KFX 700
Is de streek van Gelrode, Nieuwrode, Holsbeek, Wezemaal.
Gewoon beetje op goed geluk die streek verkent, schoon en eigenlijk rustig om rond te toeren.
Aan de bruggeske en da water (Demer), das in werchter.
Geluidsfragment, das op het terrein van Rock Werchter .
@Mr. Frauley Idd, in die bos heb ik niet rondgereden. Stond in het begin van het bos een plakaat: " Verboden te crossen".
Man man, ik verschiet er eigenlijk van hoe snel de mensen van hunne tak maken op ne quad. Ik reed 57 waar ik 50 mocht doen, begint daar ene met een camionette op mijn te flikkeren en zijn hand omhoog te steken enzo en teken te doen dak moest minderen . Da vind ik nu is triestig .
Nog een voorbeeld, ik reed door een klein gehuchtje waar de baan volledig was opengebroken, ik pas mijn snelheid aan, pfff, kreed 30 ofzo. Voetganger begint ook teken te doen dak moest minderen . Ksnap die mensen toch ni goe zenne. Toen dacht ik van, ik rijd mss te traag en heb het kot dan maar opengedraait . Want ik reed echt kei rustig op mijn gemakske.
Kdraag wel altijd een crossuniform, mss ligt het daaraan .
Gewoon beetje op goed geluk die streek verkent, schoon en eigenlijk rustig om rond te toeren.
Aan de bruggeske en da water (Demer), das in werchter.
Geluidsfragment, das op het terrein van Rock Werchter .
@Mr. Frauley Idd, in die bos heb ik niet rondgereden. Stond in het begin van het bos een plakaat: " Verboden te crossen".
Man man, ik verschiet er eigenlijk van hoe snel de mensen van hunne tak maken op ne quad. Ik reed 57 waar ik 50 mocht doen, begint daar ene met een camionette op mijn te flikkeren en zijn hand omhoog te steken enzo en teken te doen dak moest minderen . Da vind ik nu is triestig .
Nog een voorbeeld, ik reed door een klein gehuchtje waar de baan volledig was opengebroken, ik pas mijn snelheid aan, pfff, kreed 30 ofzo. Voetganger begint ook teken te doen dak moest minderen . Ksnap die mensen toch ni goe zenne. Toen dacht ik van, ik rijd mss te traag en heb het kot dan maar opengedraait . Want ik reed echt kei rustig op mijn gemakske.
Kdraag wel altijd een crossuniform, mss ligt het daaraan .
Die kanten ziet er wel mooi uit om te rijden
Als je eens zin hebt in wat gezelschap tijdens u ritje pm me maar meestal zondags tijd voor een tochtje
ivm die mensen die vind je hier per 100 (mechelen) , elk licht dat je staat te wachten is er wel 1 die u scheef bekijkt ... of uit jaloezie of omdat ie waarschijnlijk denkt dat hijzelf een heilige pater is
Als je eens zin hebt in wat gezelschap tijdens u ritje pm me maar meestal zondags tijd voor een tochtje
ivm die mensen die vind je hier per 100 (mechelen) , elk licht dat je staat te wachten is er wel 1 die u scheef bekijkt ... of uit jaloezie of omdat ie waarschijnlijk denkt dat hijzelf een heilige pater is
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Kdraag wel altijd een crossuniform, mss ligt het daaraan .[/quote]
Ochot jaa, als ne mens een klein beetje geluid bij heeft. Dan nog eens ewa optrekt dan zijn ze al teken aan het doen. Ik denk dat iedereen da toch wel ewa aan de hand heeft hoor. Maar ge ziet ook vaak kleine kiendjes half op de straat lopen, en vol bewondering naar u kijken De eene kan geene quad voor ogen zien, den andere komt spontaan naar u toe en begint een babbelke te slaan. Maarja zolang ge maar content zijt en u amusseert.
Seg nog een vraagske, kameraad heeft interesse in een kawa 700. Hoe zit het met onderhoud ? Verbruik ? En voor de rest content ?
Groeten Tom
Kdraag wel altijd een crossuniform, mss ligt het daaraan .[/quote]
Ochot jaa, als ne mens een klein beetje geluid bij heeft. Dan nog eens ewa optrekt dan zijn ze al teken aan het doen. Ik denk dat iedereen da toch wel ewa aan de hand heeft hoor. Maar ge ziet ook vaak kleine kiendjes half op de straat lopen, en vol bewondering naar u kijken De eene kan geene quad voor ogen zien, den andere komt spontaan naar u toe en begint een babbelke te slaan. Maarja zolang ge maar content zijt en u amusseert.
Seg nog een vraagske, kameraad heeft interesse in een kawa 700. Hoe zit het met onderhoud ? Verbruik ? En voor de rest content ?
Groeten Tom
Kwa onderhoud eigenlijk hetzelfde als bij andere quads. Regelmatig olie verversen, filterkes op tijd vernieuwen, ... Groot verschil met de rest is dat ge een automaat en achteraan een cardan hebt. Cardan is minder onderhoud dan ketting.Tom 350r schreef:Ochot jaa, als ne mens een klein beetje geluid bij heeft. Dan nog eens ewa optrekt dan zijn ze al teken aan het doen. Ik denk dat iedereen da toch wel ewa aan de hand heeft hoor. Maar ge ziet ook vaak kleine kiendjes half op de straat lopen, en vol bewondering naar u kijken De eene kan geene quad voor ogen zien, den andere komt spontaan naar u toe en begint een babbelke te slaan. Maarja zolang ge maar content zijt en u amusseert.
Groeten Tom
Verbruik, pffff, ik schat een 8-9-10 liter, maar ik trek graag snel op .
Voor de rest eigenlijk super tevreden van, trekt goed op, nog gene last mee gehad. Hoogste snelheid met mijn machien was 130 km/h. En ook een schoon geluidje met die 2-cylinder .
-
- Pro Quadrider
schoon foto's , schone quad
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
- Contacteer:
Die brug is redelijk dicht bij mij thuis.
Zeer gevaarlijke streek daar die bossen.
En over die brug moogde ookal niet rijden.
Oppassen geblazen daar kunde u aan stevige reacties verwachten.
Ik weet hier in de buurt nog wel een lekker modderig stukje van werchter naar aarschot.
Stuur een prive bericht moest je van plan zijn om hier eens een stukje stevig te komen ploeteren.
Ik weet hier in de buurt nog wel een lekker modderig stukje van werchter naar aarschot.
Stuur een prive bericht moest je van plan zijn om hier eens een stukje stevig te komen ploeteren.
Ben nooit in die bossen in geweest dus veel reacties zal ik daar ni op krijgen, er stond trouwens zoals eerder gezegd een bordje: "verboden te crossen"tim1988 schreef:Die brug is redelijk dicht bij mij thuis.
Over de brug mag men nog wel denk ik, maar links en rechts van de dijk staat er wel een plakaat dat ik daar ni mag rijden, voor zover ik het mij herinner.
Kben iemand die tijdens de ritten respect heeft voor de natuur, dieren en de medemens .
Zo ne keer stevig gaan ploeteren zie ik zeker zitten .
-
- Quadracer
- Contacteer:
Lucifer schreef:Verbruik, pffff, ik schat een 8-9-10 liter, maar ik trek graag snel op .Tom 350r schreef: Seg nog een vraagske, kameraad heeft interesse in een kawa 700. Hoe zit het met verbruik ?
hoe krijg je dat verbruik voor elkaar?
en dan ook nog met snel optrekken?
ik moet al heel rustig, en veel lange stukken rijden, om aan 10-11 liter op 100km te komen.
en als ik eens vlotter rijd, komt het verbruik gemakkelijk tege de 14liter,
en dan rijd ik nog niet eens offroad
Awwel da geloof ik graag hoor dat hem dat verbruikt. Aah alle seg dat heb ik dan ook weer bijgeleerd een 2 cilinder, ja ik heb je geluidsfragmentje gehoord en was al behoorlijk onder de indruk Mijne raptor 350 zal ook wel al een 8 liter verbuiken op 100km hoor. Maar het is de fun die ge er aan beleefd wat het belangrijkste is he Wij kijken nie op ne liter he
Alle merci voor de reactie
Idd, als je dergelijk speelgoed koopt moogde ni kijken op een literke meer of minder, alléé ik toch ni .Tom 350r schreef:Awwel da geloof ik graag hoor dat hem dat verbruikt. Aah alle seg dat heb ik dan ook weer bijgeleerd een 2 cilinder, ja ik heb je geluidsfragmentje gehoord en was al behoorlijk onder de indruk Mijne raptor 350 zal ook wel al een 8 liter verbuiken op 100km hoor. Maar het is de fun die ge er aan beleefd wat het belangrijkste is he Wij kijken nie op ne liter he
- cyberdrone
- Quadracer