Zelfgebouwde schans ---> Film P7
Is er daar ook drank inbegrepen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ja meneer de meester
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Vorig weekend zat er weer werk in....
Naar aanleiding van "de crash" van Pejero, hebben we nog een schans bijgemaakt om de landing wat te vergemakkelijken:
De juiste man met het juiste materiaal op de juiste plaats:
Getest hebben we ook al,
en het was goed bevonden
Meer actie volgt nog...
Naar aanleiding van "de crash" van Pejero, hebben we nog een schans bijgemaakt om de landing wat te vergemakkelijken:
De juiste man met het juiste materiaal op de juiste plaats:
Getest hebben we ook al,
en het was goed bevonden
Meer actie volgt nog...
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadrider
ckr mooie schans ik zou er ook wel een keer over willen springen
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol