raptor 700 nieuwe update P5
-
- Quad Master
- Contacteer:
Zeer schoon uitlaten, zeer sjiek !
succes ermee !
succes ermee !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
thx voor de comments
wel indien je eens goesting hebt om te gaan rijden moet je maar laten weten. maar ik rij wel meestal op de baan. Off road ook maar liefst niet in vettige modder
grtz
wel indien je eens goesting hebt om te gaan rijden moet je maar laten weten. maar ik rij wel meestal op de baan. Off road ook maar liefst niet in vettige modder
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Re: raptor 700 nieuwe update P5
Na bijna 2,5 maanden quadloos te zijn ga ik hem uiteindelijk vrijdag weer gaan halen.
Alles begon toen mn achteras uit 'de kom' ging in een bocht.
resultaat: remschijf krom, as in motorblok krom, twee versnellingstandwielen gebroken...
maar toch kriebelde het al een hele tijd om hem motorisch ook te laten tunen.
dus nu dat de motor toch open moest vond ik dit het ideaal moment
Ik heb een hoge druk piston van JE laten zetten plus een nokkensas van hotcams stage 2
Ik hou jullie op de hoogte van het vermogen verschil.
grtz
resultaat: remschijf krom, as in motorblok krom, twee versnellingstandwielen gebroken...
Ik heb een hoge druk piston van JE laten zetten plus een nokkensas van hotcams stage 2
grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
dat doe je goed
-
- Easy Quadrider
je moet je as nattuurlijk wel vast zetten heSebastien schreef:Na bijna 2,5 maanden quadloos te zijn ga ik hem uiteindelijk vrijdag weer gaan halen.
grtz
heb hem eindelijk terug
wel beetje verschoten van de prijs.
Der is wel veel aan gebeurd. maar toch stel ik mij een paar vragen bij bepaalde dingen of dat dat absoluut moest vervangen worden.
bv de speedsensor (110€)
Normaal had ik ook nog gevraagd voor een nokkenas stage 2 maar blijkbaar is het daar wat misgelopen.
maar aangezien de kosten al redelijk hoog waren ben ik mss blij dat hij er toch niet opzit
die komt er later zowiso toch op!!
Nu over de hogedruk piston. het verschil nog niet echt kunnen voelen aangezien de wegen nat zijn en ik altijd wielspin heb als ik doortrek. toch heb ik al een beetje kunnen voelen dat hij meer koppel heeft.
Grtz
Sébastien
wel beetje verschoten van de prijs.
Der is wel veel aan gebeurd. maar toch stel ik mij een paar vragen bij bepaalde dingen of dat dat absoluut moest vervangen worden.
bv de speedsensor (110€)
Normaal had ik ook nog gevraagd voor een nokkenas stage 2 maar blijkbaar is het daar wat misgelopen.
maar aangezien de kosten al redelijk hoog waren ben ik mss blij dat hij er toch niet opzit
die komt er later zowiso toch op!!
Nu over de hogedruk piston. het verschil nog niet echt kunnen voelen aangezien de wegen nat zijn en ik altijd wielspin heb als ik doortrek. toch heb ik al een beetje kunnen voelen dat hij meer koppel heeft.
Grtz
Sébastien
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Waar heb je de werken laten uitvoeren Seba?
Bij motorcenter schiettecatte in vichte
Ondertussen is de nieuwe hoge druk piston al uit rodage, en uitgebreid kunnen testen!
man man man, wat een koppel dat hij nu heeft. hij blijft gewoon doortrekken...
vooral zeer merkbaar in 3de en 4de versnelling! Spijtig dat er geen 6de versnelling is of hij bleef maar gaan
is iets dat ik zeker aan de andere raptor gebruikers aanraad!
het enigste nadeel is dat ik nu veeeel te rap aan mn top zit
grtz
man man man, wat een koppel dat hij nu heeft. hij blijft gewoon doortrekken...
vooral zeer merkbaar in 3de en 4de versnelling! Spijtig dat er geen 6de versnelling is of hij bleef maar gaan
is iets dat ik zeker aan de andere raptor gebruikers aanraad!
het enigste nadeel is dat ik nu veeeel te rap aan mn top zit
grtz
-
- Quadverslaafde
moet ie niet opnieuw afgesteld worden op een dyno?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
neen moet niet.
er is geen extra benzine ofzo nodig voor de verbranding.
hoe hoger de compressie in de cilinder (dus de einddruk net voor de ondsteking) hoe heftiger de verbranding en hoe hoger het rendement en vermogen
er is geen extra benzine ofzo nodig voor de verbranding.
hoe hoger de compressie in de cilinder (dus de einddruk net voor de ondsteking) hoe heftiger de verbranding en hoe hoger het rendement en vermogen
-
- Quadverslaafde
ok dan, weer wat wijzer geworden vandaag
heb er ook aan zitten denken maar ik zou ooit graag nog een turbo willen en dan kan ik de extra druk niet gebruiken.
ik hou het voor nu wel even bij m,n stage2 cam, zou je ook moeten doen joh,scheelt aanzienlijk in vermogen,
vooral icm. met HP piston van jou
voor jou zou een +5mm crank misschien ook nog een leuke bijdrage zijn.
heb er ook aan zitten denken maar ik zou ooit graag nog een turbo willen en dan kan ik de extra druk niet gebruiken.
ik hou het voor nu wel even bij m,n stage2 cam, zou je ook moeten doen joh,scheelt aanzienlijk in vermogen,
vooral icm. met HP piston van jou
voor jou zou een +5mm crank misschien ook nog een leuke bijdrage zijn.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves