Nest nog niet in orde !! Hangt mijn keel uit !!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

yamaha king schreef:dat vink ik persoonleuk echt heel kinderachtig om zo iets door tegeven aan een daeler

ik ga toch ook niet alles door geven aan maessen en aan vls wat hier word gezecht want als ik dat ga doen kank al wel heel veel gaan sturen naar ze maar vind gewoon dat ze dat zelf maar moeten uitzoeken.

laat die jongen het lekker met die daeler uitzoeken je weet gewoon dat die kerel 15 van de 10 woorden liegt dat die zecht en hij niet tevertrouwen is.
Dat hoef je echt niet door te geven aan vls want die kijken ook wel eens op het forum :lol:
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

daarom laat de daelers het zelf uitzoeken ze weten echt alles wel hoor wat er in het cross wereldje rond gaat

je moet gewoon onthouwden alles wat je zecht wat negetief voor de dealer is tegen je gebruikt word want ze komen er toch wel achter
want de cross ins net een bejaarde thuis die lullen ook alles in het rond :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

No Limit YFZ schreef:
yamaha king schreef:laat die jongen het lekker met die daeler uitzoeken je weet gewoon dat die kerel 15 van de 10 woorden liegt dat die zecht en hij niet tevertrouwen is.

Persoonlijk vond ik dit bericht er echt over, ook al heb ik niets te maken met Piranha Racing.
Je kon toch onmogelijk weten dat dit bericht erover ging, voor je het meldde aan Piranha Racing? Of ben je zo achterdochtig dat je alles dat hier verstrekt wordt, eerst zelf moet gaan nakijken...
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

amaai ! nu horen we hem ni meer :roll: mensen die iemand door het slijk halen of in negatief daglicht zetten zonder ze de volledige waarheid vertellen,of er een deftige redenvoor hebben, of mensen die abnormaal positief doen over iets zonder reden er voor te hebben, zouden moeten gestrafd worden ! want aan zulke comentaren heeft het forum niks ! ! ...... :twisted:
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

hij is eigenlijk toch al gestraft he. Hij is er zo beschaamd van dat hij niet meer durft te komen.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Grappig hoe iedereen een partij met de vinger wijst omdat de wind verandert van richting.

Partijen geven altijd het verhaal weer zoals het hen best uitkomt. Dat ligt gewoon in onze natuur.

Ik vraag mij eerder af waarom diene gast zijn dealer zo door het slijk haalt. Als die mensen hemel en aarde voor hem verzetten moet hij toch ook wel weten dat hij zijn eigen ruiten ingooit, tenzij er nog een staartje aan is...
When going gets tough, the tough get going
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Doe dit topic eens weg, ik ben beu om telkens zo'n gezeik te lezen....
see093
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door see093 »

ik heb mijne quad terug !!
dinsdag mocht ik hem halen .. luister velen onder jullie vinden phirana toch zo super en vinden ook dat ze tot nu toe al veel meer gedaan hebben dan dat ze konden he ! Ik heb daar een andere mening over , maar ja , ieder zijn meening . En ik heb inderdaad een gesprek gehad met phirana over het feit dat ik dit verhaal op dit forum hier zet !Daarna heb ik mij bewust ingehouden .. op het moment dat de garantie goed gekeurd was , was het dan wel aan phirana om aan te tonen dat zij wel degelijk over over een goeie service beschikken en zeer dekundig en zoals ze zelf zeiden mijne quad terug zouden ineen steken !
Ik ben er juist geteld van phirana naar huis gereden ! ze staat al weer stil !
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim slijkpaling »

Ik ben er juist geteld van phirana naar huis gereden ! ze staat al weer stil ![/quote]

alez dan veel plezier ermee en hopelijk nu wat langer zonder problemen :P

en ze niet gewoon stil laten staan vandaag of morgen vertreken naar euro quaddag in neeroeteren :twisted: :P :wink:

wij komen waarschijnlijk ook af maar is dan wel om in het 4x4 parcour te ploeteren he :wink: :D
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

see093 schreef: Ik ben er juist geteld van phirana naar huis gereden ! ze staat al weer stil !
Staat al weer stil als in "ik heb er niet meer mee gereden", of als in "hij werkt niet meer"...?
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

nu al ni meer werke zou erg zijn :shock: :cry: :o
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
see093
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door see093 »

jep !! de bouten van de achterbrug staan gewoon los ! er zitten de verkeerde bouten in ... er zit een M10 bout in en volgens mij moet er een M12 in !! de ketting was volledig uitgeregeld zeiden ze toen ik hem ging halen en er zou bij gelegenheid eens een schakel tussenuit moeten gehaald worden melden ze mij .. ! Ik heb de ketting bekeken en zag meteen dat 3/4 van de nylon busjes die tussen de schakels zitten gebarsten of verdwenen zijn .. ketting is dus VERSLETEN !! Als monteur moet je zoiets zeker zien en weten dat je geen afstelling kunt doen van een ketting als deze op deze manier versleten is !! Na al wat er tot nu toe gebeurd is hadden ze de kans om aan te tonen dat ze wel degelijk over een uitstekende sevice en technische kennis beschikken om de zaak in orde te brengen . Dan krijg je zoiets te zien !! Sorry hoor dan mag ik niets zeggen ... Ik kan me best inbeelden dat er mensen zijn die door phirana al uitstekend bediend zijn , maar hoe ik behandeld ben vind ik een zeer triestige zaak !!
ik heb met 2 mensen die een zeeeeeer goede technische kennis hebben op gebied van cross motoren quads en motoren in het algemeen mijn quad bekeken toe ik ermee thuis kwam en ik heb ze snel beide een zakdoek aangeboden toen ze begonnen te huilen bij het zien van de achterbrug hoe deze ineen stak !! Dat is gene zever .. hoewel vele mensen die hier al gereageerd hebben mij een mietje , een leugenaar , enz durven te noemen , en zeer pro phirana racing zijn , daag ik hun eens uit dit te komen bekijken !! Das niet echt een staaltje van hoogstaand techniek die hier geleverd werd ..!!! ik heb ook dezelfde avond phirana nog opgebeld maar daar kwam alleen het antwoord apparaat op , begrijpelijk want het was na de openings uren !! maar ik sprak een boodschap in en heb tot op heden nog steeds niets van hun gehoord !!en ze zijn dan verwonderd dat ik het een slechte service noem wat ze bieden !!?? komaan jongens WAKE UP !
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Dat is inderdaad om te huilen ! maar mogen we nu ook het begin van het verhaal horen,dat je voor ons zo verzwegen hebben ? :twisted:
die ketting ,ofwel zijn ze zo boos op u dat ze die ketting ni willen vervangen hebben,of wel zijn ze dom .... ,maar ik ga er van hier geen uitspraken over doen :P veel succes nog
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

rofl schakel uithalen :mrgreen:

Oh en ja: foto's!!!! Gooi de bewijzen op tafel! :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »