Nest nog niet in orde !! Hangt mijn keel uit !!
Als zaakvoerder van Piranha-racing kan ik enkel kwijt dat deze klant meer dan garantie en service heeft gekregen op een quad waarvan op voorhand is overeengekomen dat mits 800 Euro minder dan de verkoopprijs GEEN GARANTIE zou worden toegekend.
Vervangen onderdelen: nieuwe krukas, nieuwe zuiger, nieuwe cilinder, volledige pakkingsset en gratis werkuren.
Indien al mijn klanten zo achterbaks zouden reageren was ik 10 jaar geleden al gestopt.
Een ketting waarvan ikzelf tegen de klant heb gezegd dat deze niet meer in orde was heeft niks met GARANTIE te maken maar is gewone slijtage.
Quadrijden kost nu eenmaal geld en als u dit niet kunt betalen kan u beter stoppen of er zelf aan prullen.
Inninge deelneming aan de volgende dealer.
Zelfs tijdens mijn vakantie na het ontvangen van het bericht van de defekte ketting heb ik een mail gestuurd dat ik maandag zou terugbellen.
Sommige mensen kan men gewoon niet tevredenstellen .
Vervangen onderdelen: nieuwe krukas, nieuwe zuiger, nieuwe cilinder, volledige pakkingsset en gratis werkuren.
Indien al mijn klanten zo achterbaks zouden reageren was ik 10 jaar geleden al gestopt.
Een ketting waarvan ikzelf tegen de klant heb gezegd dat deze niet meer in orde was heeft niks met GARANTIE te maken maar is gewone slijtage.
Quadrijden kost nu eenmaal geld en als u dit niet kunt betalen kan u beter stoppen of er zelf aan prullen.
Inninge deelneming aan de volgende dealer.
Zelfs tijdens mijn vakantie na het ontvangen van het bericht van de defekte ketting heb ik een mail gestuurd dat ik maandag zou terugbellen.
Sommige mensen kan men gewoon niet tevredenstellen .
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit slechte ervaringen heb gehad bij piranha racing, bij mij zijn ze altijd vriendelijk, lossen alle problemen goed op en raden het beste materiaal aan + alles is steeds op tijd geleverd
Voor mij geen andere dealer buite piranha.
Mijn vorige dealer was andere koek, dat was nl. LVC Lommel, vriendelijke mensen maar ze zijn niet voor niets failliet gegaan, mijn quad is na 2j gebruik door mij nu in betere staat dan toen ik hem kocht
Maarja iedereen zal overal wel eens goede en slechte ervaringen gehad hebben bij een dealer
Voor mij geen andere dealer buite piranha.
Mijn vorige dealer was andere koek, dat was nl. LVC Lommel, vriendelijke mensen maar ze zijn niet voor niets failliet gegaan, mijn quad is na 2j gebruik door mij nu in betere staat dan toen ik hem kocht
Maarja iedereen zal overal wel eens goede en slechte ervaringen gehad hebben bij een dealer
Driving a Yamaha blaster
-
- Easy Quadrider
- Contacteer: