Intrax/VLS super vering !
-
- Quadfanaat
- Berichten: 85
- Lid geworden op: zo 21 mei, 2006 16:18
- Locatie: made
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Momenteel zitten we ongeveer op niveau van Wilbers/Ohlins. Valving was iets te hard, we hebben nog niet het comfort dat we willen. Bochtensnelheid is wel stuk hoger, quad kantelt minder in de bocht tov van Wilbers/Ohlins/Reiger.
Woensdag hebben we testdag met Henk Thuis himself in Loon om tot definitieve setting te komen en fijn af te stellen.
Ik hou jullie op de hoogte !
Woensdag hebben we testdag met Henk Thuis himself in Loon om tot definitieve setting te komen en fijn af te stellen.
Ik hou jullie op de hoogte !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
No Limit YFZ schreef:Momenteel zitten we ongeveer op niveau van Wilbers/Ohlins. Valving was iets te hard, we hebben nog niet het comfort dat we willen. Bochtensnelheid is wel stuk hoger, quad kantelt minder in de bocht tov van Wilbers/Ohlins/Reiger.
Woensdag hebben we testdag met Henk Thuis himself in Loon om tot definitieve setting te komen en fijn af te stellen.
Ik hou van jullie !
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Vandaag getest met oede miere, pornstar en Henk Thuis. Valving iets zachter gemaakt en bumpstops wat verkleind.
Bochtenwerk blijft FENOMENAAL tov alle andere merken. Je kan er haarscherp mee sturen en kleeft aan de grond. Voor het overige zitten we nog niet aan rijcomfort wat ik gewoon ben van Intrax op mijn yfz maar dat komt voornamelijk omdat de W-tec zonder link werk en daardoor de ontwikkeling van de vering toch anders (en moeilijker) is. De vering moet nog beter de schokken absorberen als een spons. De quad reageert voorspelbaar maar nog niet comfortabel.
Er komen nu nog nieuwe pistons in met snellere oliedoorstroming en dan zouden we normaal nog beter resultaat moeten hebben. In de loop van volgende week dus terug testreport.
Volgens ons vering cheftje oede miere zijn we zeker op goede weg. Communicatie met Henk verloopt goed. Hij weet waar wij naartoe willen en is ervan overtuigd dat we ons doel gaan bereiken.
Bochtenwerk blijft FENOMENAAL tov alle andere merken. Je kan er haarscherp mee sturen en kleeft aan de grond. Voor het overige zitten we nog niet aan rijcomfort wat ik gewoon ben van Intrax op mijn yfz maar dat komt voornamelijk omdat de W-tec zonder link werk en daardoor de ontwikkeling van de vering toch anders (en moeilijker) is. De vering moet nog beter de schokken absorberen als een spons. De quad reageert voorspelbaar maar nog niet comfortabel.
Er komen nu nog nieuwe pistons in met snellere oliedoorstroming en dan zouden we normaal nog beter resultaat moeten hebben. In de loop van volgende week dus terug testreport.
Volgens ons vering cheftje oede miere zijn we zeker op goede weg. Communicatie met Henk verloopt goed. Hij weet waar wij naartoe willen en is ervan overtuigd dat we ons doel gaan bereiken.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit YFZ schreef:Vandaag getest met oede miere, pornstar en Henk Thuis. Valving iets zachter gemaakt en bumpstops wat verkleind.
Bochtenwerk blijft FENOMENAAL tov alle andere merken. Je kan er haarscherp mee sturen en kleeft aan de grond. Voor het overige zitten we nog niet aan rijcomfort wat ik gewoon ben van Intrax op mijn yfz maar dat komt voornamelijk omdat de W-tec zonder link werk en daardoor de ontwikkeling van de vering toch anders (en moeilijker) is. De vering moet nog beter de schokken absorberen als een spons. De quad reageert voorspelbaar maar nog niet comfortabel.
Er komen nu nog nieuwe pistons in met snellere oliedoorstroming en dan zouden we normaal nog beter resultaat moeten hebben. In de loop van volgende week dus terug testreport.
Volgens ons vering cheftje oede miere zijn we zeker op goede weg. Communicatie met Henk verloopt goed. Hij weet waar wij naartoe willen en is ervan overtuigd dat we ons doel gaan bereiken.
wie heet er nou "pornstar"
dat verzin je tog niet
hobby matig of beroeps
never drive faster then your angel can fly
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Hobbymatig alsook beroeps gok ik
Ff on topic: Sinds ik er mee gereden heb wil ik ook een setje, zal er wel niet van komen maar ik heb nog nooit zo lekker gereden.
Ff on topic: Sinds ik er mee gereden heb wil ik ook een setje, zal er wel niet van komen maar ik heb nog nooit zo lekker gereden.
Laatst gewijzigd door Vyrena op wo 13 dec, 2006 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Tis professioneel bij hem!
mx jake schreef:No Limit YFZ schreef:Vandaag getest met oede miere, pornstar en Henk Thuis. Valving iets zachter gemaakt en bumpstops wat verkleind.
Bochtenwerk blijft FENOMENAAL tov alle andere merken. Je kan er haarscherp mee sturen en kleeft aan de grond. Voor het overige zitten we nog niet aan rijcomfort wat ik gewoon ben van Intrax op mijn yfz maar dat komt voornamelijk omdat de W-tec zonder link werk en daardoor de ontwikkeling van de vering toch anders (en moeilijker) is. De vering moet nog beter de schokken absorberen als een spons. De quad reageert voorspelbaar maar nog niet comfortabel.
Er komen nu nog nieuwe pistons in met snellere oliedoorstroming en dan zouden we normaal nog beter resultaat moeten hebben. In de loop van volgende week dus terug testreport.
Volgens ons vering cheftje oede miere zijn we zeker op goede weg. Communicatie met Henk verloopt goed. Hij weet waar wij naartoe willen en is ervan overtuigd dat we ons doel gaan bereiken.
wie heet er nou "pornstar"
dat verzin je tog niet
hobby matig of beroeps
-
- Quadracer
- Berichten: 1129
- Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
- Locatie: atvland
mo ge moe nie peizen dat ik daar weer ganse dagen foto's ga van nemen e!oede miere schreef:Wel, na Touquet verlaat hij het land voor een opdracht van 3 maanden in het zonnige zuiden, dus er komt een plaatsje vrij om de plaatselijke schonen te entertainen in Belgie...doubletracing schreef:zoeken ze nog mensen daar pornstar
Kzou zeggen, grijp je kans...
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
dat ze niet moeten denken dat hij daar weer de hele dag alleen foto's gaat maken
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...