je kan ook direct in een ral kleur laten poeder coaten heb mijne warrior nu 4 jaar geleden laten doen is nog allemaal goedDe frame kleur zit ik nog even te twijfelen eerst maar stralen en coaten en dan laten spuiten
DeniK Raptor700R Supermotard
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: DeniK Raptor700
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadrider
- Contacteer:
nee ik wil geen ral kleur , metallic candy of perelmoeryamahakoppel schreef:je kan ook direct in een ral kleur laten poeder coaten heb mijne warrior nu 4 jaar geleden laten doen is nog allemaal goedDe frame kleur zit ik nog even te twijfelen eerst maar stralen en coaten en dan laten spuiten
sm is ook natuurlijk spr mooi maar ja ik ben en lbjif tog egt cross gek
-
- Quadrider
- Contacteer:
ja crossen is wel leuk, maar heb tog meer betrekkingen gekregen tot alleen straatsander.w schreef:sm is ook natuurlijk spr mooi maar ja ik ben en lbjif tog egt cross gek
jha sm is inderdaad wel een heel goede keuze ben zelf ook in bezit van een laagvlier nooit spijt gehad om hem zo temaken hoor
Voordeel is dat je (bijna) overal mag rijden, en met offroad is dit een heel stuk moeilijker, want met al dat milieugedoe tegenwoordig..
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ja ik zie je plaatje prachtigpetoe schreef:jha sm is inderdaad wel een heel goede keuze ben zelf ook in bezit van een laagvlier nooit spijt gehad om hem zo temaken hoor
-
- Quadrider
- Contacteer:
klopt je hebt helemaal gelijk-Laurens- schreef:Voordeel is dat je (bijna) overal mag rijden, en met offroad is dit een heel stuk moeilijker, want met al dat milieugedoe tegenwoordig..
-
- Quadrider
- Contacteer:
na ik wil is totaal wat anders ik heb al een idee van het totaal plaatje dus dan komt dat helemaal goed rood groen zwart grijs blauw is et allemaal niet
ja met crosse wordt inderdaat steets minder maar er zijn nog zat crossbanen hoor
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hahahahahaha daar dacht ik eerst aan, maar hy wordt tog niet zo met felle kleuren-Laurens- schreef:ROZE?
Mh, ik ben echt benieuwd! Volgens mij word het een superdik machien!
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadrider
- Contacteer:
ga me best doen-Laurens- schreef:Mh, ik ben echt benieuwd! Volgens mij word het een superdik machien!