Pagina 6 van 7
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 09:38
door mudfox
Dit wordt de machine
45 pk heeft ie aan de achterwielen
zijn dichtste concurrent is de de kawa kfx 450 met 42,6 pk aan de achterwielen wel gesproken
verschil tussen achterwiel en krukaspk's
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 10:13
door Sharky #3
Je Mag pk's hebben zoveel je wil...
Tis koppel dat ie moet hebben...
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 11:12
door mudfox
Geen probleem want tis een halve blok van de rotax die werd gemonteerd in aprillie rsv mille
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 11:21
door No Limit W-tec
De neus ben ik niet laaiend enthousiast over. Hopelijk is die radiator goed beschermd want zit daar vrij kritiek.
Jammer dat Can Am Suzuki niet volgt en standaard verbreede quad uitbrengt. Suzuki 125 breed Can Am 117. Maar ja, hopelijk zijn de versnellingsbakken van de Can Am, sterker dan de LTR...
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 12:35
door mudfox
Was ook blijkbaar niet de bedoeling van brp om breder te gaan.Goed voor de accecoireswereld
K zal hem normaal gezien hebben als prototype tegen augustus.
best mogelijk dat ie aantreedt pont de veaux
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 18:13
door spoor!
@ no limit, hoop ik ook, hoop dat deze een x zonder kinderziektes komt en idd van die raditor klotpt ja du dat is mss al een punt
Geplaatst: ma 04 jun, 2007 21:44
door mudfox
Het feit dat de machine zolang is uitgesteld voor de produktie komt doordat ze de concurrentie willen voor zijn op alle gebied en hebben ze de laatste in de rij namelijk de kawa afgewacht . Op gewicht, torsie kader, stabiliteit en kracht en k moet zeggen ze er in zijn geslaagd.
De look van de machine is iets unieks en typisch voor Bombardier en zoals je weet zijn ze bij Brp altijd voor innovatie en paradimes te vinden.
de lichten en de voorvleugels zijn demonteerbaar speciaal voor competitie.
Toegevoegd na 5 minuten:
No Limit YFZ schreef:Hun verkooppraatje over achterbrug en achteras lijkt idd sterk op W-tec die intussen toch al bijna drie jaar bolt : holle as, alu hub remschijf en ketting, alu kruisstukken,...
Ik geloof wel niet in hun alu tandwielen, toch zeker niet voor endurance !
De ds 650x was al uitgerust alu hubs holle as, exentrieken voor kettingspanning en die is al 8 jaar op de markt, daar waar ze bij yamaha het systeem nog maar is ingevoerd op de yam raptor 700
zoals ik al zei vooruitstrevend zijn ze wel
Jullie bezorgdheid over de radiator is voorbarig want voor competie zal een rooster beschibaar zijn.
let wel de w-tec is enkel een bouwer van kaders, mogelijks maken ze nog gebruik van de rotax
Toegevoegd na 6 minuten:
Yamaha Grizzly 700 schreef:wat een spuuglelijk model...
ho wat jij vergelijkt een grizzly 700 met een can-am 450 ?
wat is er mooi aan grizzly 700, zo'n een traktor
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 16:25
door Twan #33
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 17:09
door Ralph
Ohjee, Blingstar. Dat wordt weer 6 maanden wachten voor de mensen die daar bestellen
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 18:47
door Twan #33
Als je het spul nu besteld heb je het tegen de tijd dat hij hier uit komt in huis.
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 19:31
door Ralph
Ja zoiets en dat zal pas volgend jaar maart ofzoiets zijn
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 19:37
door Frank MB
net een wtec vanvoren, maar dat was mijn eerste ingeving, ik vind het een mooi ding, tijd om hem uit te proberen zeg ik
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 20:10
door mudfox
ja mooi machine maar velen willen het niet toegeven omdat het geen suzuki of yamaha is
en zie je die brede as op deze machine
zoals al zei wordt het een bestseller
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 20:13
door No Limit W-tec
mudfox schreef:Dit wordt de machine
45 pk heeft ie aan de achterwielen
zijn dichtste concurrent is de de kawa kfx 450 met 42,6 pk aan de achterwielen wel gesproken
verschil tussen achterwiel en krukaspk's
Zou het geen 45 pk motor kunnen zijn ? Wij halen met CRF450 met moeite 45 pk, zou toch sterk zijn mochten ze beter dan de CRF presteren, we zullen zien hé.
Geplaatst: wo 06 jun, 2007 20:21
door epix no-fear
no limit
de crf is een leuk blokje
maar honda bouwt zowel op vermogen als betrouwbaarheid.
en het is algemeen bekent dat als je meer vermogen uit een blok haalt dat de betrouwbaarheid achteruit gaat.
daarom zijn de honda blokken niet zo heel spectaculair snel.
de ktm 450 blokken daar in tegen zijn een stuk sneller.
maar ze slijten dan wel weer harder dan de honda's en ze zijn minder betrouwbaar.
ik weet dat die crf blokjes leuk zijn en dat ze een acceptabel vermogen leveren maar echt spectaculair kan ik het niet noemen.
daarom zal ik er ook niet van op kijken als dit rotax blok meer dan 45pk heeft aangezien de rotax blokken over het algemeen behoorlijk snel zijn.
kijk maar naar hun 125cc kart blokken.
daar halen ze bij rotax al 32pk uit.