Pagina 44 van 60

Geplaatst: vr 16 nov, 2007 22:26
door zilladude
nice , blijft zalig zo'n getunede blok !

Geplaatst: vr 16 nov, 2007 22:48
door ProBlaster
mooi filmpje :applaus:

Geplaatst: vr 16 nov, 2007 22:50
door raptor350
Ik ken jou van scooter-freaks !
Echt een zalig getunede quad man ! RESPECT
Hoeveel PK heeft die nouw ongever ? en hoe hard blaast die ! ( echt benieuwd naar )

Geplaatst: za 17 nov, 2007 10:05
door IzzY
RP schreef:
ProBlaster schreef:
IzzY schreef:ga je met mechanische waterpomp rijde :shock: ?

meen je niet, heb je zo,n mooie rotor.
ga je je gas reactie verneuke met een waterpomp..
hoe zouw hij dat dan anders moeten doen ? :?



Er zijn geen verschillen tussen mechanisch en
electrisch waterpomp systeem.
Maar ik vind het mechanische systeem betrouwbaarder,
omdat zo'n electrische er wel is mee wilt stoppen. (ervaring met
oude sprinter). Of je moet zo'n mercedes/bosch waterpompje
aanschaffen.
Maar geloof me nou maar... 0% verbetering met electrische pomp... ;)





MHR Speed Quad (stationair)

ga je nou sprinte of gewoon mee over straat knalle ?
verschil tusse waterpomp of mechanische pomp merk je echt wel..

btw, komt wel mooi geluidje uit !

Geplaatst: za 17 nov, 2007 10:31
door sjmallie94
mooi filmpje ! lekker geluid zeg !

Geplaatst: za 17 nov, 2007 19:16
door RP
verschil tusse waterpomp of mechanische pomp merk je echt wel..

Oke, ik zeg het nog 1 x...

Het helpt NIETS! :)
Zijn al veel test op scooterforum (op hoog niveau)
gebleken dat het totaal 0% verschil maakt.
(ook testbank grafieken)


RP :)

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 16:56
door kane
respect kerel ! super

Geplaatst: zo 18 nov, 2007 22:22
door RP
Bedankt Kane :wink:

Geplaatst: ma 19 nov, 2007 12:40
door IzzY
RP schreef:verschil tusse waterpomp of mechanische pomp merk je echt wel..

Oke, ik zeg het nog 1 x...

Het helpt NIETS! :)
Zijn al veel test op scooterforum (op hoog niveau)
gebleken dat het totaal 0% verschil maakt.
(ook testbank grafieken)


RP :)

je snapt het niet helemaal. joël en johan hebbe het toch echt wel over pk winst of verlies (Lees 0.4pk)
maar oa scheelt het ook in gas reactie.

Geplaatst: ma 19 nov, 2007 15:05
door RP
IzzY schreef:
RP schreef:verschil tusse waterpomp of mechanische pomp merk je echt wel..

Oke, ik zeg het nog 1 x...

Het helpt NIETS! :)
Zijn al veel test op scooterforum (op hoog niveau)
gebleken dat het totaal 0% verschil maakt.
(ook testbank grafieken)


RP :)

je snapt het niet helemaal. joël en johan hebbe het toch echt wel over pk winst of verlies (Lees 0.4pk)
maar oa scheelt het ook in gas reactie.

Link?
Het enigste is dat een elc. waterpompje (volgens sommigen) betrouwbaarder is.

http://www.scooter-power.nl/forums/inde ... rpomp&st=0

Lees dat maar eens door.

Dit is een quote van Performance Tuning (Hoofd moderator van scooter-power)

Mechanisch heb ik nog nooit problemen mee gehad, er vermogen kost het niet.
Dit is getest op een testbank door mij.

Geplaatst: ma 19 nov, 2007 16:31
door IzzY
RP schreef:
IzzY schreef:
RP schreef:verschil tusse waterpomp of mechanische pomp merk je echt wel..

Oke, ik zeg het nog 1 x...

Het helpt NIETS! :)
Zijn al veel test op scooterforum (op hoog niveau)
gebleken dat het totaal 0% verschil maakt.
(ook testbank grafieken)


RP :)

je snapt het niet helemaal. joël en johan hebbe het toch echt wel over pk winst of verlies (Lees 0.4pk)
maar oa scheelt het ook in gas reactie.

Link?
Het enigste is dat een elc. waterpompje (volgens sommigen) betrouwbaarder is.

http://www.scooter-power.nl/forums/inde ... rpomp&st=0

Lees dat maar eens door.

Dit is een quote van Performance Tuning (Hoofd moderator van scooter-power)

Mechanisch heb ik nog nooit problemen mee gehad, er vermogen kost het niet.
Dit is getest op een testbank door mij.

dat is een kneuze forum..
en dat die Performance Tuning zegt dat hijgeen verschil merkt is zowiezo bs.
en waar staat zijn uitdraai dan ? heeft hij geblokeerd gemeten ?

feit is gewoon dat electrisch beter is, enigste nadeel is het gewicht van je accu.

het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)

ik blijf erbij dat het beter is.


lees dit eens;
http://forum.scooterforum.net/forum/f37 ... omp-21873/

Geplaatst: ma 19 nov, 2007 18:43
door Haagje
IzzY schreef:
dat is een kneuze forum..
en dat die Performance Tuning zegt dat hijgeen verschil merkt is zowiezo bs.
en waar staat zijn uitdraai dan ? heeft hij geblokeerd gemeten ?

feit is gewoon dat electrisch beter is, enigste nadeel is het gewicht van je accu.

het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)

ik blijf erbij dat het beter is.


lees dit eens;
http://forum.scooterforum.net/forum/f37 ... omp-21873/
ik wil niet veel zeggen maar hier staat ook nog een heel verhaal dat ie waardeloos is :lol:
maarja... wat maakt het uit? hij moet er mee rijden niet jij...
en gelijk zul je niet krijgen want in een topic van 2003 is het ook de een is voor en de ander is tegen...

Geplaatst: ma 19 nov, 2007 22:33
door RP
IzzY schreef:
RP schreef:
IzzY schreef:
je snapt het niet helemaal. joël en johan hebbe het toch echt wel over pk winst of verlies (Lees 0.4pk)
maar oa scheelt het ook in gas reactie.

Link?
Het enigste is dat een elc. waterpompje (volgens sommigen) betrouwbaarder is.

http://www.scooter-power.nl/forums/inde ... rpomp&st=0

Lees dat maar eens door.

Dit is een quote van Performance Tuning (Hoofd moderator van scooter-power)

Mechanisch heb ik nog nooit problemen mee gehad, er vermogen kost het niet.
Dit is getest op een testbank door mij.

dat is een kneuze forum..
en dat die Performance Tuning zegt dat hijgeen verschil merkt is zowiezo bs.
en waar staat zijn uitdraai dan ? heeft hij geblokeerd gemeten ?

feit is gewoon dat electrisch beter is, enigste nadeel is het gewicht van je accu.

het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)

ik blijf erbij dat het beter is.


lees dit eens;
http://forum.scooterforum.net/forum/f37 ... omp-21873/


Ik heb het helemaal doorgespit en wat wil je dus hiermee zeggen?
Niemand heeft een FEIT... Omdat je je motor totaal anders koelt
met elc. of mech. kan je dit ook niet testen.
Die verschillende koel methodes hebben ook effect op heel je
motorblok...
Ik hou het bij mijn mechanische pomp, geen gesar met
het opladen/in de gaten houden van je accu.
Met een electrische pomp ben ik totaal afhankelijk van
m'n accu. Als ik alle voordelen en nadelen op een rijtje zet
bespaar ik mezelf de onnodige moeite... :) :bier:


IzzY schreef:het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)
Dit is een quote van de HOOFD moderator Bart Nrg Mc2 Super Moderator van ("het niet kneuzen forum") scootertuning.net

:
Wie is hier aan het zoeken naar de lichtste drijfstang? Of krukas? Niemand... Wel een lichte rotor, of i.i.g. een kleine diameter [J = 1/2 * m * r^2, massatraagheid dus]...

Geplaatst: di 20 nov, 2007 16:12
door IzzY
RP schreef:
IzzY schreef:
RP schreef:
Link?
Het enigste is dat een elc. waterpompje (volgens sommigen) betrouwbaarder is.

http://www.scooter-power.nl/forums/inde ... rpomp&st=0

Lees dat maar eens door.

Dit is een quote van Performance Tuning (Hoofd moderator van scooter-power)

Mechanisch heb ik nog nooit problemen mee gehad, er vermogen kost het niet.
Dit is getest op een testbank door mij.

dat is een kneuze forum..
en dat die Performance Tuning zegt dat hijgeen verschil merkt is zowiezo bs.
en waar staat zijn uitdraai dan ? heeft hij geblokeerd gemeten ?

feit is gewoon dat electrisch beter is, enigste nadeel is het gewicht van je accu.

het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)

ik blijf erbij dat het beter is.


lees dit eens;
http://forum.scooterforum.net/forum/f37 ... omp-21873/


Ik heb het helemaal doorgespit en wat wil je dus hiermee zeggen?
Niemand heeft een FEIT... Omdat je je motor totaal anders koelt
met elc. of mech. kan je dit ook niet testen.
Die verschillende koel methodes hebben ook effect op heel je
motorblok...
Ik hou het bij mijn mechanische pomp, geen gesar met
het opladen/in de gaten houden van je accu.
Met een electrische pomp ben ik totaal afhankelijk van
m'n accu. Als ik alle voordelen en nadelen op een rijtje zet
bespaar ik mezelf de onnodige moeite... :) :bier:


IzzY schreef:het scheelt roterende massa aan je krukas. en dat lijkt me ook enorm voordeel.
want waarom zou je een binnerotor willen ? juist, omdat je minder gewicht aan je kruk wilt. (afgezien van je ontstekings curven)
Dit is een quote van de HOOFD moderator Bart Nrg Mc2 Super Moderator van ("het niet kneuzen forum") scootertuning.net

:
Wie is hier aan het zoeken naar de lichtste drijfstang? Of krukas? Niemand... Wel een lichte rotor, of i.i.g. een kleine diameter [J = 1/2 * m * r^2, massatraagheid dus]...

oke, daar ga ik de fout in, het gaat om je weerstand, niet massa.

anayway, als niemand een feit ken geven, vind ik het gek dat jij beweerde dat er grafieken zijn.

maargoed, je moet doen wat je zelf het beste vind,
ik zou het zonde vinde.

Geplaatst: di 20 nov, 2007 16:53
door Vyrena
Stop met quoten a.u.b.