wereldrecord
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik geloof dat ie beekse bergen in gedachte had voor dit jaar dat was toen met jullie misgelopen op vergunningen maar hij hoopt dit jaar wel terecht te kunnen. Maar ben bang voor een maximum aantal deelnemers.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
volgens mij ,moeten we zoeken naar een bioscoop complex,voetbal stadion,expo hallen of iets in die aard ,is makkelijk te berijken voor iedereen die echt wil ! is parking zat,en het verkeer verloopt daar ook vlot,en is meestal makkelijk wat randactivteiten te organiseren, en zijn meestal mooie lange wegen rond waar we dus de quads achter elkaar kunnen plaatsen en rijden ! geen vergoedingen voor de deelnemers,enkel ieder zijn naam ergens vermeld staan zodat iedereen mee de geschiedenis in kan gaan die geholpen heeft, mensen die er veel tijd insteken verdienen een beloning, dealers, betalen voor reclame, indien ze 5 quads mee brengen die geen eigenaar hebben krijgen ze korting ,indien 10 quads nog meer korting..... zal heel veel komen bij kijken, maar als we echt willen
Die lange betonnen weg zal niet genoeg zijn voor 263 quads en aanhangers enzo. Dat is nog het grootste probleem denk ik, die aanhangers en vrachtwagens.MC_Orie schreef:Wow,wat een enthousiasme,maar van dat voedbalstadion enzo er zijn er HEEL veel zonder kenteken dus moet wel vande weg blijven dan?Ik zou eerst eens willen weten waar, ergens een grote weide?Wonck geen optie?Ligt veel weide rond,lange betonnen weg,niet?
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrider
dan sluit je trg anderen uit.. gwn politie melden dat er zo'n rondrit is.. die zien dat wel door de vingers.. als er 20 quads van de 270 ofzo jonger zijn dan 16j maakt da nx uit... hoeven ze zelfs niet te weten als je samen blijft NO PROBLEMSkicks schreef:ik hoop dat er geen kenteken nodig is, want ik ben nog geen 18...
zou HééL graag meerijde!!
mss een beginleeftijd van 16 ofzo?
grtzzzzzzzz