***THE FROG***
-
- Pro Quadrider
is idd veel beter !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
was me iemand voor met mijn comment, is mooi, van achter zou k wa omhoog gaan en dan is m echt wel dik in orde,
sjieke bandjes, als mijn innovas versleten zijn komen die er ook op
sjieke bandjes, als mijn innovas versleten zijn komen die er ook op
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
heb vandaag nog is tijd gevonden om aan mijn beestje te sleutelen
k'heb mijn bodemplaten gemonteerd
en heb mijn achterveer een beetje bijgedraaid maar de quad komt niet hoger te staan aleen harder
k'heb mijn bodemplaten gemonteerd
en heb mijn achterveer een beetje bijgedraaid maar de quad komt niet hoger te staan aleen harder
Laatst gewijzigd door airwolf op vr 05 dec, 2008 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
we zullen wel eens wat regelen
als jij met de sm bende ergens samen komen zal ik eens kijken of ik ook kan afkomen met de quad
zitten er veel tussen die ik echt in het echt eens moet bekijken
en ivbm die foto's laat maar komen (komt er trouwens een voorbumper op de quad want die mis ik op de foto's) of ben ik zo scheel
als jij met de sm bende ergens samen komen zal ik eens kijken of ik ook kan afkomen met de quad
zitten er veel tussen die ik echt in het echt eens moet bekijken
en ivbm die foto's laat maar komen (komt er trouwens een voorbumper op de quad want die mis ik op de foto's) of ben ik zo scheel
2017 raptor 700 SE