Pagina 6 van 7
Geplaatst: zo 13 jan, 2008 22:34
door Boers
zilladude schreef:kvind het gewoon dom om een ander blok in uw quad te steken , zeker zo ne blok,kunde toch ni normaal mee rijden,en het trekt ook op ni veel zo die verlenging van de kader...
mja das mijne gedacht he
khoop vo u da ge der ni mee op de weg gaat rijden? want als ge een accident krijgt of de flikke stoppe u dan zijde genaaid
stel u voor dat ge een accident krijgt en er sterft iemand,ze doen een onderzoek en ze merkken dat het gene originele blok meer is ...,dan heb je geen geldige verzekering enzo... dan word je met moord aangeklaagd enzo...
mja als ge ni op de weg ermee rijd is ter geen probleem natuurlijk
je moet gewoon niet te moeilijk doen
als je er een ander blok in wil hangen voor meer vermogen dan doe je het tog gelijk goed?
ga tog niet een 500cctje erin hangen ofzo?
lijkt wel of we criminelen zijn geworden? moord? toe maar.
maar goed ieder zijn mening, respect.
alleen over de rij eigenschappen, je kunt er gewoon normaal mee rijden als je het gas goed behandelt.
en het filmpje met het stuk waar die op de weg rijd, dat die spint komt doordat het nat is en slechte banden en het vermogen.
komen 10x10 douglas met 255 maxxis spearz op dus dan heeft die meer grip en ken je er normaal mee rijden, en natte omstandigheden is altijd moeilijk rijden.
en het kader? ach ieder zijn smaak he
owja nog bedankt voor je positieve reactie
Geplaatst: zo 13 jan, 2008 22:54
door FlangleR
als je die nu nog afwerkt aan de zijkanten zodat de nieuwe kader zo niet opvalt is er geen kat die erover zaagt...
met die bredere wielen erop zal em zeker meer grip hebben en idd op een nat wegdek doe je met een standaardblok al zotte dingen,laat staan met 130pk
keep up the good works
Geplaatst: zo 13 jan, 2008 23:03
door Boers
die kaders blijven zo maar er moeten nog een aantal puntjes op de i worden gezet
de quad legt nu alweer helemaal gestript omdat het frame nog gespoten moet worden.
daarna mag die weer in elkaar worden gezet
hoop werk
en dan word die tot op de puntjes afgewerkt!
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 11:05
door AlfA
zilladude schreef:khoop vo u da ge der ni mee op de weg gaat rijden? want als ge een accident krijgt of de flikke stoppe u dan zijde genaaid
stel u voor dat ge een accident krijgt en er sterft iemand,ze doen een onderzoek en ze merkken dat het gene originele blok meer is ...,dan heb je geen geldige verzekering enzo... dan word je met moord aangeklaagd enzo...
mja als ge ni op de weg ermee rijd is ter geen probleem natuurlijk
Deze discusie is al meermaals gevoerd, en iemand die zijn quad verlaagd, andere velgen, andere uitlaat, die is net zogoed in fout hoor, want je mag geen veranderingen uitvoeren aan je quad, want dan is ze niet meer conform je gelijkvormigheids attest.
Dus dan denk ik dat er nog héél weinigs quads van QFB op de openbare weg mogen komen
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 11:41
door Haagje
idd alfa je haalt em de woorden uit men mond.
maar mooi project. als ik het geld had zou ik het zeker ook doen.
heb je nog wat filmpjes en foto's?
en zou een mooi project zijn
ziet er niet veel die er een r1 blok inbouwen ofzo hier op het forum.
nice work
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 12:24
door ICHE
Ik vind het altijd wel vet zo'n project , RESPECT als je dat kan
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 18:46
door Boers
van het weekend gaat het blok eruit en daarna word het frame gespoten.
dus even geen foto's en filmpjes, als die weer rijbaar is wel natuurlijk
en het hoeft niet veel te kosten zon project, gewoon een goed blok kopen, en de spullen hebben plus de handigheid om het te maken! lekker beunen!
thanks for tha comments!
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 19:06
door de_jerre
kzal men bijdrage ook maar eens doen in dit topic
ik vind dit dus echt 'retevet' he zo een quad
, is eens iets anders dan al die raptors
en tege die dat dit niet zo mooi vinden=> waarom is een raptor met turbo dan wel zo cool?
Geplaatst: ma 14 jan, 2008 21:58
door FlangleR
de_jerre schreef:kzal men bijdrage ook maar eens doen in dit topic
ik vind dit dus echt 'retevet' he zo een quad
, is eens iets anders dan al die raptors
en tege die dat dit niet zo mooi vinden=> waarom is een raptor met turbo dan wel zo cool?
mja voor de prijs van de turbokit +-5000€ kunde al veel r1 blokken kopen hoor
en je hebt belange zo geen rijplezier dan
Geplaatst: di 15 jan, 2008 17:33
door DaZoe
de_jerre schreef:waarom is een raptor met turbo dan wel zo cool?
lol jerre al eens gezien zo een turbo ? trekt op niet veel vind ik eerlijk gezegd
Waste of money
dan is zo een r1 motor inderdaad stukken beter of laat ons zeggen meer zen geld waard
Geplaatst: di 15 jan, 2008 20:33
door beamer320
kvind dit ok bere vet
zou dit ok wel graag zelf willen
vorige week nog gezocht stond er een r1 blok te koop
geblue printed enal
maar kvind het te veel geld allemaal
voor de rest vet project
zal wel fijn zijn voor zo iets eens ope te trekken
en al die met de negatieve commentaar
smake verschillen
en alst da niet is ist de jaloezie !
voor de rest
en post nog maar wat filmpkes
Geplaatst: di 15 jan, 2008 21:31
door FLIPmode
ProBlaster schreef:Boers schreef:ProBlaster schreef: wa doen gelle belachelijk ? tis toch zo
(van mij mag je gerust af komen mijne 200 die neukt die rommel
jongen wat *** jij belachelijk, je neukt helemaal niks alleen je teddybeer!
en jij heb helemaal niks te vertellen met je beginnersquad.
ik heb nog een spartamet in de sguur staan van hitler, kijk eerst maar of je daarvan ken winnen eppo!
en waarom is het een verneukte quad dan?
want je heb wel commentaar maar onderbouw dat commentaar dan is!
wat the **** heb jij zoal gemaakt dan? niks alleen je quad gekocht!
dus waarom is die verneukt?, misschien omdat jij zelf verneukt ben?
graag antwoord
meer dan gij denkt
en moet ik het echt uitleggen moet ik er ook en tekening bij maken nooby
als je meer pk wilt fok die 450 dan gewoon op dan is hij nog en beke normaal nu licht er ne 4 cilinder in
als je en andere motor in en quad steekt doe dan toch gewoon en lc4 ofzo das en deftige 1 cilinder
heb hier 3 gsxr motors liggen zouw er ook ene kunnen in steken (das ni moeilijk zene) maar ik doe dat niet omdat het dan geen plezante quad meer is
ge vindt het wss zelf geen plezant quad tis wss en bom maar niet plezant om me te rijden dus is het gewoon belachelijk dat je zo iets doet .
Ik geef u maar in een ding ongelijk en dat is de bewering dat het niet moeilijk is.
En ik weet waar ik over praat!(toch als ge alles zelf doet
)
Voor de rest is het ieder zijn goesting, als ge maar plezier hebt
Geplaatst: di 15 jan, 2008 23:19
door Boers
Daar heb je helemaal gelijk in FLIPmode, het is zeker niet makkelijk
hoeveel vermogen levert die 750 van jouw, en welke snelheden heb je er mee gereden?
vandaag nieuwe douglas 10x10 velgen en 255/40 maxxis spearz banden binnen gekregen
en paar uurtjes trg hebben we het blok eruit gelift en het frame van een grondlaag voorzien.
en BEAMER320 welke maat velgen en banden heb je op je LTZ400 aan de voorkant staan?
Geplaatst: di 15 jan, 2008 23:23
door beamer320
Boers schreef:Daar heb je helemaal gelijk in FLIPmode, het is zeker niet makkelijk
hoeveel vermogen levert die 750 van jouw, en welke snelheden heb je er mee gereden?
vandaag nieuwe douglas 10x10 velgen en 255/40 maxxis spearz banden binnen gekregen
en paar uurtjes trg hebben we het blok eruit gelift en het frame van een grondlaag voorzien.
en BEAMER320 welke maat velgen en banden heb je op je LTZ400 aan de voorkant staan?
dat weet ik zo nie
ik ben nu te lui om de kelder in te gaan
maar morgen vroeg ga ik kijken
Geplaatst: di 15 jan, 2008 23:31
door Boers
oke beamer hoor het wel