Project WARRIOR

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

mooi project :duimhoog:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

JohnBeton schreef:mooie kleur, is dat RAL 5010 ?
In één keer goed :D
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

zelfde kleur als ik de quadzilla heb laten lakken, kwam kort op de originele kleur van suzuki :)
Zeer goede keuze, al zeg ik het zelf :D
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

En we zijn weer wat opgeschoten! Allereerst heb ik toch eens gekeken op de kappen goed samengaan met de rest. Het frame is ietsje donkerder dan de kappen, dus daar ben ik tevreden over.

Afbeelding

Hier is ook al mn nieuwe tankdopje te zien. Verder de nieuwe bumper gemonteerd:

Afbeelding

Ben ik ook erg blij mee. Misschien wordt ie later nog zwart (samen met nog wat andere details).
Helaas waren er ook mindere dingen. Na een nieuwe regulator gemonteerd te hebben blijkt er nog steeds geen 12 V uit te komen. Het zou dus aan de stator spoelen kunnen liggen (in mijn ogen nog de enigste oorzaak). Bedrading is OK. Als ik meet volgens de handleiding op het stekkertje van de spoelen, krijg ik de juiste waarden. Dat is wel verwarrend. Dus toch weer de vraag aan iemand met een warrior / raptor 350:
zou iemand eens willen meten of er uit de rode en zwarte draad van zijn regulator wel 12 V. komt?
Dan weet ik zeker dat ik goed zit. Ik zou het erg waarderen. Het is echt alleen maar een kwestie van beide connectortjes lostrekken en meter erop.
Ook ben ik niet tevreden over mijn nieuwe uitlaat, wat betreft de passing. De voorbocht lijkt net te krap te zijn, waardoor het niet anders kan dan dat het hele systeem er onder spanning opstaat. Vroeg of laat gaat ie dus scheuren. Erg jammer...
Montage ook deels zelf wat in mekaar gezet:

Afbeelding

Verder heb ik de boel zover opgebouwd dat ik toch de motor met nieuwe uitlaat eens wilde horen. Ik vind hem zelf erg vet klinken, best zwaar. Dit komt natuurlijk niet zo goed over op het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=ftUbYUzAR9A

Laat maar horen wat je ervan vindt! :buig:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

de kleur van de kader valt nog mee precies met de kappen ben benieuwd naar het totaal beeld
het geluid van de uitlaat kun je moeilijk zo bepalen in neutraal want tijdens het optrekken klinkt het soms nog zwaarder en na wat uren gereden heben veranderd de klank ook nog wat als de isolatie zich gezet heeft
voor die 12 v probleem je meet nooit juist 12 v wij hebben op rolantie minder dan 12 v en vol gas kom ik toch aan 14 v we hebben ook wel het probleem van lampjes die stuk gaan om de paar 1000 km normaal regelt uw batterij ook een deel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Mooi bezig hoor en een prachtig project :knikduim:
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

yamahakoppel schreef:de kleur van de kader valt nog mee precies met de kappen ben benieuwd naar het totaal beeld
het geluid van de uitlaat kun je moeilijk zo bepalen in neutraal want tijdens het optrekken klinkt het soms nog zwaarder en na wat uren gereden heben veranderd de klank ook nog wat als de isolatie zich gezet heeft
voor die 12 v probleem je meet nooit juist 12 v wij hebben op rolantie minder dan 12 v en vol gas kom ik toch aan 14 v we hebben ook wel het probleem van lampjes die stuk gaan om de paar 1000 km normaal regelt uw batterij ook een deel
Precies 12V zal het niet zijn nee. Maar een open spanning op de regulator van 0,8V? En als de motor draait is de accu spanning zelfs wat lager dan wanneer de motor uitstaat (wel alles aangesloten zoals het moet uiteraard)? Ik heb het idee dat er iets niet klopt...Maar ben benieuwd hoe het geluid zich zal ontwikkelen verder :wink:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

dan scheelt er iets denk ik spanning lager als moter draait kan niet dan geeft die niets is alles goed aangesloten? nergens geen beschadigde kabels je hebt pas je kabelboom nagekeken zal normaal wel goed zijn tenzij je iets niet gezien hebt :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Net nog even bezig geweest:

Afbeelding

Afbeelding
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

heel goed bezig!
je bent prachtig werk aan't leveren!
spijtig dat je uitlaat wat tegen werkt!
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

De nieuwe spoelen zijn onderweg. Zo snel mogelijk erin bouwen dus en testen! Als dit nog geen goede laadspanning oplevert ben ik echt ten einde raad... :(
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Tussenstandje:

Afbeelding

Ook meteen een Yoshimura benzinefiltertje geplaatst (ik kon de uitlaat niet betalen, dus is het hierbij gebleven... :D ):

Afbeelding
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

:knikduim: :spieren: :bier: Mooi project!
Groetjes thuis!

:D
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

:bier: komt er inderdaad ook aan te pas, al is het pas achteraf he haha :bier2:
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Men neme een stuk oud RVS:

Afbeelding

Daar slijpt, schuurt, boort en lakt men het volgende van (2x):

Afbeelding

Men voegt enkele ledstrips toe:

Afbeelding

En er zijn nieuwe achterlichten geboren! Ik zal ze binnenkort ff aansluiten om een beeld te krijgen.
Plaats reactie