![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Suzuki LTZ400 2003 => Nieuwe pics!
- jumper2110
- Quadracer
Re: Suzuki LTZ400 2003 => !wordt als nieuw!
De kanten van Sint-Truiden ![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ik zie dat je idd veel doet spuiten mijn vraag je was aant overleggen voor poedercouten of spuiten. waarom heb je spuiten gekozen ?? en met welke lak spuit je ?? ben me namelijk aant overleggen of ik ook ga spuiten ofniet.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . ![Coole Crosser :crossercool:](./images/smilies/icon_crosser_cool.gif)
Suzuki my way of life![Afbeelding](http://img138.imageshack.us/img138/4047/huepf.gif)
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
![Coole Crosser :crossercool:](./images/smilies/icon_crosser_cool.gif)
Suzuki my way of life
![Afbeelding](http://img138.imageshack.us/img138/4047/huepf.gif)
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
@ jumper: de quad staat in schelle, in ikzelf woon in zandhoven. das al iets dichter voor jou. als je eens wil afspreken laat maar weten! ![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
LTZ 400
!!!MIAMI HEAT => STRAIGHT TO THE CHAMPIONSHIP!!!
Poedercoaten kan perfect maar het is wel zo als er door steenslag dan wat lak aftikt pelt alles er af.sjmallie94 schreef:ik zie dat je idd veel doet spuiten mijn vraag je was aant overleggen voor poedercouten of spuiten. waarom heb je spuiten gekozen ?? en met welke lak spuit je ?? ben me namelijk aant overleggen of ik ook ga spuiten ofniet.
Dat probleem heb je met verf niet. er staat nu Unie lak op. Lak die je best in 2 lagen spuit. deze blinkt ook inneens, dus moet je niet meer over vernissen. dat mag wel maar onnodig.
![Afgestudeerd :afgestudeerd:](./images/smilies/icon_afgestudeerd.gif)
LTZ 400
Ziet er al goed uit
kben echt naar het eind resultaat benieuwt![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
kben echt naar het eind resultaat benieuwt
suzuki ltz 400 special edition
![Crosser :crosser:](./images/smilies/icon_crosser.gif)
ja ik ook ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
LTZ 400
Gave kleuren zou alleen nerfbar en bumper ook zwart doen maar dat is persoonlijk
hello
hoe maak je dat je blok zo deftig staat hij is van 2003 , de mijne van 2004 ma kvraag mij af hoe je het doet![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
hoe maak je dat je blok zo deftig staat hij is van 2003 , de mijne van 2004 ma kvraag mij af hoe je het doet
ja je hebt groot gelijk. maar als ik dat doe moet ik mijn velgen eigenlijk ook volledig zwart spuiten en daar ben ik niet helemaal zeker van... wat denk jij?nielzz schreef:Gave kleuren zou alleen nerfbar en bumper ook zwart doen maar dat is persoonlijk
LTZ 400
het blok eruit halen, alle darmpjes en kabels afkuisen met thinner (maar niet te veel!) en de rest van het blok oppolieren of met staalwol opkuisen. de onderkant hangt ook vel vet enzo dus ook gewoon met thinner.chikendip schreef:hello
hoe maak je dat je blok zo deftig staat hij is van 2003 , de mijne van 2004 ma kvraag mij af hoe je het doet
LTZ 400
a oke en oppolieren met wat doe je da dan ? heb da nog nooit gedaansuzuki400 schreef:het blok eruit halen, alle darmpjes en kabels afkuisen met thinner (maar niet te veel!) en de rest van het blok oppolieren of met staalwol opkuisen. de onderkant hangt ook vel vet enzo dus ook gewoon met thinner.chikendip schreef:hello
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
met polijstpasta, kan je kopen in iedere autowinkel, en een droog doek. keukenhanddoek ofzo. beetje pasta op de handdoek en dan goe schrobbenchikendip schreef:a oke en oppolieren met wat doe je da dan ? heb da nog nooit gedaansuzuki400 schreef:het blok eruit halen, alle darmpjes en kabels afkuisen met thinner (maar niet te veel!) en de rest van het blok oppolieren of met staalwol opkuisen. de onderkant hangt ook vel vet enzo dus ook gewoon met thinner.chikendip schreef:hello
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
LTZ 400
merci gaak zeker keer proberen ![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
LTZ 400
idd amai en alle andere stukken zoals radiator enal ook zo gedaan ?