Pagina 5 van 5
Geplaatst: di 24 mei, 2005 16:17
door Ralph
Watergekoelde kop op een 240 kit zou wel goed moeten werken.
Geplaatst: do 26 mei, 2005 16:06
door Robby
ja maar dan steek je best een hele cilinder, gewoon andere karterhelft kopen van een rd, waterpomp cilinder erop cilinderkop erop en gassen maar,maar tgoedkoopste is natuurlijk een okazie blokje van een rd of wr. Want die karter en cilinder kost stukken van mensen en dan heb je nog geen powervalve,die zit op de andere blokken wel op.
greetz
Geplaatst: do 26 mei, 2005 16:11
door Ludovic 250
zijn dat ook 2 takten die wr en rd?
en moeten er nog aanpassingen gedaan worden voor het blok mooi te laten passen of zijn dit dezelfde bevestigingspunten?
Geplaatst: do 26 mei, 2005 16:21
door Robby
deze zijn compleet hetzelfde,je moet juis de powervalve sturing wegkrijgen en de radiatoren, de motor van de blaster is hier op gebouwd. De wr200 blok is wel idealer is veel heftiger dan de rd,ook tandwielverhoudingen liggen ietwat anders.
greetz
Geplaatst: do 26 mei, 2005 16:30
door Ludovic 250
en voel je het verschil werkelijk met een blaster (getuned dan helemaal)?bestaan er ook nog opties om de wr te tunen?
Geplaatst: do 26 mei, 2005 16:34
door Ludovic 250
Geplaatst: do 26 mei, 2005 17:44
door Teunie
Dat is een 250.
Denk dat hij het originele blok bedoelt waar de Blaster van afgeleid is, net als het RZ350 blok van de Banshee.