Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
eindelijk klaar met de kap
komt wel nog een metale rand omheen zodat de uitlaat niks kan weg snirken.
ondertussen ook even snel de krassen die gekomen zijn steeds bij het passen van de kap op de demper weg gepolijst.
hier de foto's
nog even een vraag over de shoke. trek ik hem helemaal uit. dan loopt hij toeren rond de 1200.. en blijft lopen.
zet ik hem op de middelste stand dan schiet de toeren teller door tot ong 3000.
duw ik hem helemaal in. ( dan loopt hij zonder choke? neem ik aan ) dan zit de toeren teller rond de 1000 en zakt zo naar beneden en valt uit.
nu is de vraag met welke moet ik hem starten als hij koud is? en kan ik met choke open rijden? wat raden jullie mij aan?
komt wel nog een metale rand omheen zodat de uitlaat niks kan weg snirken.
ondertussen ook even snel de krassen die gekomen zijn steeds bij het passen van de kap op de demper weg gepolijst.
hier de foto's
nog even een vraag over de shoke. trek ik hem helemaal uit. dan loopt hij toeren rond de 1200.. en blijft lopen.
zet ik hem op de middelste stand dan schiet de toeren teller door tot ong 3000.
duw ik hem helemaal in. ( dan loopt hij zonder choke? neem ik aan ) dan zit de toeren teller rond de 1000 en zakt zo naar beneden en valt uit.
nu is de vraag met welke moet ik hem starten als hij koud is? en kan ik met choke open rijden? wat raden jullie mij aan?
Da ga warm worden aan de beentjes vrees ik.
Maar ziet er nie slecht uit.
Ps: een klein voorstel.
Die lat waar je uitlaat aan vastzit bovenaan zou je die niet beter laten doorlopen tot het andere bevestigingpunt.
Zo kan die nooit meegeven en zit je uitlaat vaster.
Maar ziet er nie slecht uit.
Ps: een klein voorstel.
Die lat waar je uitlaat aan vastzit bovenaan zou je die niet beter laten doorlopen tot het andere bevestigingpunt.
Zo kan die nooit meegeven en zit je uitlaat vaster.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- yamahakoppel
- Quad GOD
wij starten de warrior choke volledig uit als hij even gedraaid heeft ( de handschoenen aan getrokken en de helm op) rijden de quad uit de garage in de midden stand duwen de choke volledig in en vertrekken als je dan even gereden hebt dan blijft hij normaal draaien
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Bij start volledig uit en na een minuutje of 2 volledig in en die blijft draaien.
Geen probleem.
Geen probleem.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
dus je laat hem eerst flink wat toeren draaien? 3000 ( teminste bij mij) helemaal uit draaid hij bij mij ong 1200 toeren en als ik daarna de choke uitzet valt hij uit.
zou ik met choke open kunnen rijden of is diet niet bepaald goed voor de verbranding van de motor?
denk morgen even een test rit maken als men pa da wilt en ff kijken wat zijn kleur is. en anders meteen even bellen voor af te stellen.
de demper zit goed vast. heb er zelf al met mijn handen aan zitten trekken en duwen maar kan geen kant op.
zou ik met choke open kunnen rijden of is diet niet bepaald goed voor de verbranding van de motor?
denk morgen even een test rit maken als men pa da wilt en ff kijken wat zijn kleur is. en anders meteen even bellen voor af te stellen.
de demper zit goed vast. heb er zelf al met mijn handen aan zitten trekken en duwen maar kan geen kant op.
Hoeveel toeren die draait weet ik niet.
Maar ik vertrek ook met choke op als ik onmiddelijk wegrijd en zet hem dan na 100 meter al terug volledig in.
En die rijd dan gewoon zonder probleem.
Bij het starten geef ik heel even gas om te starten maar dan draaid die gewoon stationair.
Maar ik vertrek ook met choke op als ik onmiddelijk wegrijd en zet hem dan na 100 meter al terug volledig in.
En die rijd dan gewoon zonder probleem.
Bij het starten geef ik heel even gas om te starten maar dan draaid die gewoon stationair.
Laatst gewijzigd door cobby op ma 31 dec, 2007 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
ben vandaag even gaan rijden met men pa ff tanken en even parkeerplaatsje op. ff gereden
ging best goed. na eenmaal warm te zijn liep hij zonder choke. maar moet zo even kijken naar zijn kleur.
tevens laat staan je gaat hoog in toeren en schakeld dan pas kan dit ook een oorzaak hebben voor een witte bougie?
ging best goed. na eenmaal warm te zijn liep hij zonder choke. maar moet zo even kijken naar zijn kleur.
tevens laat staan je gaat hoog in toeren en schakeld dan pas kan dit ook een oorzaak hebben voor een witte bougie?