FLIPmode schreef:Heeft ook met gewicht te maken, raceblok zit met 4 cil is dus groter en zwaarder bij het crossen dus ook meer krachten op het frame. En het is natuurlijk een uitdaging om zoiets te bouwen hé (turbo bedoel ik)
dus wat denk jij, ik pak maar het beste van beide. hihi
ik ben jaloers
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Dan was het ne busa of zx14 turbo geworden . Nee hij gaat nu al aardig van z'n plek en de carbu's zitten nog veuls te rijk.
Volgende week de echte test, en als de bandjes omliggen eens naar de Maasvlakte heen hé
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
FLIPmode schreef:Dan was het ne busa of zx14 turbo geworden . Nee hij gaat nu al aardig van z'n plek en de carbu's zitten nog veuls te rijk.
Volgende week de echte test, en als de bandjes omliggen eens naar de Maasvlakte heen hé
laat maar horen als jullie naar d emaasvlakte komen dan ga ik mee
FLIPmode schreef:Dan was het ne busa of zx14 turbo geworden . Nee hij gaat nu al aardig van z'n plek en de carbu's zitten nog veuls te rijk.
Volgende week de echte test, en als de bandjes omliggen eens naar de Maasvlakte heen hé
laat maar horen als jullie naar d emaasvlakte komen dan ga ik mee
kan je miss een fototje maken van hoe je plaat achter zit? wil dit namelijk ook bij mijn ltz doen, maar ben benieuwd of de kont dan niet te "naakt" word in het midden.
in het midden is ie een stuk steviger maar vind ik persoonlijk niet zo mooi.
ik moet hem ook nog aanpassen omdat ik gisteren zg dat mijn beugel gebroken is vanwege trilling.
maar als ik het niet vergeet zal ik even een foto maken
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
taz22 schreef:kan je miss een fototje maken van hoe je plaat achter zit? wil dit namelijk ook bij mijn ltz doen, maar ben benieuwd of de kont dan niet te "naakt" word in het midden.
gr
hier heb ik een 2 fototjes,ze zijn niet superduidelijk(iphone) maar het geeft een goed idee.
ik heb de standaard kentekenbeugel die eerst in het midden achter zat doormidden gezaagd en daarna aan de
zijkant van het frame bevestigd.
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 09 aug, 2009 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Waar heb je die plaatjes vandaan en wat koste het ongeveer? Die plaatjes die je warnings labels vervangen.
Zit te denken om die van mij er ook vanaf te trekken... vooral die dat je er niet met 2 personen op mag. Als ik een keer met 2 personen erop wilt ligt het er wel heel dik op dat het niet de bedoeling is
ardkapteijn schreef:Waar heb je die plaatjes vandaan en wat koste het ongeveer? Die plaatjes die je warnings labels vervangen.
Zit te denken om die van mij er ook vanaf te trekken... vooral die dat je er niet met 2 personen op mag. Als ik een keer met 2 personen erop wilt ligt het er wel heel dik op dat het niet de bedoeling is
mooi spul he!
heb er best nog wat voor moeten betalen.
de plaatjes waren+verzendkosten waren 69$usd
maar ik had pech want deze werden dit keer ook opgepik door de douane dus kon ik nog eens 20 euro extra betalen.
al met al als je geluk hebt ben je zo,n 60 euro kwijt.
misschien kun je ze in europa ook krijgen,dan betaal je geen tax.
ik heb voor mijn warning labels 29€ betaald met verzending waren gewoon effen gepolijste alluminium plaatjes met bevestigings boutjes ik moet ze ook eens plaatsen maar effen is ook maar zo kaal daarom dat ze al 1 jaar in de kast liggen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !