Pagina 6 van 15
Geplaatst: zo 14 jan, 2007 15:05
door mx jake
als je een stalen en een gevoerde koppelings plaat aan elkaar vastmaakt
doormiddel van twee boutjes of popnagels kan je de koppeling zo los draaien
maar waarom maak je hem los
om alleen de platen te vervangen kan je de rest lekker laten zitten
Geplaatst: zo 14 jan, 2007 21:58
door OpticalNicolas
nene, de pin die je platen openuwt is tuk, dus het moet gewoon die moer los en kan ik em er uit trekken
maar dinsdag of woensdag gaat het blokei weg en die pin laten vervangen, en dat olie pompje,...
owja, over dat olie pompje dat tandwieltje is in plastiek
, bestaat dit in metaal?
Geplaatst: ma 15 jan, 2007 12:03
door blaster_Horst
dat oli pompje zou ik er af halen en zelf gaan mengen dan loop je ook nooit het risico dat je pompje stuk gaat je je een vastloper krijgt
Geplaatst: ma 15 jan, 2007 16:46
door OpticalNicolas
iemand mischien een idee hoeveel jaar ik kan doen met zo'n NIEUW pompje?
Geplaatst: ma 15 jan, 2007 16:49
door Vincenzo
geen zorgen in maken een waterpomp is ook vaak van "plastiek" het voordeel is dat er geen gebruik maken van plastiek waar ze zakjes van maken
zijt maar gerust dat gaat jaren mee
Geplaatst: ma 15 jan, 2007 16:50
door OpticalNicolas
ah, oke merci
ga er toch ander late opzetten... is van 1994
Geplaatst: ma 15 jan, 2007 16:53
door Vincenzo
vervang het maar... kan nooit kwaad en tegen dat je blok dan weer eens 10 jaar gedraait heeft zal het zeker en vast nog eens open geweest zijn om inwendig eens alles na te kijken
Geplaatst: di 16 jan, 2007 18:25
door OpticalNicolas
zo de motor is binnen...
de koppelingspin is wrs niet stuk maar gewoot dat balletje dat tussen de pinn zit, dat is kwijtgeraakt bij de vorige eigenaar zen revisie
zaterdag is ie mischien al klaar
oja, past eigenlijk een neus van het nieuwe model op de oude? dus 'plug' and play?
Geplaatst: di 16 jan, 2007 20:36
door Suzuki
Volgens mij past het wel, want laatst had ik wat info over de quadhistorie
gezocht. Daarin stond ook dat het frame van de Banshee(1987) en Blaster(1988) niet waren veranderd, enkel de Blaster had een nieuw design en schijfremmen gekregen.
Geplaatst: di 16 jan, 2007 20:41
door epix no-fear
Suzuki schreef:Volgens mij past het wel, want laatst had ik wat info over de quadhistorie
gezocht. Daarin stond ook dat het frame van de Banshee(1987) en Blaster(1988) niet waren veranderd, enkel de Blaster had een nieuw design en schijfremmen gekregen.
banshee is wel degelijk verandert
model 87 t/m 90 hebben J arm systeem vanaf 91 kregen ze dubbele a-armen
Geplaatst: di 16 jan, 2007 20:43
door gutte
dit past het kan alleen zijn dat je vooraan 2 beugeltjes moet lassen ofwel met trekbandjes vastmaken,de neus kost nieuw iets van een 72€ bij een yamaha verdeler.
Geplaatst: di 16 jan, 2007 21:10
door WJB#222
yamaha tri-z schreef:Suzuki schreef:Volgens mij past het wel, want laatst had ik wat info over de quadhistorie
gezocht. Daarin stond ook dat het frame van de Banshee(1987) en Blaster(1988) niet waren veranderd, enkel de Blaster had een nieuw design en schijfremmen gekregen.
banshee is wel degelijk verandert
model 87 t/m 90 hebben J arm systeem vanaf 91 kregen ze dubbele a-armen
wat zijn J armen ?
Geplaatst: di 16 jan, 2007 21:25
door tointjuh
armen met een J vorm. volgens mij had jou banshee ook j-armen, maar die heeft iemand omgelast naar A armen
Geplaatst: di 16 jan, 2007 21:28
door WJB#222
zijn er foto's van j armen ?
Geplaatst: di 16 jan, 2007 22:09
door tointjuh
dit is een topic van een ander, maak maar een apart topic over die je armen.
nu verpesten wij dit topic