verschil tussen Raptor 350 en Suzuki LTZ 400
HELLOW,
ik heb dus zelf een 350
waarom proberen te vergelijken?
Dit zijn 2 vershillende machines
De 350 is natuurlijk wat trager dan de Z.
Ik erger me dus totaal nie aan het feit dat mijn 350 iets trager is.
Geloof me het is echt niet zo groot hoor het verschil.
Een Z heeft gewoon een moderner blok dan de yam.
Lijkt me maar normaal dat ze er meer uithalen dan de warrior blok.
Het blok van de 350 is wel oerdegelijk maar dan ook oerdegelijk.
wat ik wel nog wil zeggen over de stabiliteit is dat de yam's allemaal zeeer smal staan vanachter en vanvoor.
Het lagere zwaartepunt heeft dus niet veel nut meer als de quad een heel stuk smaller is.
ik het nu wat opties zitte maar er komt zeker nog een as bij, gewoon omdat het nodig is volgens mij.
Ik heb nu nerfbaars,killsw, open luchtfilter, trail tech en een uitlaat van WB de E2.
Ik kan u verzekeren dat ik er al enorm veel plezier heb aan gehad.
ik moet zeggen dat ik wel eenheel andere quad gekregen heb door de uitlaat. Standaard was ik de yam al heel vlug gewoon maar met de E2 is dat opgelost.
het gaat hem over de fun, wel ik kan zeggen dat ik al hel wat fun gehad heb aan mn quad.
groeten Thomas
ik heb dus zelf een 350
waarom proberen te vergelijken?
Dit zijn 2 vershillende machines
De 350 is natuurlijk wat trager dan de Z.
Ik erger me dus totaal nie aan het feit dat mijn 350 iets trager is.
Geloof me het is echt niet zo groot hoor het verschil.
Een Z heeft gewoon een moderner blok dan de yam.
Lijkt me maar normaal dat ze er meer uithalen dan de warrior blok.
Het blok van de 350 is wel oerdegelijk maar dan ook oerdegelijk.
wat ik wel nog wil zeggen over de stabiliteit is dat de yam's allemaal zeeer smal staan vanachter en vanvoor.
Het lagere zwaartepunt heeft dus niet veel nut meer als de quad een heel stuk smaller is.
ik het nu wat opties zitte maar er komt zeker nog een as bij, gewoon omdat het nodig is volgens mij.
Ik heb nu nerfbaars,killsw, open luchtfilter, trail tech en een uitlaat van WB de E2.
Ik kan u verzekeren dat ik er al enorm veel plezier heb aan gehad.
ik moet zeggen dat ik wel eenheel andere quad gekregen heb door de uitlaat. Standaard was ik de yam al heel vlug gewoon maar met de E2 is dat opgelost.
het gaat hem over de fun, wel ik kan zeggen dat ik al hel wat fun gehad heb aan mn quad.
groeten Thomas