mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 154pk!!! filmP13
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
het is een r1 de pk's en koppel moet ik op terug komen dat weet ik niet zal iets van 150pk zijn of meer
en ja we zijn lekker aan het rommelen maar wat doe jij nog wakker?
en ja we zijn lekker aan het rommelen maar wat doe jij nog wakker?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
toch een r1? pfffff, ik d8 iets met 500cc ofzo, ik zit goed na te denken om wat te doen met me quad , had vandaag thuis diep gesprek over een r6 blokje.mobydirk schreef:het is een r1 de pk's en koppel moet ik op terug komen dat weet ik niet zal iets van 150pk zijn of meer
en ja we zijn lekker aan het rommelen maar wat doe jij nog wakker?
Maar denk niet dat , dat door gaat.
Ik denk dat ik als deze klaar is toch maar weer eens wat moois gaat maken.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
er heb eerst een 500cc 2cilinder onder gezeten
maar nu gaat hij een stap verder er komt een r1 onder
maar over jou quad
gezien wat jij er mee wil doen
veel en lang rijden zou ik persoon lijk voor een 500cc 2cilinder gaan
dat blokje loopt echt leuk
is even snellen als een 700 tot de 120 en gaat daar na nog lekker door tot de 160/170
wat betekent dat als je 120 rijd dat je niet in de begrenzer rijd
en het blokje zat bij jim er onder als of het er onder hoorde ook niet on belangrijk
en deze motoren staan er om bekent dat ze wel wat km kunnen hebben
maar nu gaat hij een stap verder er komt een r1 onder
maar over jou quad
gezien wat jij er mee wil doen
veel en lang rijden zou ik persoon lijk voor een 500cc 2cilinder gaan
dat blokje loopt echt leuk
is even snellen als een 700 tot de 120 en gaat daar na nog lekker door tot de 160/170
wat betekent dat als je 120 rijd dat je niet in de begrenzer rijd
en het blokje zat bij jim er onder als of het er onder hoorde ook niet on belangrijk
en deze motoren staan er om bekent dat ze wel wat km kunnen hebben
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
Ja ik begrijp ut, maar heb niet veel zin in dat andere gezeik, ik denk er nog steeds diep over na om wat te doen. of ik w8t op de nieuwe yamaha quad heb gehoord iets met 2 cillinders of ik bouw eind van 2011 een yfz450 met r1. quad van me dromen met de motorblok van me dromen. tot dan bewonder ik jullie machine'smobydirk schreef:er heb eerst een 500cc 2cilinder onder gezeten
maar nu gaat hij een stap verder er komt een r1 onder
maar over jou quad
gezien wat jij er mee wil doen
veel en lang rijden zou ik persoon lijk voor een 500cc 2cilinder gaan
dat blokje loopt echt leuk
is even snellen als een 700 tot de 120 en gaat daar na nog lekker door tot de 160/170
wat betekent dat als je 120 rijd dat je niet in de begrenzer rijd
en het blokje zat bij jim er onder als of het er onder hoorde ook niet on belangrijk
en deze motoren staan er om bekent dat ze wel wat km kunnen hebben
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
dat is een slim idee ga eerst maar eens lekker rijden
maar om dat jij het over een r6 heb
ps een r6 is niet veel langzamer als een r1
ik moet zeggen dat ik een 1000 beter vind rijden als een 600
vanwegen de soeplesse niet zo zeer de pk's
alles gaat zo makkelijk als he geen zin heb om terug te schakelen dan doe je het niet
het zelfde met op schakelen
maar je ging jou 660 blok toch maken?
ik ga pitten moet er zo al weer uit
spreek je later
maar om dat jij het over een r6 heb
ps een r6 is niet veel langzamer als een r1
ik moet zeggen dat ik een 1000 beter vind rijden als een 600
vanwegen de soeplesse niet zo zeer de pk's
alles gaat zo makkelijk als he geen zin heb om terug te schakelen dan doe je het niet
het zelfde met op schakelen
maar je ging jou 660 blok toch maken?
ik ga pitten moet er zo al weer uit
spreek je later
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
Ja ik snap, maar hier thuis d8ten ze dat een r1 blok veel groter is dan een r6 dat het dan er makelijker in me frame past zonder aanpassingen. Wanneer komt er nou een echte tour quad uit, Yamaha moet wat verzinnen voor de echte SM rijders tussen onsmobydirk schreef:dat is een slim idee ga eerst maar eens lekker rijden
maar om dat jij het over een r6 heb
ps een r6 is niet veel langzamer als een r1
ik moet zeggen dat ik een 1000 beter vind rijden als een 600
vanwegen de soeplesse niet zo zeer de pk's
alles gaat zo makkelijk als he geen zin heb om terug te schakelen dan doe je het niet
het zelfde met op schakelen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrider
- Berichten: 283
- Lid geworden op: ma 12 jul, 2010 11:50
- Locatie: Ingooigem
- Contacteer:
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
ik denk dat de naam quadforum stilaan aan het varanderen is naar transformer forum
respect allen!
respect allen!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
er moet een afdeling komen met monster projecten
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
Wordt weer een leuk bommetje zo te zien
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
Is misschien niet zo een goed idee ivm de arm-der-wet weetjewel.klaas136 schreef:er moet een afdeling komen met monster projecten
Alhoewel er bijna geen enkele quad in België in orde is want ze mogen maar 15Kw hebben, en daar zit zowat alles boven als je meer als 400cc hebt.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
dat is in nederland ook zo .( en we hoeven geen kenteken te laten zien )
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
nou is het frame aangepast voor het r1 blok en de maximale ruimte gemaakt voor de injectie en luchtinlaat.
alles is gehecht en wordt straks allemaal in een keer afgelast.
met dank aan mobydirk voor het buigen van de nieuwe pijpen van het frame
alles is gehecht en wordt straks allemaal in een keer afgelast.
met dank aan mobydirk voor het buigen van de nieuwe pijpen van het frame
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
het injectie systeem erop gezet en de kappen er effe opgezet om te zien of het uitkomt.
frame zo aangepast dat het originele uitlaatspruitstuk erop kan met het EXUP-systeem.
en effe de 700 koplampen erin voor het totaal plaatje
frame zo aangepast dat het originele uitlaatspruitstuk erop kan met het EXUP-systeem.
en effe de 700 koplampen erin voor het totaal plaatje
-
- Quadrider
- Berichten: 456
- Lid geworden op: zo 06 sep, 2009 17:09
- Locatie: mastenbroek
- Contacteer:
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
ziet er goed uit . gaat als een sneltrein
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 update P5!
nou idd. jullie zijn wel heel lekker bezig kerels!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves