Hoe ga je dat nu oplossen met die bussen? ik ben me zelf ook nog aan het bedenken namelijk..LeOke schreef:hmja, moest wel hé, met die speling... Ben hier bij men "motoboer" gaan vragen hoeveel 1 armpje kost en het was 370€, dus beslissing was SNEL gemaaktTiesko schreef:Zo Leoke, toch voor dezelfde A armen gegaan?..
LeOke's Blaster (verkocht :()
Re: LeOke's Blaster (nieuwe updates!)
2takt
welke bussen? Als je die bedoelt die die kerel met zen andere blaster daar zelf gedraait heeft dan is het geen probleem omdat het hetzelfde is als origineel, dus ga ik men originele gebruiken!
Die bussen bedoel ik ja...ja ik kan de originele niet gebruiken denk ik, die zijn nogal verweerd.
Hoe heb je die uit de originele gekregen? neit dat ik dalijk dubbelop werk ga doen..
Groeten!
Hoe heb je die uit de originele gekregen? neit dat ik dalijk dubbelop werk ga doen..
Groeten!
2takt
nog geen idee want heb men armen nog niet, ik laat alles achter op het forum van zodra ik eraan begin. Ook met volledige foto-reportage natuurlijk! Dus je zal gerust kunnen afkijkenTiesko schreef:Die bussen bedoel ik ja...ja ik kan de originele niet gebruiken denk ik, die zijn nogal verweerd.
Groeten!
stukken zijn binnen van gisteren, zaterdagmiddag eraan beginnen en kijken hoe ver we komen
Voor die handvaten te monteren bestaat er een soort lijm vermoed ik, zou best zijn dat ik naar de motoboer ga om een beetje te vragen zeker i.p.v. zelf wa silicone erop te spuiten? of moet ik ze er gewoon opsteken?
Voor die handvaten te monteren bestaat er een soort lijm vermoed ik, zou best zijn dat ik naar de motoboer ga om een beetje te vragen zeker i.p.v. zelf wa silicone erop te spuiten? of moet ik ze er gewoon opsteken?
Welke stukken heb je binnen?LeOke schreef:stukken zijn binnen van gisteren, zaterdagmiddag eraan beginnen en kijken hoe ver we komen
Ik heb mijn handvaten eraf gehaald door gebruik te maken van warm water en zeep en precies hetzelfde om ze erop te krijgen. Deze klemmen zich normaliter gewoon dus ik denk niet dat het nodig is om ze vast te kitten..
Groete! en succes met de opbouw!
2takt
men armen hé
vandaag gemonteerd, wijzde allemaal mooi zenzelf uit
trouwens tiesko, die busjes heb je niet nodig dat die andere met zen blaster daar gedraait heeft, zit er allemaal bij hoor! heb nog foto's van de assamblage, maar zal die er es opzetten als ik wa meer zin heb goe?
heb men onderste chappen verkeerd gestoken dus dat moet nog gebeuren + volledig uitlijnen eh, dus nog een uurke werk ofzo!
hij vraagt nu wel om spoorverbreders achteraan, dat zal de volgende update zijn
vandaag gemonteerd, wijzde allemaal mooi zenzelf uit
trouwens tiesko, die busjes heb je niet nodig dat die andere met zen blaster daar gedraait heeft, zit er allemaal bij hoor! heb nog foto's van de assamblage, maar zal die er es opzetten als ik wa meer zin heb goe?
heb men onderste chappen verkeerd gestoken dus dat moet nog gebeuren + volledig uitlijnen eh, dus nog een uurke werk ofzo!
hij vraagt nu wel om spoorverbreders achteraan, dat zal de volgende update zijn
ziet er goe uit!
post is wa meer foto's zo van de zijkant zien we nie veel he
post is wa meer foto's zo van de zijkant zien we nie veel he
-
- Pro Quadrider
ziet er goed uit idd, maar kwil meer pics zien !!
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
ga eerst men chappen goed steken en dan is een fotoshootje doen met men goei camera, de workingpictures komen er ook aan voor mensen die willen afkijken (tiesko )
mooie update, benieuwd naar de andere fotos
Hey Leoke!
Ziet er goed uit, maar hoe kom je erbij dat die bussen erbij zitten??... die heb ik toch echt niet erbij ontvangen hoor. ik ga eens een mail sturen naar Brabant quads. of waar heb jij deze besteld?
Show indd maar wat meer foto's!!
Groeten!
Ziet er goed uit, maar hoe kom je erbij dat die bussen erbij zitten??... die heb ik toch echt niet erbij ontvangen hoor. ik ga eens een mail sturen naar Brabant quads. of waar heb jij deze besteld?
Groeten!
2takt
hey, ik heb me armen ook bij brabant quads besteld, maar ook geen busjes gehad !Tiesko schreef:Hey Leoke!
Groeten!
@ leoke; heb jij voor je stuur stangen ook alle 4 de balljoints gehad ? deze zaten er bij mij ook niet bij.
maar ziet er wel goed uit !
die jonge van het forum, met die lekkere reet
Die balljoints heb ik van de oude spoorstangen gepakt izzy.. is dit niet meer mogelijk bij jou dan?IzzY schreef: hey, ik heb me armen ook bij brabant quads besteld, maar ook geen busjes gehad !
@ leoke; heb jij voor je stuur stangen ook alle 4 de balljoints gehad ? deze zaten er bij mij ook niet bij.
Groete
2takt
nee, die van mij zijn helemaal verrot. ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe.Tiesko schreef:Die balljoints heb ik van de oude spoorstangen gepakt izzy.. is dit niet meer mogelijk bij jou dan?IzzY schreef: hey, ik heb me armen ook bij brabant quads besteld, maar ook geen busjes gehad !
Groete
die jonge van het forum, met die lekkere reet