Pagina 5 van 7
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: ma 17 feb, 2014 23:22
door ruytingske
Gielen_24 schreef:je kan ook je bovenste a armen aan passen zodat ze regelbaar zijn
ziet er dik uit
ja ben het al aan het opzoeke geweest, ma weet ni goe wa baljoint bestelle/kopen
heb op ltr450hq.com forum geleze da ze die originele afslijpe m14 draad in tappe en een balljoint van vw beetle inzette, ma daar spreke ze dan van gewoon vervange van de originele in ni van het camber regelen dusja weet het ni goe
en danku
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: di 18 feb, 2014 18:46
door Gielen_24
normaal kunt ge die gewoon bij quadfun ofzo bestellen en laat ge u 2 bussen draaien met de juiste draad in en last ge die in uw a armen en dan kunt ge het normaal regelen
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: di 18 feb, 2014 20:55
door ruytingske
zo is et nu :
ma nu heb ik gezien alle amerikane doen da zo die slijpen hun de originele af, draaien er draad in van m14 en zette er een baljoint van een vw beetle in of de juiste maat:
afgeslepen:
nieuwe baljoint geplaatst (m14 getapt en ingedraaid):
als ik het zo doe kan ik eventueel camber regellen weet alleen ni of het sterk genoeg is..
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: do 20 feb, 2014 21:09
door Gielen_24
zal wel sterk genoeg zijn denk ik (maar zou er wel een contra moer op zetten
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: do 20 feb, 2014 21:12
door ruytingske
Gielen_24 schreef:zal wel sterk genoeg zijn denk ik (maar zou er wel een contra moer op zetten
voor die draad heb ik geen schrik, maar voor de las wel..
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: do 20 feb, 2014 21:16
door Gielen_24
of wel slijpt ge hem juist langs de las af, meestal gaat het toch scheuren langs de lasnaad
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: do 20 feb, 2014 21:29
door ruytingske
Gielen_24 schreef:of wel slijpt ge hem juist langs de las af, meestal gaat het toch scheuren langs de lasnaad
kan mischien beter ander a arme zoeke
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: vr 21 feb, 2014 07:11
door yamahakoppel
gelijk de Amerikanen het doen is het in mijn ogen sterk genoeg gekochte armen zijn ook maar een bus met draad in, dus uw originele a arm aanpassen is het zelfde. als je het echt niet vertrouwd kun je nog de originele ball-joint volledig uit de arm slijpen en een bus met de juiste draad erin lassen.
de banshee van lowrider heeft originele raptor 700 armen waar een bus in gelast is en de bovenste die zijn van aluminium
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: di 25 feb, 2014 13:51
door ruytingske
Denk da ik het zo ga proberen
Re: ruytingske: Ltr 450 verlaagd
Geplaatst: do 27 feb, 2014 20:31
door ltz400cruizerr
slijpe en tappe nondedju !
Re: ruytingske: Ltr 450 nieuwe velgen + verbreed
Geplaatst: di 04 mar, 2014 19:44
door ruytingske
zo toch beslote om eerst nieuwe velgjes te kopen in plaats van een andere uitlaat..
dus maar even langs quadfun gereden, heb mij de red label set meegebracht achteraan 10x12 vooran 10x8
heb mij ook een andere achteras +10cm en verbrede wielhubs meegebracht..
het spoor moet nog geregeld worden alleen het probleem is da ik de bouten van men stuurstangen niet los krijg dus zal in de loop van de week nog moete opgelost worden..
vooraan ligt hij nu op 1m44 en achteraan op 1m50
hier de fotos:
Re: ruytingske: Ltr 450 nieuwe velgen + verbreed
Geplaatst: di 04 mar, 2014 20:07
door Duck
Staat mooi zo breed
Re: ruytingske: Ltr 450 nieuwe velgen + verbreed
Geplaatst: di 04 mar, 2014 20:07
door yamahakoppel
de spoorstangen is 1 kant van de stang links draad daar moet je dus vast draaien om los te krijgen als je even kijkt naar de draad kun je normaal zien welke linkse of rechtse draad is
Re: ruytingske: Ltr 450 nieuwe velgen + verbreed
Geplaatst: di 04 mar, 2014 20:08
door bizon450
Zoooveel beter! Vet!
Re: ruytingske: Ltr 450 nieuwe velgen + verbreed
Geplaatst: di 04 mar, 2014 20:17
door ruytingske
yamahakoppel schreef:de spoorstangen is 1 kant van de stang links draad daar moet je dus vast draaien om los te krijgen als je even kijkt naar de draad kun je normaal zien welke linkse of rechtse draad is
de spoorstange aan de buitekant gaan vanzelf los maar aan de binnekant.. Geen mm hergaan.
kga ze in de bankschroef moete inspannen denk ik..