Pagina 6 van 8
Geplaatst: wo 19 jan, 2005 01:47
door Rik350
dat trekt nog geen worst van een bord dat hoorde ik eens iemand zeggen maar dan met een vet zwaar haags accent
dat tråkt nog geen wogst van un bogt
Geplaatst: wo 19 jan, 2005 08:59
door No Limit W-tec
Hanzie schreef:aaaah dat verklaart veel
is die 450r ook van haar of gewoon ff vervangquad?
Voor zover ik weet is de 450R van de broer van Natasja
Geplaatst: do 20 jan, 2005 20:17
door Rearwheel driv'in
Ik ben het met iedereen eens; knappe review van de 450...
Enne, dat je enthousiast over je nieuwe aanwinst bent blijkt er ook wel uit...
Geef je ook gelijk wat betreft je keuze om een wat "racebestendigere" quad te kopen dan de Z400. De mijne is nou bijna 1 jaar oud, en heeft al veel meegemaakt. Laten we het netjes houden, dat begin je te merken en te zien.
De Z is een geweldige quad om mee te rijden (zeer grote fun factor) voor een zacht prijsje. Maar voor het echt stevige werk (langdurig flink op z'n zak houden)...? Ik ben bang dat ik er binnenkort problemen mee krijg, als ik die al niet heb.......
Een race quad zoals de YZF lijkt mij beter toegerust voor de die hard rijders.. bijv. meer smeerpunten (voorvering), plastiek gaat er beter af en is indien stuk en is relatief goedkoop nieuw te krijgen, luchtfilterbak kan er makkelijk uit voor schoonmaak, grabbar is te vernieuwen (is geen gedeelte van frame) enz, enz...
Ik heb de keuze gemaakt, en hanzie bevestigd deze keuze...
Nogmaals de Z is een prima quad, maar voor mij niet duurzaam (en snel) genoeg... kan niet wachten tot de Yamaha binnen is..... pfffft wat duurt dat lang manne.....
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:23
door S.W.A.T.
maar heb ge al iets veranderd aan uwe Z ? want als ge een paar zaken verandert gaat hij ook al een pak beter als een stok Z
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:47
door Skicks
S.W.A.T. schreef:maar heb ge al iets veranderd aan uwe Z ? want als ge een paar zaken verandert gaat hij ook al een pak beter als een stok Z
idd, ik snap ook niet waarom hij al na een jaar wil overstappen
ik denk dat jij TE veel verwacht van een YFZ...
maarja, jij moet het weten, ik respecteer je beslissing! (weet wel daje nog ZEER veel kan tunen, Doug heeft ook een Z (ondertussen 450 geboord) en die verslaat al die YFZ'en, en heeft ook zn achteruit nog
)
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:49
door Hanzie
daar komt het doug gust verhaaltje weer, die jongen heeft geen Z meer, dat noem ik geen Z meer
zit NIKS origineels meer aan en de helft van de motor wordt na elke wedstrijd vervangen dus
ik ben ook na een jaar overgeschakeld, gewoon omdat de Z niet gemaakt is voor hoe en wat ik rij.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:51
door Bartje 400
idd groot gelijk
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:54
door S.W.A.T.
hanzie dat is wel waar wat ge zegt maar wat ik wil zeggen is als ge een stok Z vergelijkt met één waar een andere uitlaat onderstaat en ander sproeiers enz.. daar zit ook al dag en nacht verschil in, hij zal wel nooit gelijk een 450 gaan maar toch.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 21:57
door Hanzie
groot gelijk swat, met een Z zijn er enorm veel mogelijkheden om te tunen
alles wat je verandert heeft onmiddelijk vermogenwinst... dat is me toen opgevallen, en slecht gaat een Z niet, helemaal niet
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:02
door S.W.A.T.
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:08
door Skicks
Hanzie schreef:groot gelijk swat, met een Z zijn er enorm veel mogelijkheden om te tunen
alles wat je verandert heeft onmiddelijk vermogenwinst... dat is me toen opgevallen, en slecht gaat een Z niet, helemaal niet
okidow, maar een zijn toch veel Z's die serieus getuned zijn (waar niet zo constant aan vervangen moe worden) en die
bijna even goed gaan als een yfz?
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:12
door Hanzie
yfz is niet bij te houden met een Z/KFX, ik dacht dat eerst ook maar dat heb ik ff uit m'n kop gezet de eerste dag ik op de yfz reed. de topsnelheid is te evenaren, die stelt niks voor, maar de kracht en de koppel, is echt enorm bij een yfz, en die zult ge NOOIT kunnen bereiken met een yfz450... filip blues wist mij te vertellen toen hij na z'n kfx de yfz kocht: "een kfx lijkt een zitmaaier als ge een yfz gewoon zijt". en ik dacht toen: dat is toch zever. maar sinds dat m'n yfz is ingereden denk ik er net hetzelfde over, met alle respect voor de Z/KFX rijders! maar het is gewoon zo.
snelheid is te evenaren en zelfs voorbij te gaan, maar de koppel, zet dat maar uit je hoofd want dat zie ik niet gebeuren
met m'n suzu kon ik door bochten in 2de ongeveer, vorige zondag ging ik in 4de door de bocht.......
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:49
door Teunie
Hans heeft gelijk.......op een YFZ gasgeven en je moet je echt vasthouden aan het stuur.......
Geplaatst: do 20 jan, 2005 22:53
door S.W.A.T.
daar heb ge grootgelijk in twee vrienden van me die rijden ook met een 450 en heb ook eens een keer op gereden
en dat was enorm verschil in die van mij want als ik het geld had was ik direkt de zelfde dag nog gegaan voor voor een 450
Geplaatst: do 20 jan, 2005 23:07
door Teunie
Een Banshee geeft ongeveer hetzelfde gevoel trouwens