Pagina 6 van 35

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 08:59
door keesie
je had beter hier naar kunnen kijken en de oude motor opknappen

atk is het bedrijf dat de quad divisie van cannondale overnam, ze hebben alle onderdelen



http://www.atkusa.com/newsite/documents ... ceList.pdf

home: http://www.atkusa.com/newsite/Products.aspx

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 10:38
door SlOoT
Dat wisten we allang voordat we hieraan begonnen :wink: :wink:
En stel we hadden van ATK de onderdelen gekocht om het blok betrouwbaar te maken komen we al snel boven de 1000 euro uit, en dan hebben we nog niet eens de verzend kosten :wink: :lol: :lol:
En aan nieuwe onderdelen heb je niets, ben je over een paar weken/maanden weer de pineut.

ATK is de zelfde troep als Cannondale, hier een foto van iemand die voor meer als 2000 dollar zijn blok heeft laten opknappen door ATK...
Afbeelding

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 10:43
door Vyrena
Die KTM is toch veeel en veeel mooier

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 11:07
door keesie
mwaah, kun je tenminste van de buitenkant goed zien of je zuigerveren vesleten zijn :shock:

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 11:14
door Vyrena
Die kTM heeft toch veel meer vermogen en alles... Je kan er meer hier voor krijgen enzv...

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 12:07
door Frank MB
keesie schreef:mwaah, kun je tenminste van de buitenkant goed zien of je zuigerveren vesleten zijn :shock:
Vind ik ook, lekker makkelijk 8)

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 13:21
door SlOoT
KTM heeft een nog andere voordelen, als je de boegie moet vervangen ben je in plaats van 30 minuten maar een paar seconden bezig. En om de kleppen te stellen en al hoeft vermoedelijk het blok er ook niet uit, de kleppen deksel kan er namelijk af terwijl het blok er nog in zit 8) 8)

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 13:33
door JAN15-10
SlOoT schreef: de kleppen deksel kan er namelijk af terwijl het blok er nog in zit
Heb nog nooit gehoord,dat het motorblok eronderuit moet om het kleppendeksel te demonteren :? :shock:

Jan 8)

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 13:45
door SlOoT
JAN15-10 schreef:
SlOoT schreef: de kleppen deksel kan er namelijk af terwijl het blok er nog in zit
Heb nog nooit gehoord,dat het motorblok eronderuit moet om het kleppendeksel te demonteren :? :shock:

Jan 8)
Het Cannondale blok is een heel appart iets.......
Als je bij een Dale blok de kleppendeksel eraf wil halen moet eerst de hele linker zijkant verwijdert worden, en daarvoor moet het hele blok er onderuit.

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 13:50
door JAN15-10
Hoop niet dat je voor een bougie vervangen, het hele kader doormidden moet slijpen . :shock: :lol:

Jan 8)

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 15:45
door stefan00
Ziet er goed uit, ben benieuwd.

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 17:00
door Vincenzo
fototje ziet er nie echt gezond uit :?

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 18:48
door SlOoT
JAN15-10 schreef:Hoop niet dat je voor een bougie vervangen, het hele kader doormidden moet slijpen . :shock: :lol:

Jan 8)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Nee, dat zal niet nodig zijn, van bovenaf en van de zijkant kun je er prima bij :wink: :wink:

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 18:49
door ronnieb
Alleen de "speciale" kap die me pa gekocht heeft blijkt niet te werken, als je gaat lassen moet het glas donker worden zodat je niet verblindt wordt, maar dit werkt dus niet.
Dan moet je de kap eerst opladen onder een felle lamp.

Geplaatst: zo 21 nov, 2004 18:50
door SlOoT
ronnieb schreef:
Alleen de "speciale" kap die me pa gekocht heeft blijkt niet te werken, als je gaat lassen moet het glas donker worden zodat je niet verblindt wordt, maar dit werkt dus niet.
Dan moet je de kap eerst opladen onder een felle lamp.
Opladen ??? dat hebben die luitjes niet gezegd, hoelang moet ie onder de felle lamp, en hoe fell moet hij zijn ??