DE YAMAHA KIT VALT EIGENLIJK GOED MEE...
zeg teeeeuuun ge hebt een slag gehad zeker van de molen???? of niet???? want die koplichten trekken op niets! dat is wa ik denk en waarschijnlijk veel anderen ook.Teunie schreef:Ik vind die kit er eigenlijk best mooi uitzien! Zou die ook voor de KFX te krijgen zijn?
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadracer
- Contacteer:
Teunie schreef:Ik vind die kit er eigenlijk best mooi uitzien! Zou die ook voor de KFX te krijgen zijn?
vindek wel een fijntje, eindelijk eens wat humor op dit forum
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
Re: kit
al van een homologatiekit gehoord??el patino schreef:ik heb mijn raptor 700 ook van bij deliege en van mij staat er niks op,zelfs nog geen pinkers
-
- Quadrider
Kit is in orde
manne, het is allemaal zo erg niet. Heb juist mijne 700r gezien bij cresens en hij is prachtig zelfs met de niewe kit erop. Mooie pinkers en betere bevestiging dan vroeger. (vroeger moesten ze zelf een plaatje maken voor de pinkers op te zeten) En vind deze veel mooier dan de pinkers die vroeger op mijn blaster stonden. De nieuwe kmtrick is ook mooi sportief (ligt mooi "yamaha" blauw op ) en ook mooi bevestigd. Is veel beter dan op foto gezien en als ik dat al zeg... Was echt tege de kit, maar nu is het beter, mooier, en veiliger. Zit zelfs een noodstop op dat de 4 pinkers branden. Alleen het licht trekt op niks, maar dat is ieder zijn smaak. Dus als ik hem terug heb swier ik dat er direct af en voor de rest laat ik hem zo. Post de foto's direct als ik hem terug heb hier.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrider
Foto's van de nieuwe kit
Hier zijn de foto's van menne quad. En zijn er tevreden van is zijn sportief uiterlijk toch ni kwijt. Heb wel de koplamp eraf gehaald en daar is het wel wa geschoerd. Maja is niks zie je toch niet. Je ziet de kit valt goed mee.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!