Pagina 41 van 47
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: vr 02 aug, 2013 22:29
door Jason McCoy
In dat geval begrijp ik niet dat je niet eerst informeerd wat het kost.
Nu heb je ze een vrijbriefje gegeven om je een flinke faktuur te geven
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: vr 02 aug, 2013 22:56
door jumper2110
Euh dat heb ik gedaan, eerst geïnformeerd. €50 en 1 dag wachten, tot ik opnieuw belde en ze zeiden dat ik zogezegd niet had vermeld dat het om de bougie ging.. Wtf, natuurlijk heb ik dat vermeld, heel duidelijk zelfs! Er is niet eens andere draad in de kop, de cilinderkopbouten zitten vast in het onderste gedeelte van het blok, dat weet ik zelfs. Toen ik opnieuw belde en vroeg wrm het zoveel kostte kreeg ik als antwoord "ja dan had ge hem maar niet moeten binnenbrengen"
Nee voor mij was het de eerste en laatste keer.
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: vr 02 aug, 2013 22:59
door Marijn
Volgens mij hadde zij gewoon geen helicol set en hebben ze dat moeten kopen en gewoon volledig aangerekend...
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: vr 02 aug, 2013 23:24
door jumper2110
Wss, maar dan hadden ze die me niet helemaal moeten aanrekenen óf me de hele set hebben meegegeven. Toch?
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 00:18
door Marijn
Mja, normaal hoort zoiets niet.. Maar voor hun is het set meteen betaald. Zullen schrik hebben dat ze het ma 1x nodig zullen hebben ofzo... Tis in ieder geval veel geld... Maar wat doe je er aan
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 10:00
door jumper2110
Hij steekt terug in elkaar, alles gedaan zoals het hoort, maar hij start niet. Hij heeft wel eventjes 10 sec gedraaid en toen viel hij uit. Precies te weinig compressie ofzo.. Kan dat zijn omdat de klepspeling niet meer goed is nu?
Edit: dat zal het idd zijn, net de speling gemeten en zit niet meer binnen de marge, je hoort ook hoe hij compressie verliest. Volgens ons hebben die mannen daar, bij het tappen van de draad, de kleppen er laten uitvallen en er dan Gwn willekeurig weer in gelegd, anders kan dat niet..
Klote, nu kan ik hem alsnog wegbrengen. Langs de andere kant wilde ik de kleppen al lang laten opnieuw stellen, dus ja.
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 11:05
door Marijn
Als je het kan meten kan je het toch ook afstellen eh?
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 11:19
door jumper2110
Nee, hoezo? We hebben wel van die voelertjes om te meten, maar om dat af te stellen heb je van die ringetjes nodig of zoiets..
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 13:45
door stendert
zitten er vulplaatjes in zo'n blok dann ??
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 13:51
door jumper2110
Blijkbaar, zo staat het toch ook in de service manual.
Als er iemand is die zo'n dingen thuis heeft liggen toevallig en dat voor mij wil doen.. Laat maar horen dan
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 14:10
door Jason McCoy
Sjim plaatjes heten dat geloof ik ofzo.
Iedere klep heeft 1 plaatje.
Als die er uit vallen dan kun je het best even kijken welk plaatje waar hoorde. Je hebt 4 plaatjes die je kunt wisselen. Maar ieder plaatje hoort bij 1 bepaalde klep.
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 14:22
door jumper2110
Ja idd, chim plaatjes heten ze. En idd dat zou ik kunnen, maar omdat ik de kleppen toch al moest laten stellen, laat ik het nu maar zo. Dat was in al die jaren dat ik hem heb, nog nooit gebeurd.
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 15:03
door Jason McCoy
Die plaatjes slijten ook he. Dus op zn tijd laten nakijken kan geen kwaad
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 17:29
door Ardjuh
Shim is juiste spelling
Re: Jumper2110 LTZ 400 * terug in 't land!*
Geplaatst: za 03 aug, 2013 17:30
door Jason McCoy
Klinkt als ......