***THE FROG***
ik heb ook van die blinkende velgen op de quad,ze worden wel elke keer vies,maar na elke rit veeg je die af allez ik ben toch zo gek voor dat te doen,en krassen ziet je ook goed maar daarom moet je voorzichtig te werk gaan.
en airwolf ik zit nog altijd te wachten op de mooie foto's he
ik wil je niet opjagen he maat.
grtzz
Toegevoegd na 1 minuten:
sorry ik was het vergeten hij had witte velgen stom van mij ,zoals ik zei dan veeg je dat gewoon eraf.
en airwolf ik zit nog altijd te wachten op de mooie foto's he
ik wil je niet opjagen he maat.
grtzz
Toegevoegd na 1 minuten:
sorry ik was het vergeten hij had witte velgen stom van mij ,zoals ik zei dan veeg je dat gewoon eraf.
en had hij al tijd gehad om er iets aan te doen? want hij had het razend druk deze week, ik had hem toch niet nodig nu dus had ik hem toch reeds gebracht, moest hij tijd hebben kon hij er al iets aan doen.airwolf schreef:
patje ik heb jou beestje zien staan daarstraks
grtz
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
ja piwi toch
gemoet da plastikske van uw hersenpan nekeer afdoen want zo gade ni ver kome zenne
Toegevoegd na 2 minuten:
die zoude normaal gezien moet bij gelevert zijn misschien ist een speciale editie waar geze apart moet bij nemen in optie zoiets als ne pinker bij vw, mercedes, bmw,...
gemoet da plastikske van uw hersenpan nekeer afdoen want zo gade ni ver kome zenne
Toegevoegd na 2 minuten:
die zoude normaal gezien moet bij gelevert zijn misschien ist een speciale editie waar geze apart moet bij nemen in optie zoiets als ne pinker bij vw, mercedes, bmw,...
raptor 660 power
-
- Quadverslaafde