Pagina 6 van 6
Geplaatst: ma 14 jul, 2008 19:52
door the old magician
Eindelijk na 6 weken extra vertraging is em binnen. Nog verre van compleet, maar ik neem de tijd om em
langzaam te ''pimpen''.
De eerste 25 km zitten erop, en de eenvoud waarmee hij sommige paden rijd is onvoorstelbaar. Met gemak
20 km/u harder als met de grizzly 700.
De velgen waren niet die verwacht had, maar toch mooi. Dus besloten om daar mijn 26'' bighorns op te leggen.
Na wa dubben, heb ik 26-9-12 rondom gelegd. Om het gewicht wa lager te houden van de draaiende delen.
Maar nu lopen de voorwielen exact in het spoor met de achterwielen en dat is merkbaar op van die karrensporen.( minder wringen).
hierbij de eerste foto's
[/URL]
De bumpers die er normaal gezien erop hadden moeten zitten, waren er nog nie bij.
Eens zien of da nog goed komt.
Da machienke es effekes gaan inrijden/roderen.
TOM.
Geplaatst: ma 14 jul, 2008 21:00
door No Limit W-tec
Velgen zijn idd anders dan die van mij. Voor de rest bijna identiek. Heb vorige week bumpers, bodemplaten en A-arm bescherming in alu van
www.crosspro.pt ontvangen, en ziet er goed uit. Ga deze week geen tijd meer hebben om te monteren maar komt wel na het verlof.
Geplaatst: ma 14 jul, 2008 22:59
door WJB#222
mooi ding TOM
ik kom van de week wal even langs om hem te bekijken (als hij er staat)
Geplaatst: ma 14 jul, 2008 23:29
door RoBiN
Ziet er goed uit
Geplaatst: di 29 jul, 2008 20:51
door the old magician
No Limit W-tec schreef:Nog wat tips voor mensen die toebehoren kopen :
- het verwijderen van de motorbeperkingen is heel werk, je moet bak achteraan demonteren (schat 15-tal vijzen en bouten...) om aan de verkleining van luchtinlaat te kunnen. Er zit in de uitlaatcollector een soort catalysator. Deze is bijna niet te verwijderen, wij hebben de colletor moeten open zagen om eruit te krijgen. Dus beter uitlaatcollector bestellen bij Polaris US. Naar het schijnt voorhoogt de catalysator ook de motortemp, dus toch beter uithalen.
Waar moet ik precies die verkleining van de lucht inlaat zoeken? heb je misschien daar een foto van?
Idem voor die uitlaat collector?
Is da zelf te doen of moet ik da beter laten doen bij de dealer?
Wa verdien ik er mee als het eruit is?
Want mijn topsnelheid is ook 86-88 km/u ( ff geprobeerd in rodage) dus in top is da verschil nie zoveel.
Met optrekken voelt ie nog een beetje gesmoord, zou da dan beter worden?
TOM.
Geplaatst: zo 03 aug, 2008 15:38
door the old magician
Vandaag eens de topsnelheid getest met de gps en kwam tot 92.5 km/u standaard met 26'' bighorns.
Ik vind dat eigenlijk hard genoeg, het is net of je in een hurricane staat, zo hard waait het. Misschien dat
een klein raampje een stuk scheelt.
TOM.
Geplaatst: do 07 aug, 2008 07:31
door the old magician
Het begint er langzaam op te lijken, hier een update
[
URL=
http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=
http://g.imageshack.us/g.php?h=156&i=im ... rgehp9.jpg
Restrictors zijn verwijderd, het rijdt als de brandweer.
polaris ranger RZR
Geplaatst: di 02 sep, 2008 09:29
door flokkie1
airwolf schreef:ziet er een fijn machinetje uit!
waar kan je die stukken vinden aan die prijzen ,en is dat makkelijk te bestellen en hoe zit dat transport kosten