Project WARRIOR
En we zijn weer wat opgeschoten! Allereerst heb ik toch eens gekeken op de kappen goed samengaan met de rest. Het frame is ietsje donkerder dan de kappen, dus daar ben ik tevreden over.
Hier is ook al mn nieuwe tankdopje te zien. Verder de nieuwe bumper gemonteerd:
Ben ik ook erg blij mee. Misschien wordt ie later nog zwart (samen met nog wat andere details).
Helaas waren er ook mindere dingen. Na een nieuwe regulator gemonteerd te hebben blijkt er nog steeds geen 12 V uit te komen. Het zou dus aan de stator spoelen kunnen liggen (in mijn ogen nog de enigste oorzaak). Bedrading is OK. Als ik meet volgens de handleiding op het stekkertje van de spoelen, krijg ik de juiste waarden. Dat is wel verwarrend. Dus toch weer de vraag aan iemand met een warrior / raptor 350:
zou iemand eens willen meten of er uit de rode en zwarte draad van zijn regulator wel 12 V. komt?
Dan weet ik zeker dat ik goed zit. Ik zou het erg waarderen. Het is echt alleen maar een kwestie van beide connectortjes lostrekken en meter erop.
Ook ben ik niet tevreden over mijn nieuwe uitlaat, wat betreft de passing. De voorbocht lijkt net te krap te zijn, waardoor het niet anders kan dan dat het hele systeem er onder spanning opstaat. Vroeg of laat gaat ie dus scheuren. Erg jammer...
Montage ook deels zelf wat in mekaar gezet:
Verder heb ik de boel zover opgebouwd dat ik toch de motor met nieuwe uitlaat eens wilde horen. Ik vind hem zelf erg vet klinken, best zwaar. Dit komt natuurlijk niet zo goed over op het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ftUbYUzAR9A
Laat maar horen wat je ervan vindt!
Hier is ook al mn nieuwe tankdopje te zien. Verder de nieuwe bumper gemonteerd:
Ben ik ook erg blij mee. Misschien wordt ie later nog zwart (samen met nog wat andere details).
Helaas waren er ook mindere dingen. Na een nieuwe regulator gemonteerd te hebben blijkt er nog steeds geen 12 V uit te komen. Het zou dus aan de stator spoelen kunnen liggen (in mijn ogen nog de enigste oorzaak). Bedrading is OK. Als ik meet volgens de handleiding op het stekkertje van de spoelen, krijg ik de juiste waarden. Dat is wel verwarrend. Dus toch weer de vraag aan iemand met een warrior / raptor 350:
zou iemand eens willen meten of er uit de rode en zwarte draad van zijn regulator wel 12 V. komt?
Dan weet ik zeker dat ik goed zit. Ik zou het erg waarderen. Het is echt alleen maar een kwestie van beide connectortjes lostrekken en meter erop.
Ook ben ik niet tevreden over mijn nieuwe uitlaat, wat betreft de passing. De voorbocht lijkt net te krap te zijn, waardoor het niet anders kan dan dat het hele systeem er onder spanning opstaat. Vroeg of laat gaat ie dus scheuren. Erg jammer...
Montage ook deels zelf wat in mekaar gezet:
Verder heb ik de boel zover opgebouwd dat ik toch de motor met nieuwe uitlaat eens wilde horen. Ik vind hem zelf erg vet klinken, best zwaar. Dit komt natuurlijk niet zo goed over op het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ftUbYUzAR9A
Laat maar horen wat je ervan vindt!
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
de kleur van de kader valt nog mee precies met de kappen ben benieuwd naar het totaal beeld
het geluid van de uitlaat kun je moeilijk zo bepalen in neutraal want tijdens het optrekken klinkt het soms nog zwaarder en na wat uren gereden heben veranderd de klank ook nog wat als de isolatie zich gezet heeft
voor die 12 v probleem je meet nooit juist 12 v wij hebben op rolantie minder dan 12 v en vol gas kom ik toch aan 14 v we hebben ook wel het probleem van lampjes die stuk gaan om de paar 1000 km normaal regelt uw batterij ook een deel
het geluid van de uitlaat kun je moeilijk zo bepalen in neutraal want tijdens het optrekken klinkt het soms nog zwaarder en na wat uren gereden heben veranderd de klank ook nog wat als de isolatie zich gezet heeft
voor die 12 v probleem je meet nooit juist 12 v wij hebben op rolantie minder dan 12 v en vol gas kom ik toch aan 14 v we hebben ook wel het probleem van lampjes die stuk gaan om de paar 1000 km normaal regelt uw batterij ook een deel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Precies 12V zal het niet zijn nee. Maar een open spanning op de regulator van 0,8V? En als de motor draait is de accu spanning zelfs wat lager dan wanneer de motor uitstaat (wel alles aangesloten zoals het moet uiteraard)? Ik heb het idee dat er iets niet klopt...Maar ben benieuwd hoe het geluid zich zal ontwikkelen verderyamahakoppel schreef:de kleur van de kader valt nog mee precies met de kappen ben benieuwd naar het totaal beeld
het geluid van de uitlaat kun je moeilijk zo bepalen in neutraal want tijdens het optrekken klinkt het soms nog zwaarder en na wat uren gereden heben veranderd de klank ook nog wat als de isolatie zich gezet heeft
voor die 12 v probleem je meet nooit juist 12 v wij hebben op rolantie minder dan 12 v en vol gas kom ik toch aan 14 v we hebben ook wel het probleem van lampjes die stuk gaan om de paar 1000 km normaal regelt uw batterij ook een deel
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
dan scheelt er iets denk ik spanning lager als moter draait kan niet dan geeft die niets is alles goed aangesloten? nergens geen beschadigde kabels je hebt pas je kabelboom nagekeken zal normaal wel goed zijn tenzij je iets niet gezien hebt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !