Pagina 6 van 8
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 16 feb, 2010 17:33
door tjobbie
waarom nu al een andere turbo?
de turbo,s die erop zaten liepen toch op een zeer lage druk, deze kan toch nog dik opgevoerd worden?
(
niet dat ik er enig verstand van heb hoor )
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 16 feb, 2010 18:49
door FLIPmode
Ja ik liep op lage druk, maar heb intussen weer wat bijgeleerd.
- de twee turbo's krijgen elk maar de helft van de uitlaatpulsen omdat ze elk op 2 cilinders zijn aangesloten
- daardoor dus vreselijke lag en komen ze in als ik de gas moet lossen(
)
- enkele(zelfs iets grotere) turbo spoelt sneller op door de 4 uitlaatpulsen.
- minder gewicht (enkel systeem)
- compacter en makkelijker af te regelen.
- door de lag kan ik de druk niet opvoeren omdat ze er toch niet geraken bij het vereiste toerental.
En er zijn er een paar op oldschoolsuzuki die de dubbele (zelfs met vnt) turbo opstelling ten treuren toe hebben getest en het ook niet in orde hebben gekregen, dus waarom tijd verspillen
Ik wil deze turbo wel binnen het frame houden en dus komen er nog wat pas- en meetwerkjes aan te pas.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 16 feb, 2010 19:01
door tjobbie
got it! nou succes dan maar weer met je mega-project
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 16 feb, 2010 20:22
door Pindapotje
Ziet er zeer goed uit.........
Misschien een onozele vraag, maar ga je je remmen ook aanpassen ? (het moet tenslote ook weer goed tot stilstand komen)
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 16 feb, 2010 20:39
door kristola
WOW
Krijg er kippenvel van.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 17 feb, 2010 05:34
door FLIPmode
Pindapotje schreef:Ziet er zeer goed uit.........
Misschien een onozele vraag, maar ga je je remmen ook aanpassen ? (het moet tenslote ook weer goed tot stilstand komen)
Er zitten de rempompen van de gsxr op en die geven iets meer druk dus remmen zijn wel oke, door het gewicht en de snelheid is het ook normaal dat hij niet op de zelfde afstand stil is als een standaard quad aan de helft van de afstand.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: ma 19 apr, 2010 19:00
door FLIPmode
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: ma 19 apr, 2010 21:35
door tjobbie
wwauw !! echt dikke shit gozer!!!
respect!
ook al zou je niet winnen, alleen de adrenaline al van daar op de startstreep staan
wij willen meer filmpies!
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 20 apr, 2010 03:35
door FLIPmode
Hehe dit weekend Brustem wa streepkes trekken en verder afstellen
Kunnen dan ook wat dichterbij om te filmen
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 20 apr, 2010 15:48
door KrisZ400
Wat deed het pijn bij de bestuurder van de EVO
Dit weekend @ BRUSTEM
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 12:50
door KrisZ400
Vandaag kon ik er helaas niet bij zijn in brustem
maar telefonisch heb ik al vernomen dat het zeker de goede richting uit aan het gaan is
Wheeliebar word noodzakelijk, met een snelheid van ongeveer 130km/u op de achterwielen
filmpjes volgen nog wel in de loop van de week
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 15:03
door FLIPmode
Jaja al terug
veel kunnen testen wegens niet druk, zoals Kris al zei loopt ie als een trein, alleen moet ik bij de start en in eerste inhouden anders lig ik op m'n rug (eerste stukje van de film)
, kost me jammer genoeg een seconde maar het was een vette dag nu weet ik eindelijk wattem kan en het einde is nog niet in zicht (moet uiteindelijk die gekke Antillianen kunnen bijhouden, nu lukt dat pas vanaf 150meter)
allé beeldjes zeggen meer als woorden:
http://www.youtube.com/watch?v=Faeyj-Zto7U" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 15:42
door Haagje
Netjes,
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 16:32
door JohnBeton
gaat precies hennig goed vooruit.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 17:22
door FLIPmode
quad-racerrr schreef:Netjes,
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
Nope dan gaat hij niks meer, probleem is dat ik aan de start niet vol durf te gaan zonder weelybar, hij moet voor onder blijven anders gaat em alle kanten op
, en hij moet lager
@ John : ja de eerste keren toch moeten wennen, blij dat ik achter was 190 op crossveren is niet alles