Olivier schreef:welke dan? zijn er heel goeie in de prijsklasse van de g-force?
In de prijsklasse van g force vind je niet zo snel een andere as. Maar als je serieus mx wilt rijden dan kan je beter meer geld uitgeven voor een echt goede as. Dus bijvoorbeeld RPM of Lonestar, en als je snel tandwielen wilt kunnen wisselen plus een hele sterke as dan zou ik vls nemen.
Is die G-Force as al eens uitgestest op MX ?
Qua sterkte en garantie op plooien ?
Die van mij doet het uitstekend!!
Heb er al serieus door de putten mee geknald en voorlopig is die nog recht.
Willems David schreef:Is die G-Force as al eens uitgestest op MX ?
Qua sterkte en garantie op plooien ?
Die van mij doet het uitstekend!!
Heb er al serieus door de putten mee geknald en voorlopig is die nog recht.
Het word over het algemeen door de echte mx ers in amerika afgeraden om een g force as eronder te doen, schijnt niet helemaal betrouwbaar te zijn voor het echte mx werk
ik denk toch dat ik ga proberen met een g-force as hoor!
wat denken jullie? vind het zo stom om zoveel geld aan en lonestar as te besteden als g-force ook goed is!
Olivier schreef:ik denk toch dat ik ga proberen met een g-force as hoor!
wat denken jullie? vind het zo stom om zoveel geld aan en lonestar as te besteden als g-force ook goed is!
met wat ga je dan rijden hanzie?
als je al 2 assen krom hebt gereden met spoorverbreders vind ik het ook maar zonde om mezelf spoorverbreders te kopen en constant een as scheef rijden...
Vyrena schreef:Amerika... Amerika... sucks! Als Amerika in de sloot springt... spring jij er achteraan...
Nee tuurlijk niet, maar die Amerikanen testen al die assen wel, Je kunt ook een vls ofzo nemen maar dan zeggen ze weer duur! Ja wat wil je dan kwaliteit heeft zijn prijs. Ik geef ook maar mijn mening wat ik vind. Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten. En Durablue etc komt toch ook uit amerika? Dus het zuigt volgens jou maar je rijdt er wel mee. Ik volg je niet helemaal meer hoor.
Olivier schreef:hanzie,
heb je daar een foto van? wat zijn je ervaringen er mee?
hoe breedt staat hij nu?
nee heb er geen foto van.
heb er amper een dag mee gereden dus heb weinig ervaring
wel duur als je die nieuw koopt, zal tegen de 600euro gaan. kunt beter een g-force nemen ofzo.
is nu ongeveer 1m28
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us