Ik ben zo kwaad!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

je kan nog altijd het oude systeem gaan gebruiken hoe ik men quad vastlegde en je garage goed opruimen...
Ken je die ringen die ze in de muur steken voor een stier vast te leggen? die betoneer je in de grond, is meestal ene kant een ring en andere kant een ferm kruis uit betonbaar. Je pakt je ergens een stuk ketting van 30cm maar dikke ketting en ziet die net lang genoeg is om van in die ring ergens ongemerkt rond je kader te komen en weer en daar dan een dik hangslot. Is telkens een merde om hem vast te leggen en los te zetten, maar als er geen disk in de garage ligtr gaan ze al serieus sakkeren en tegendan ben je hopelijk wakker.
Plaats een bewegingsmelder naar je quad toe en een lamp die buiten brand en eventueel recht in je kamer schijnt... Zij zien het niet als ze je quad aan het losmaken zijn en jij bent wakker en alert...
greetz
Fonzie
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fonzie »

Misschien een goede tip voor mensen met de garage afgezonderd in de tuin, plaats een babyphone in uw garage, en de ontvanger op uw nachtkasje, ik hoor zelfs men kat snurken door dat ding :zzz: in het magazijn, en is dertig meter verderop met veel muren van gebouwen tussen.
Dit model is volledig geruisloos, tot het enig lawaai registreert, zo hoor je ze al bij het minste lawaai.
http://www.tomy.co.uk/products/walkabou ... c-advance/
Tis alsof ik naast men quad slaap.
Protect your baby :ster:
nog een voordeel van dit systeem is, wanneer de dieven hem uittrekken, gaat dat ding in alarm omdat je zogezegd uw baby niet meer kan horen, heel handig !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

en zet het naftkraantje dicht. zo had iemand zen quad van het forum al terug na 500meter.
en je kan je wielen los zetten, als ze vertreken, en in de 1ste bocht, tjak.
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op zo 05 aug, 2007 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Dat naftkraantje doe ik ook, maar een dief die 2 minuten nadenkt zal dat kraantje terug open draaien.

:engel:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Nicolas, jij sprak daar over je papieren telkens meenemen.
Als ze die van mij pikken mogen ze de papieren erbij hebben hoor.
Ze gaan heus niet zo dom zijn van die met de originele papieren in België in te schrijven, zou lekker makkelijk zijn om ze te traceren. Da's allemaal voor het oostblok die gestolen quads.
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

OpticalNicolas schreef:en zet het naftkraantje dicht. zo had iemand zen quad van het forum al terug na 500meter.
Injectie :roll:
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Alarm of geen alarm, denk dat als ze iets willen ze het alarm ook wel kunnen omzeilen hoor.

Is echt smerig dat ze zulke dingen doen. Misschien het eens uitlokken, met een heleboel mensen klaar die achter de boeven zouden gaan ofzo. Deze ***** moeten gepakt worden, hoe sneller hoe beter. :wink:
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

OpticalNicolas schreef:en zet het naftkraantje dicht. zo had iemand zen quad van het forum al terug na 500meter.
Als je de wielen losmaakt, staat je quad wel stil na 500 meter stil, maar als dat dan tegen een boom is, heb je er ook maar weinig aan...En elke keer die moeite doen? Zonde dat we ons materiaal zo moeten beschermen, vroeger kon je alle deuren nog los laten 's nachts, doe je dat deze dagen, heb je zeker eens een keer prijs...Tis gewoon heel erg deze tijd...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

.
Laatst gewijzigd door Charger69 op ma 22 mar, 2010 05:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Inderdaad charger, ga ik compleet mee mee... Die oostblokkers rijden hier enkel met verduisterde camionetjes oftewel een dikke zwarte BMW of mercedes waar alle ruiten van donker getint zen..
En jah...werken doen er ook wel, maar veel int zwart en trekt op geen kloten,zo kan iedereen het.
Just respect voor de knappe poolse kuisvrouwen :applaus: maar zo heb je thaise en anderen ook zeker he :)
greetz
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

wielen losdraaien enz , helpt idd niks , waar zijt ge op het laatst mee bezig dan kunt ge evengoed u motor eronderuit halen elke keer.

zoals bij mij bij woonplaats staat : hier is het : BETREDEN OP EIGEN RISICO => ge zult der wel inkomen , maar nooit meer uit . AFBLIJVEN van onze spullen met die tengels !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:wielen losdraaien enz , helpt idd niks , waar zijt ge op het laatst mee bezig dan kunt ge evengoed u motor eronderuit halen elke keer.

zoals bij mij bij woonplaats staat : hier is het : BETREDEN OP EIGEN RISICO => ge zult der wel inkomen , maar nooit meer uit . AFBLIJVEN van onze spullen met die tengels !
En wat staat er dan binnen te wachten? Grote hond? Landmijnen? Ma met een deegrol?
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

ik ga niet weer heel de uitleg doen :wink:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

haha je moet gewoon goed opblijven letten lukt ook niet altijd dat kan ik nog begrijpen maar als je heb ook goed aan een ketting lecht dan zal er ook niet veel mee kunnen doen denk ik dan ik doe het wel altijd maar ik heb er ook nog niemant in het huis gehad en dat is ook maar beter voor ze hihi anders komen ze er niet meeruit ;)
Plaats reactie