Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
gaat het je nog lukken met je achteras lagers? ik ga volgende week ook beginnen met me voorhubs lagers te vervangen dus als je langs wil komen met je achteras etcm is gezellig
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Vandaag was Mike langs geweest met zijn maat, en hij heeft me geholpen met de nieuwe koppeling platen eronder te gooien (hij deed meer werk dan mij maar tja ) en we hebben dit datje bij gewerkt en dan toch uiteindelijk voordat ik op vakantie ga de Quad gestart met de Monsters
De hele buurt kwam kijken , want ze zijn niet gewent dat me Quad dit geluidje maakt.
Nieuwe pakking er ook tussen , alleen nog iets aan draaien en wat zagen in me kappen en hij is klaar om de 20ste naar Goes te rijden om af-te stellen bij Tovami, komt ook gelijk een K&N filter eronder en de deksel word verwijdert.
Hier een filmpje met mobiel gemaakt dus je hoort het niet echt 100% maar als u , uw geluid boxjes wat hoger zet kunt u alles goed horen
http://www.youtube.com/watch?v=GKNtA9rFliA" onclick="window.open(this.href);return false;
Er kwam veel rook uit ja , alles was net ververst en hij is aan toe aan een revisie maar nog effetjes van de Vakantie genieten.
Ik ga nu me vliegtuig pakken dus jongens , voor de komende paar weekjes Prettige Vakantie.
De hondjes blijven bij de Quad liggen
De hele buurt kwam kijken , want ze zijn niet gewent dat me Quad dit geluidje maakt.
Nieuwe pakking er ook tussen , alleen nog iets aan draaien en wat zagen in me kappen en hij is klaar om de 20ste naar Goes te rijden om af-te stellen bij Tovami, komt ook gelijk een K&N filter eronder en de deksel word verwijdert.
Hier een filmpje met mobiel gemaakt dus je hoort het niet echt 100% maar als u , uw geluid boxjes wat hoger zet kunt u alles goed horen
http://www.youtube.com/watch?v=GKNtA9rFliA" onclick="window.open(this.href);return false;
Er kwam veel rook uit ja , alles was net ververst en hij is aan toe aan een revisie maar nog effetjes van de Vakantie genieten.
Ik ga nu me vliegtuig pakken dus jongens , voor de komende paar weekjes Prettige Vakantie.
De hondjes blijven bij de Quad liggen
-
- Quad Master
ik wens je een prettige vakantie
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
idd. en die uitlaatjes klinken lekka!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
zo lekker dat het achterlicht er bang van wordt
-
- Quadrider
Prettige vakantie gozert!
l8rrr
l8rrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
fijne vakansie
-
- Quadrider
Heej man
leuke raptor heb je,
ziet er goed uit en lekker breed en laag moet ik ook nog doen met mijn blaster
alleen jammer dat die a armen meteen zo duur zijn
en vette filmpjes heb je voor al bij het bp tankstation
Fijne vakantie
leuke raptor heb je,
ziet er goed uit en lekker breed en laag moet ik ook nog doen met mijn blaster
alleen jammer dat die a armen meteen zo duur zijn
en vette filmpjes heb je voor al bij het bp tankstation
Fijne vakantie
Quadloss op het moment!
Ben eindelijk terug uit 53graden chinees quad land egypte
Vandaag 12 uurtjes in de garage gesleuteld, Me nieuwe pakking bleekte kapot te zijn, dus maar vloeibaarpakking gebruikt en alles uitelkaar en in elkaar gezet , 2 uurtjes om 1 boutje los te krijgen maar toch geluk en 5 uurtjes om de koppeling juist te krijgen.... Belletje Naar Barrieraptor660 en hij legde me makkelijk uit hoe je het beste inelkaar kan zetten (probleem bij me was dat hij maar niet terug ging dus zeeeeer slappe koppeling hendel).
Morgen naar Tovami, hopelijk lekt de Quad niet meer , kon hem helaas niet meer aan doen was 10 uur snacht iedereen zeiken bla bla bla dus morgen maar effetjes langs snelweg bij benzine pomp in de vrachtwagen uit testen
Morgen Meer News denk ik misschien ben ik buiten aan het rijden
Vandaag 12 uurtjes in de garage gesleuteld, Me nieuwe pakking bleekte kapot te zijn, dus maar vloeibaarpakking gebruikt en alles uitelkaar en in elkaar gezet , 2 uurtjes om 1 boutje los te krijgen maar toch geluk en 5 uurtjes om de koppeling juist te krijgen.... Belletje Naar Barrieraptor660 en hij legde me makkelijk uit hoe je het beste inelkaar kan zetten (probleem bij me was dat hij maar niet terug ging dus zeeeeer slappe koppeling hendel).
Morgen naar Tovami, hopelijk lekt de Quad niet meer , kon hem helaas niet meer aan doen was 10 uur snacht iedereen zeiken bla bla bla dus morgen maar effetjes langs snelweg bij benzine pomp in de vrachtwagen uit testen
Morgen Meer News denk ik misschien ben ik buiten aan het rijden
-
- Quadrider
Hahaha
Komt terug van vakantie hoppa meteen 12uur sleutele
zo moet dat tot in de late uurtjes door gaan
Hier is het ook lekker weer om rond te toeren
ik loop nog een beetje te klooie met tandwiel overbrenging
nu 15/38 maar denk dat ik 14/38 eens ga teste kijke als hij hier beter mee rijd
hee suc6 met je test rit
Komt terug van vakantie hoppa meteen 12uur sleutele
zo moet dat tot in de late uurtjes door gaan
Hier is het ook lekker weer om rond te toeren
ik loop nog een beetje te klooie met tandwiel overbrenging
nu 15/38 maar denk dat ik 14/38 eens ga teste kijke als hij hier beter mee rijd
hee suc6 met je test rit
Quadloss op het moment!
Thanks , Oke vandaag 300km afgelegd , Bij Tovami, me olie dop van me karter thuis vergeten
Ik weet ben bekend om niks goed vast te zetten maar tja ze hadden gelukkig eentje liggen. Me Quad is van 38pk naar 47pk
Ik voel echt super veel verschil en thuis in me eigen stad rondje rijden tanken etc , wat een kabaal ongelofelijk hoe mooi , stationaire is het gewoon normaal geluid maar als ik echt goed gas geef BOEM! alsof een Raptor achter me aan loopt die al een paar dagjes niet heeft gegeten
Tovami gasten krijgen van mij een Duim
Zometeen maar eens naar camping rijden om hem eens goed open te trekken
Thanks Maurizio.
http://www.youtube.com/watch?v=f3U1GhQF7n8" onclick="window.open(this.href);return false; Hier een filmpje . Check the Flames Woehahah
Ik weet ben bekend om niks goed vast te zetten maar tja ze hadden gelukkig eentje liggen. Me Quad is van 38pk naar 47pk
Ik voel echt super veel verschil en thuis in me eigen stad rondje rijden tanken etc , wat een kabaal ongelofelijk hoe mooi , stationaire is het gewoon normaal geluid maar als ik echt goed gas geef BOEM! alsof een Raptor achter me aan loopt die al een paar dagjes niet heeft gegeten
Tovami gasten krijgen van mij een Duim
Zometeen maar eens naar camping rijden om hem eens goed open te trekken
Thanks Maurizio.
http://www.youtube.com/watch?v=f3U1GhQF7n8" onclick="window.open(this.href);return false; Hier een filmpje . Check the Flames Woehahah
Laatst gewijzigd door Zakie op di 20 jul, 2010 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrider
NICE!! dat zijn pk winsten!
ben benieuwd man,hopelijk is het een beetje goed weer dit weekend.
l8rrrrrr
l8rrrrrr
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
Ik zal je daar nog over bellen-=(R4N3)=- schreef:NICE!! dat zijn pk winsten!
l8rrrrrr
-
- Quadrider
Heej i kheb net ook lekker ligge toeren
ik vind dit echt geweldig lekker rond rijde en de wind voelen:D
Dat heb je tog zeker ook gemist op je vakantie he
Dus hij loopt nu stukke beter?
Dan wil je juist meer gaan rijden teminste dat heb ik
als ik iets veranderd heb en hoeveel moeite bloed zweet en tranen het heeft gekost en geduurd
als je er eenmaal mee aan het rijden bent weet je waarvoor je het hebt gedaan
groetjess
ik vind dit echt geweldig lekker rond rijde en de wind voelen:D
Dat heb je tog zeker ook gemist op je vakantie he
Dus hij loopt nu stukke beter?
Dan wil je juist meer gaan rijden teminste dat heb ik
als ik iets veranderd heb en hoeveel moeite bloed zweet en tranen het heeft gekost en geduurd
als je er eenmaal mee aan het rijden bent weet je waarvoor je het hebt gedaan
groetjess
Quadloss op het moment!
Zekers, heb ook eindelijk me tomtom rider binnen gekregen dus die ga ik ook effetjes uit testen en aan sluiten