Gaat het spel over het algemeen traag, of reageert het gewoon traag? Anders moet je eens de drivers van je video kaart updaten.
het spel loopt gewoon goed, en de muis ook. maar als je in de instellingen gaat dan moet je esc indrukken als je terug wilt, dan doet hij er ook 20 seconden over. dit was niet zo in de demo.
Gaat het spel over het algemeen traag, of reageert het gewoon traag? Anders moet je eens de drivers van je video kaart updaten.
het spel loopt gewoon goed, en de muis ook. maar als je in de instellingen gaat dan moet je esc indrukken als je terug wilt, dan doet hij er ook 20 seconden over. dit was niet zo in de demo.
Heb je Xp? Dan zou je Service Pack 2 moeten installeren, anders ga je inderdaad problemen hebben met je keyboard.
Dan moet je toch eens naar de drivers van je video kaart kijken. Normaal gezien zouden die je toetsenbord niet mogen beïnvloeden, maar anders weet ik het niet. Op de support site van Mx vs ATV staat dat je toetsenbod met vertraging werkt als je SP2 niet geïnstalleerd hebt, dus ik zou het toch even nakijken. Dit doe je door naar Configuratiescherm te gaan en dan Systeem te openen.
Trouwens bij het spel moet ik telkens om hem optestarten securom_loader opstarten en dan kan ik het spel pas spelen :S.
Is dat bij jullie ook en wat moet ik daar tegen doen??
Tripod schreef:Trouwens bij het spel moet ik telkens om hem optestarten securom_loader opstarten en dan kan ik het spel pas spelen :S.
Is dat bij jullie ook en wat moet ik daar tegen doen??
Groeten martijn
Daar kan je niets tegen doen. SecuROM is een beveiliging waarbij een soort stempel op de cd gedrukt wordt en die stempel heb je nodig om het spel te kunnen spelen.
Securom zoekt ook naar programma's die je kan gebruiken om het spel met een virtual disk te spelen (zoals Alcohol, Daemon, ...). Securom Loader zorgt ervoor dat deze voor het spel verborgen blijven.
tointjuh schreef:JaWel!! gewoon een nocd patch downloaden hij zijkt nergens meer om www.gamecopyworld.com
Een nocd patch dient ervoor om die "stempel" te omzeilen. Als je het spel gekocht hebt, moet je inderdaad geen rekening houden met die Loader, maar voor de mensen die het spel gedownload hebben, is dit wel nodig (plus een crack trouwens, anders gaat het nog niet lukken).
Maar dat is dus bij meerdere games zo ?, en als ik deze game op een cd zet heb ik daar dan nog steeds last van ?
En wie weet er een site waar je die cracks en path dingen kan downloade ?
Dit is zo bij de spellen die SafeDisc en SecuROM gebruiken ja (nieuwe versies hiervan). Kijk naar NFS MW, dit kan je ook enkel spelen met SD4 Hider, AntiBlaxx of iets dergelijks.
Het spel zoekt naar die stempel en omdat hij erop gedrukt staat, kan je hem niet mee kopiëren. Je bent er dus niets mee om het spel op cd te branden.
Ik download mijn cracks meestal van www.megagames.com/trainers.html , maar die zitten normaal gezien bij het spel als je dit download (bij een goede release toch)
Alfredo schreef:Ik download mijn cracks meestal van www.megagames.com/trainers.html , maar die zitten normaal gezien bij het spel als je dit download (bij een goede release toch)
Inderdaad, als je je bin of iso mount met Deamontools ga dan naar 'Deze Computer'
en daar klik met rechtermuis op de (virtueel) gecreëerde drive (bij mij is dat momenteel de F: drive)
en kies je Explore.
Daar vind je de crack.
Ik heb ook eerst SP2 moeten downloaden voordat ik normaal kon spelen. Maar nu gaat ie goed.
Ik heb al een paar mooie custom banen gemaakt, gewoon om te testen. Over mijn laatste ben ik al best wel tevreden. Wanneer ik eens een echte mooie heb zal ik em wel op internet zetten.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.