De-Croo gaat strijd aan met quads...
Re: De-Croo gaat strijd aan met quads...
ja ge had beter bodybuilder stef gestuurd!
Thx Airwolf. Tekstje was op 10 minuten getypt, kwam dus uit het hart hè.airwolf schreef:prachtige tekst rafino!
ik ben benieuwd of hij gaat antwoorden!
en ivm dat bord hij zal wel zorgen dat er een bord komt!
I.v.m. da bord, hij zal het misschien mè "uitgezonderd plaatselijk verkeer" moeten doen, maar hoe dan ook zijn we de klos. En erger nog, mocht het em lukken zullen er nog veel gemeenten volgen.
En da allemaal voor énen egoïstische pipo mè z'n paard.
Plastic Repair
hier kom je ook al borden tegen
zo van die blauwe vierkante borden
met een tractor een paard en mensen op afgebeeld als er zo'n bord staat mogen wij er ook nie in!
en idd als je hem op 10 min getypt hebt kwam het diep uit je hart!
met een tractor een paard en mensen op afgebeeld als er zo'n bord staat mogen wij er ook nie in!
- Danny
- Quadrider
Wettelijk gezien moogt ge daar wel in.airwolf schreef:hier kom je ook al borden tegen
Die blauwe borden zijn gebodsborden en geen verbodsborden.
Zolang er niet een plaat bij staat verboden voor motorvoertuigen in een rond bord met rode rand mag jij daar door rijden
2008 Can am outlander 800 max
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quad Expert
- Contacteer:
omfg!,
idd, samen werken, en wegen apart voor wandelaars en paarden!...
idd, samen werken, en wegen apart voor wandelaars en paarden!...
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- Danny
- Quadrider
Amai seg,
Dieje de croo luistert ook niet precies.
Waarom zit hij in zo een programma als zijn mening toch al vast staat en ons niks kan gunnen. Code groen stelt zich al kandidaat om de wegen te helpen herstellen zodat de belastingsbetalers van brakel niet veel meer moeten betalen (of niks). En meneer is nog niet tevreden. Hij heeft een veel te dikke nek gekregen.
Waarom zit hij in zo een programma als zijn mening toch al vast staat en ons niks kan gunnen. Code groen stelt zich al kandidaat om de wegen te helpen herstellen zodat de belastingsbetalers van brakel niet veel meer moeten betalen (of niks). En meneer is nog niet tevreden. Hij heeft een veel te dikke nek gekregen.
2008 Can am outlander 800 max
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ja Rafino, je geeft er hier een ferme patat op!
Ik ben benieuwd of je antwoord zal krijgen.
- cyberdrone
- Quadracer
Hawel Danny, diene is gewoon op ne powertrip, binnenkort zijn het verkiezingen zekers ?? Da's zo ne ne pitbull met valse tanden die nemeer wil lossen .. een regelrechte schande voor de democratie, binnenkort moeten we nog toestemming vragen om te ademen. Ik zweer het u, moest ik niet juist een huis gebouwd hebben dan zou ik België verlaten, ik heb totaal geen vertrouwen meer in eender welke politieke partij.Danny schreef:Amai seg,
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
En dat zal er niet op beteren ook niet cyberdrone ...
Dan staan ze te kijken als mensen het allemaal kotsmoe zijn en domme dingen uithalen
Hem zou zich beter wat bezig houden met de mensen een goede job te geven of ze te late behouden in deze tijden .
Maar das dan weer teveel gevraagd .
Dan staan ze te kijken als mensen het allemaal kotsmoe zijn en domme dingen uithalen
Hem zou zich beter wat bezig houden met de mensen een goede job te geven of ze te late behouden in deze tijden .
Maar das dan weer teveel gevraagd .
Suzuki Z400 geel
En den DICTATOR heeft geantwoord.Moorverken schreef:Ja Rafino, je geeft er hier een ferme patat op!
Spijtig genoeg kan em ni goed lezen. Ik vroeg toch uitdrukkelijk een antwoord met inhoud dacht ik hè?!
Geachte Medeburger,
Ik moet uw aandacht trekken op het feit dat het niets te maken heeft met mijn privé bossen enerzijds. En ik vind deze manier van reageren een beetje kleingeestig.(de waarheid kwetst precies toch)
Wanneer wij honderdduizenden euro’s belastingsgeld van de burgers van de gemeente Brakel (da zijn daar rijke burgers als ge 't mij vraagt), maar ook van de betoelagende overheid hebben benut om ondermeer in erosiegevoelige gebieden in de mooie Zwalmvallei, holle wegen en andere landbouwwegen - aardewegen uiteraard -, te verfraaien en echt bruikbaar te maken, en we zien dan enkele jaren later dat de colonnes, weliswaar van wat men noemde op de TV-uitzending “cowboys” met crossmotoren, quads en 4X4 (hij is "traktoren" vergeten!!) deze aan stukken rijden dat men dan reageert is maar normaal.
Het reglement dat wij voorleggen op 16 maart a.s. op de gemeenteraad voorziet de mogelijkheid van afwijking voor sommige van deze wegen.
Ik herhaal u nogmaals het heeft niets te maken met eigen boswegen. Deze zou ik, indien het nodig mocht zijn gemakkelijk als eigenaar kunnen afsluiten...(rijke jongen hè, en da allemaal van ons geld) Trouwens heel omvangrijk, het spijt u wellicht, zijn die niet.
Daarenboven moet u het verkeersreglement kennen dat een 22-tal jaar geleden werd gewijzigd: motorvoertuigen van welke aard ook moeten voorrang laten aan geleide of bereden dieren. Dit heeft te maken met elementaire natuurlijke reacties van runderen, paarden, schapen, enz.(m.a.w., volgens onzen toffe is het feit da we doorgang geven aan paarden en fietsers enz. ni omdat we goed van hart zijn, maar wel omdat het in z'n stom wetboekske sta. 'T is ni omdat hij ne L*L is da we da allemaal zijn hè.)
Onder gebruikelijk voorbehoud van ons standpunt,
Herman DE CROO
Minister van Staat
Gewezen Kamervoorzitter, nu Ondervoorzitter
Burgemeester van Brakel
Mocht em z'n verbod erdoor krijgen, kunnen we mss af en toe eens een dagske gaan toeren in Brakel-centrum. Zo nen halve zondag door de winkel- en terras-straatjes mè nen hoop quads. Ik denk wel dat de Brakelse burgers nog veel liefde gaan overhouden voor De Croo.
Plastic Repair
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
whahaha , jha goed iedee rij je gewoon door de straaten ^^ want het geluid mag zoo hard zijn als je wilt hier in NL dan want bij een auto staan geen maximaal db aan geven en hier in NL valt de quad als auto ^^ dus dan gooi je de demper ofzo er af
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Laatst gewijzigd door Rafino op vr 06 mar, 2009 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Plastic Repair
-
- Quadrider
- Contacteer:
Brakel ligt bij mijn weten nog altijd in België. En hier bestaat wel een geluidsnorm.barossa chetaa schreef:whahaha , jha goed iedee rij je gewoon door de straaten ^^ want het geluid mag zoo hard zijn als je wilt hier in NL dan want bij een auto staan geen maximaal db aan geven en hier in NL valt de quad als auto ^^ dus dan gooi je de demper ofzo er af
Ik vind het jammer dat er niet meer de petitie ondertekenen. Ik was van plan om deze op 15 maart naar het volledige schepencollege van Brakel te versturen. Maar met zo weinig reacties kan ik dat maar beter niet doen.
Om de boel kapot te knallen staan ze allemaal op de eerste rij. Maar als ze een kleine inspanning moeten leveren om onze hobby te redden, is het te veel gevraagd. Ik vind het dan ook zeer jammer dat er niet meer solidariteit bestaat onder de quadrijders. Wij (De Moorverkens) zijn ook al elders (waar we niet rijden) naar vergaderingen geweest om daar de andere off-road gebruikers te gaan steunen. Zelf heb ik er ook geen baat bij of er nu een verbod komt of niet in Brakel. Mijn quad heeft nog maar één keer de Brakelse veldwegen gezien. Maar als het in Brakel kan, zullen de andere gemeentes volgen.
Als het dus zo zit zal ik mijn quad wel op de remorque zetten en de Franse circuits gaan afschuimen. Bedankt aan de mensen die de petitie reeds getekend hebben. Aan de mensen die zich aangesproken voelen: als diep ontgoochelde quadrijder moest ik mijn hart eens kunnen luchten.
Groeten,
Bart
in nederland geld ZEKER ook een MAX DB op de weg
96 of 98 db harder mag niet
96 of 98 db harder mag niet
2017 raptor 700 SE