zo makkelijk werkt dat helaas niet aangezien je met de et waarde zit te kijken(offset)johnnyp schreef:is het niet mogelijk om de band op de velg af te merken, dan de band eraf halen en de loodjes aan de binnenkant van de velg te plakken, en dan de band er weer over doen. Want ik zou die loodjes er ook af halen, is zonde voor je velg.
734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
jij begrijp me niet...
ik bedoel dus die loodjes monteren tussen de band/vel (daar waar lucht nu zit) dat veranderd niks aan je ET
ik bedoel dus die loodjes monteren tussen de band/vel (daar waar lucht nu zit) dat veranderd niks aan je ET
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
aha, ik snap wat je bedoel,maar dit is wel heel omstreden en is ook niet 100% aangezien dat als je de band eraf haald en
weer op het zelfde punt terug op legt het balans toch weer is veranderd.
maarr, dit is helemaal geen gek idee als laatste redmiddel bedankt
de achterste velgen gingen perfect maar de voorste heeft quadtuning in combinatie met een spoorverbreder moeten balanceren
omdat de velg anders niet op het balanceermachine te bevestigen was, maar mijn persoonlijke theorie zegt nog steeds dat
dit er wel mee te maken hebt dat je de et waarde flink verschuifd voor het machine waardoor het apparaat denkt dat je
extreem veel lood moet hangen om het onbalans op te heffen.
misschien een leuk experiment voor de mannen van quadtuning?
weer op het zelfde punt terug op legt het balans toch weer is veranderd.
maarr, dit is helemaal geen gek idee als laatste redmiddel bedankt
de achterste velgen gingen perfect maar de voorste heeft quadtuning in combinatie met een spoorverbreder moeten balanceren
omdat de velg anders niet op het balanceermachine te bevestigen was, maar mijn persoonlijke theorie zegt nog steeds dat
dit er wel mee te maken hebt dat je de et waarde flink verschuifd voor het machine waardoor het apparaat denkt dat je
extreem veel lood moet hangen om het onbalans op te heffen.
misschien een leuk experiment voor de mannen van quadtuning?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Al gereden met de gebalanceerde velgen tjobbie?
Ik ben er zeer, maar dan ook zeeeeer tevreden over Heerlijk!
Ben nu bezig met stuurdemper en dan kan ik pas echt lekker cruisen.
Ik ben er zeer, maar dan ook zeeeeer tevreden over Heerlijk!
Ben nu bezig met stuurdemper en dan kan ik pas echt lekker cruisen.
Raptor 660 SM
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Yep verschuift de et waarde, maaarr.... nou stel ik dat weer in in het apparaattjobbie schreef: de achterste velgen gingen perfect maar de voorste heeft quadtuning in combinatie met een spoorverbreder moeten balanceren
omdat de velg anders niet op het balanceermachine te bevestigen was, maar mijn persoonlijke theorie zegt nog steeds dat
dit er wel mee te maken hebt dat je de et waarde flink verschuifd voor het machine waardoor het apparaat denkt dat je
extreem veel lood moet hangen om het onbalans op te heffen.
misschien een leuk experiment voor de mannen van quadtuning?
Maar geef je gelijk tis wel inderdaad wel even puzzelen met dit soort dingen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
je zal wel gelijk hebben maar ik ben een wijsneus zoals je waarschijnlijk
al heb gemerkt die niet zomaar gelijk geeft tot het is bewezen.
en ik had je de hele dag wel van het werk af kunnen houden dus dat heb ik maar niet gedaan.
maar, voor de voorbandjes ga ik toch nog een keertje op zoek naar een balanceerapparaat die zonder spoorverbreders
de velg kan hebben puur om mijn eigenwijze gedachtegang van de baan te helpen.
niets over jouw geleverde werk hoor,dit was namelijk uitstekend
ik weet niet of jullie balanceerapparaat gehuurd of gekocht is, ander zou je in principe gaten in de bevestigingsplaat
kunnen boren op een aantal steken die je toch altijd zult gebruiken.
dan heb je geen spoorverbreders meer nodig, en weet je 100% zeker dat het goed zit.
al heb gemerkt die niet zomaar gelijk geeft tot het is bewezen.
en ik had je de hele dag wel van het werk af kunnen houden dus dat heb ik maar niet gedaan.
maar, voor de voorbandjes ga ik toch nog een keertje op zoek naar een balanceerapparaat die zonder spoorverbreders
de velg kan hebben puur om mijn eigenwijze gedachtegang van de baan te helpen.
niets over jouw geleverde werk hoor,dit was namelijk uitstekend
ik weet niet of jullie balanceerapparaat gehuurd of gekocht is, ander zou je in principe gaten in de bevestigingsplaat
kunnen boren op een aantal steken die je toch altijd zult gebruiken.
dan heb je geen spoorverbreders meer nodig, en weet je 100% zeker dat het goed zit.
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 16 apr, 2010 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 23 sep, 2006 16:30
- Locatie: Midden nederland
- Contacteer:
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Hou me maar op de hoogte ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren ondanks ik ook giga eigenwijs ben whahaha.
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
wats dan de probleem met inklemmen? aangezien ik eigen bandenzooi hebt staan...
zal als ik me quad hebt wel even mee gaan kloten, want volgens mij moet je die loodjes gewoon aan de binnenkant van de band kwijt kunnen
ik ben net zo eigenwijs als jou
zal als ik me quad hebt wel even mee gaan kloten, want volgens mij moet je die loodjes gewoon aan de binnenkant van de band kwijt kunnen
ik ben net zo eigenwijs als jou
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
knipperrelaytje werkt trouwens perfect.!Grizzly700 schreef:Hou me maar op de hoogte ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren ondanks ik ook giga eigenwijs ben whahaha.
banden moet ik nog proberen omdat ik eerst m,n bochten van m,n uitlaat laat inkorten vanwege dat de ketting tegen de
uitlaatbocht schuurt en vervolgens alles kapotrijd.
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 16 apr, 2010 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Die gril passend op een 660 ?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
misschien wel, who knows met een beetje aanpassen, maar nog even geduld want ben er nog niet over uitZakie schreef:Die gril passend op een 660 ?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
wel op zetten voor de rit he wil hem zien
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
de voorvelgen hebben een groter centergat als de achtervelgen en zijn centerkegels of hoe ze ook mogen heten,heeft iejohnnyp schreef:wats dan de probleem met inklemmen? aangezien ik eigen bandenzooi hebt staan...
zal als ik me quad hebt wel even mee gaan kloten, want volgens mij moet je die loodjes gewoon aan de binnenkant van de band kwijt kunnen
ik ben net zo eigenwijs als jou
niet in de grootte om deze velg te klemmen.teminste wel groot genoeg maar loopt te taps waardoor hij de velg meer
naar voren moet halen om te zorgen dat de velg alsnog klemt.
hey! ik heb misschien een idee, als je nu 1 spoorverbreder misbruikt en de bouten inkort of conische moeren opzetten zodat ie net in de gaten vallen van de velg (conisch op de velg) , dan zou je deze spoorverbreder aan de andere kant kwijt kunnen, dan heb je genoeg ruimte voor je kegel en is de velg perfect tegen de orginele plaat aan gecentreerd
Laatst gewijzigd door tjobbie op vr 16 apr, 2010 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
Heb je zo veel loodjes op je velg dan tjobbie dat het je zo erg dwars zit? bij mij heeft forwheels alle loodjes achter gezet je ziet er niks van en rijd ook echt super , tenminste beter dan eerst kan nog niet 100% zeggen omdat ik een niet echt goede as en lagers er nog in heb
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter[UPDATE P41]
ik kijk wel even, tot nu toe staat ie alleen maar in de garage voor allerlei aanpassingen dus kan ik er geen goed beeld van krijgenZakie schreef: wel op zetten voor de rit he wil hem zien
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves