![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
En ja ik begrijp het met rijervaring.. Ik kan het wel aan dat power...
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Mark_T schreef:Stiekem zou ik dat ook wel willen:(
dat is nog is een antwoordtmobydirk schreef:voor de mensen die nog nooit op een 1000 gereden hebben (ik neem aan de meeste)
een 1000 4cilinder rijde heeeel anders als een 660/700 1cilinder
ja je heb veel meer pk's
maar het komt er ook veel vloeiender in
het is niet zo dat je het kan vergelijken met een 1cil en dan nog zwaarder
als je een beetje na denkt kan je er heel normaal mee rijden
en blijft het ook heel
daar in tegen als je gek wil doen
doe je dat op een heel ander nivo!!!!!
als je maar wel in gedachte houd er zijn risico's
maar als ik eerlijk ben vind ik ze het waard
mits je met je hoofd rijd
je heb helemaal gelijk, het gaat er om wie erop zit enof die ermee kan om gaan.mobydirk schreef:voor de mensen die nog nooit op een 1000 gereden hebben (ik neem aan de meeste)
een 1000 4cilinder rijde heeeel anders als een 660/700 1cilinder
ja je heb veel meer pk's
maar het komt er ook veel vloeiender in
het is niet zo dat je het kan vergelijken met een 1cil en dan nog zwaarder
als je een beetje na denkt kan je er heel normaal mee rijden
en blijft het ook heel
daar in tegen als je gek wil doen
doe je dat op een heel ander nivo!!!!!
als je maar wel in gedachte houd er zijn risico's
maar als ik eerlijk ben vind ik ze het waard
mits je met je hoofd rijd
Je haald dus wel het "speelse" uit de quad? Doordat je er meer gewicht in stopt en ermobydirk schreef:voor de mensen die nog nooit op een 1000 gereden hebben (ik neem aan de meeste)
een 1000 4cilinder rijde heeeel anders als een 660/700 1cilinder
ja je heb veel meer pk's
maar het komt er ook veel vloeiender in
het is niet zo dat je het kan vergelijken met een 1cil en dan nog zwaarder
mobydirk schreef:voor de mensen die nog nooit op een 1000 gereden hebben (ik neem aan de meeste)
een 1000 4cilinder rijde heeeel anders als een 660/700 1cilinder
ja je heb veel meer pk's
maar het komt er ook veel vloeiender in
het is niet zo dat je het kan vergelijken met een 1cil en dan nog zwaarder
als je een beetje na denkt kan je er heel normaal mee rijden
en blijft het ook heel
daar in tegen als je gek wil doen
doe je dat op een heel ander nivo!!!!!
als je maar wel in gedachte houd er zijn risico's
maar als ik eerlijk ben vind ik ze het waard
mits je met je hoofd rijd
....ik zag de laatste W-lies rit iemand met een Warrior in een trainingsbroek,wit t-shirt en een bouwvakkers decolette met 200KM/H voorbij vliegen op de Brienenoord brug!!! weet jij daar iets van?!!!als je maar wel in gedachte houd er zijn risico's
maar als ik eerlijk ben vind ik ze het waard
mits je met je hoofd rijd
Zakie schreef:Leuke reacties maar tja , op me kenteken papieren staat 1cillinder bij vermogen staat niks en bij cillinder inhoud staat ook niks dus...
Dus heb vandaag ok Dirk gebelt en gezegt dat ik het niet ga doen. Ik ga gewoon de stappen doen die ik eerst had geplant, helaas een r1 of een dikke motorblok onder me Quad is en blijvt een droom.
Toch had ik die gezicht van mike of tjobbie willen zien als ik hun voorbij blaazde met hun setup![]()
![]()
998 cm valt die ook onder een 1000cc dirkmobydirk schreef:voor de mensen die nog nooit op een 1000 gereden hebben (ik neem aan de meeste)
een 1000 4cilinder rijde heeeel anders als een 660/700 1cilinder
ja je heb veel meer pk's
maar het komt er ook veel vloeiender in
het is niet zo dat je het kan vergelijken met een 1cil en dan nog zwaarder
als je een beetje na denkt kan je er heel normaal mee rijden
en blijft het ook heel
daar in tegen als je gek wil doen
doe je dat op een heel ander nivo!!!!!
als je maar wel in gedachte houd er zijn risico's
maar als ik eerlijk ben vind ik ze het waard
mits je met je hoofd rijd
nee, je mist er nog 2jep schreef: 998 cm valt die ook onder een 1000cc dirkWant dan kan ik meepraten