia er in 2004 op "groot" geworden... echter dat is al een goed
aantal jaar geleden.... en in het verleden behaalde resultaten....
Op harde baan moet die het kunnen winnen in theorie.... hij was wel hoger geëindigd maar had geen betere
ronde tijden 1.36 raptor vs 1.38 gasgas... (mijn armen wilde gewoon niet meer).
Kwa setup verschilt hij niet zoveel met mijn raptor 700 hoor, zijn blok is alleen een stuk feller (net wat meer pk's?)...
alleen hij heeft bijna geen N/m's en uiteraard de "lag" van de carburateur. Gewicht ontloopt elkaar ook niet al te veel
en kwa breedte staan we hetzelfde, en wat vering betreft... reigers vs ohlings.. maakt ook het verschil niet.
Alleen kan de gasgas volgens mij stuk scherper sturen (raptor = waardeloos sturen).
Volgende maand gaan we waarschijnlijk strandrace in Vlissingen rijden, dan gaat de gasgas het zwaar krijgen... die
heeft namelijk veel minder koppel, dus die zal hem op zijn pk's door het zand moeten gaan ploegen.
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 25 okt, 2010 09:32
door Vyrena
Is best wel een fijn blokkie, heb er in ieder geval veel plezier aan gehad. Dit is wel een tweetakt maar trekt niet zo aan de armen als zo'n dikke 500 en heeft op het harde genoeg om mee te komen. In Arnhem trekt die van mij ook nog oke, is een zware zandbaan maar ik gooi er dan 47 achterop
Geldermalsen enzv is er leuk mee te rijden. Verbruik is redelijk normaal zo, ik reed in Berghem begin van het seizoen ook zo een tankje er doorheen. Je mag hem gerust nog wat in toeren doorjanken, dat kan die wel hebben.
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 25 okt, 2010 14:45
door cilinderhead
klopt alleen staat die nu stil... hij is vastgelopen op berghem omdat mijn uitlaat lekte en ik er euro 95 in gooide
moet dus even een nieuwe cilinderm uitlaatflens, pakkingen, koelvinnetje, en een nieuwe zuiger... heb m nu helemaal uit elkaar gehaald en dan is het de bedoeling dat die voor volgend seizoen weer helemaal goed in elkaar staat. wel jammer dat ik vlissingen nu niet kan rijden
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 25 okt, 2010 19:32
door marc 505
rij je er ook mee op de weg?
anders moet je je lampen er af halen enzo kijken hoe dat lijkt
Re: KLAAR!!! GASGAS Wild HP 300
Geplaatst: ma 25 okt, 2010 19:41
door cilinderhead
nee ik rij er niet mee op de weg. als ik de voor lamp er af haal ziet het er een beetje gek uit, achterlicht zitten geen stekkertjes tussen. kan deze er natuurlijk wel tussen zetten maar vindt t wel goed zo