ritje saint-vith
Re: ritje saint-vith
Mooi verhaal. Is leuk lezen alhoewel het jammer is van de pech die sommigen hadden.
Ab amicis honesta petamus.
Mooi verhaal Kris, alleen jammer van de pech. Ik kijk uit naar het filmpje.
Veel beterschap met je rug!
Veel beterschap met je rug!
- yamahakoppel
- Quad GOD
is vandaag al veel beter heb ook wel zwaar pijnstillers van mijn vriendin gekregen ze is thuis verpleegster weet dus goed wat waar voor is
ik ga proberen om het filmpje wat te knippen maar persoonlijk ben ik niet echt goed in zo montage werk maar langs de andere kant het is een filmpje van 45min met stevig bochten werk wat elkaar in hoog tempo op volgt dus gaat ook niet simpel zijn om keuzes te maken wat wel of niet er in moet dit zal weekend werk worden
ik ga proberen om het filmpje wat te knippen maar persoonlijk ben ik niet echt goed in zo montage werk maar langs de andere kant het is een filmpje van 45min met stevig bochten werk wat elkaar in hoog tempo op volgt dus gaat ook niet simpel zijn om keuzes te maken wat wel of niet er in moet dit zal weekend werk worden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Anders upload je 2 filmpjes. 1 met alleen de hoogtepunten en een complete
hoi hoi
jammer dat je zo een last van je rug had
gaat het nu al beter ????
wacht geduldig op het filmpje
gr rien
jammer dat je zo een last van je rug had
gaat het nu al beter ????
wacht geduldig op het filmpje