Pagina 6 van 6
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 18:40
				door Quad racer
				ja die heb ik ook op een filmpje gezien 
vet ding joh  
 
 
die warrior zou wel top worden want een warrior met veel power  prachtig 

 
			
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 19:09
				door Skicks
				Frank MB schreef:SlOoT schreef:
Inderdaad volgens mij een goede 50 op de achterwielen, maar dat koppel zou ik niet onderschatten, dat zorgt dat die blokken zo sterk zijn.
 
 
ik zou niet te veel naar de pk's kijken! veel gemaakte fout!
je hebt kracht (PK) en vermogen (Nm). Kracht = de kracht dat een systeem heeft, maar vermogen is de tijd om die kracht te uitten erbij in gerekend!
 
			
					
				
				Geplaatst: ma 09 okt, 2006 19:28
				door SlOoT
				Het komt er gewoon op neer dat die KTM je de schouders uit de kom trekt  

 
			
					
				
				Geplaatst: di 10 okt, 2006 11:51
				door ~JoAcHiM~
				owké  
 
 
Ik heb de test goed gelezen van de 560 met doma (is mooi), maar ik ben een beetje
van gedacht dat er niet zoveel verschil is tussen de aftermarketuitlaten onderling... of heb ik het mis?
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 okt, 2006 11:21
				door Domi
				Het ging hier dus over de Warrior... 
 
 
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 okt, 2006 18:25
				door Robby
				Domi schreef:Het ging hier dus over de Warrior... 
 
 
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.
 
uiteenslijpen moet echt niet...
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 okt, 2006 19:38
				door JohnBeton
				Ik denk als je de kader volledig gaat doorslijpen dat hij nooit stevig genoeg zal zijn.
Volgens mij moet het blok niet veel rechter.  Als hij nog een beetje kan zakken en de carburator-boots aanpassen dan moet het volgens mij passen.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 11 okt, 2006 19:51
				door Robby
				JohnBeton schreef:Ik denk als je de kader volledig gaat doorslijpen dat hij nooit stevig genoeg zal zijn.
Volgens mij moet het blok niet veel rechter.  Als hij nog een beetje kan zakken en de carburator-boots aanpassen dan moet het volgens mij passen.
inderdaad, en aangezien het een blok is met oliepomp gaat dat geen probleem zijn dat die enkele graden anders ligt dan standaard.