pont du vaux(its comming)
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Is niets mis met die KTM, maar ben nogal een Yamaha freak en ken de motor nu van buiten, dus zie ik geen reden om te veranderen. Ook vrees ik dat ik op de KTM niet het koppel ga hebben van de YFZ en ook niet de power door de hele powerband heen zoals bij een YFZ.
Voor mij is een VLS te zwaar en te groot. Heb altijd voorstander geweest van kleine en lage quads zoals de Honda 400ex/450R en YFZ.
Maar zeg het nogmaals : eerst de kinderziekten eruit laten rijden door Ingo en dan pas kopen.
Voor mij is een VLS te zwaar en te groot. Heb altijd voorstander geweest van kleine en lage quads zoals de Honda 400ex/450R en YFZ.
Maar zeg het nogmaals : eerst de kinderziekten eruit laten rijden door Ingo en dan pas kopen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
De KTM de koppel niet van een yfz?
Een KTM 560 is een waar beest!
Met de W-tec ben je niets verplicht want ik ken iemand die er een Husaberg onder heeft... ook een kanonnetje, en hij heeft nog nooit problemen met de voorarmen ofzo gehad. En als je zag hoe hij over Heerde vloog zondag... die tafel sprong niemand zo ver!
Ik vind de kleur echt vet van de nieuwe VLS, Wil had het over een witte, lijkt me nog vetter
Met hoeveel tirips zit dit vast?
Met de W-tec ben je niets verplicht want ik ken iemand die er een Husaberg onder heeft... ook een kanonnetje, en hij heeft nog nooit problemen met de voorarmen ofzo gehad. En als je zag hoe hij over Heerde vloog zondag... die tafel sprong niemand zo ver!
Ik vind de kleur echt vet van de nieuwe VLS, Wil had het over een witte, lijkt me nog vetter
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Slechte reclame voor Laegers... Ga eens mailtje sturen, wij hebben goede gusset sets voor standaard chassisVyrena schreef:De KTM de koppel niet van een yfz?
oede miere kent da van buiten die moteur!No Limit YFZ schreef:Is niets mis met die KTM, maar ben nogal een Yamaha freak en ken de motor nu van buiten, dus zie ik geen reden om te veranderen. Ook vrees ik dat ik op de KTM niet het koppel ga hebben van de YFZ en ook niet de power door de hele powerband heen zoals bij een YFZ.
swatten kei-art
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Denk dat hij ze straks zelf zal beginnen maken die YFZ blokjes
-
- Quadrunner
- Contacteer:
volgende keer als we weer eens samen rijden no limit dan gaat ge maar eens een rondje op mijn ktm 560No Limit YFZ schreef:Is niets mis met die KTM, maar ben nogal een Yamaha freak en ken de motor nu van buiten, dus zie ik geen reden om te veranderen. Ook vrees ik dat ik op de KTM niet het koppel ga hebben van de YFZ en ook niet de power door de hele powerband heen zoals bij een YFZ.
zullen we daarna nog wel eens spreken over koppel
zou hier niet over lullen maar heb zelf een yamaha gereden waarvan het blok ook opgekrikt was bij wil van der laan
kon niet tippen aan de vls ktm 560
maar ik laat u eerst wel eens rijden
groetjes steve
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
frankie toch????op de openbare wegFranky schreef:dom, dat je met zo iets niet op de openbare weg, mag rijden
das toch geen fun
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadracer
- Contacteer:
Koppel zal niet het probleem zijn maar hij zegt ook gewoon verliefd te zijn op yamaha gewoon omdat hij dat goed kent en het bereik over het hele toerengebied zo mooi vind die ktm kan je denk ik niet net zo ver opentreken(qua toeren dan he) met zo'n zware cilinder. Allemaal persoonlijk. Jij koopt ook altijd de zelfde boter gewoon omdat je die gewend bent dus please niet weer zo'n fanatieke VLS/Yamaha discussie.steve schreef:volgende keer als we weer eens samen rijden no limit dan gaat ge maar eens een rondje op mijn ktm 560No Limit YFZ schreef:Is niets mis met die KTM, maar ben nogal een Yamaha freak en ken de motor nu van buiten, dus zie ik geen reden om te veranderen. Ook vrees ik dat ik op de KTM niet het koppel ga hebben van de YFZ en ook niet de power door de hele powerband heen zoals bij een YFZ.
zullen we daarna nog wel eens spreken over koppel
zou hier niet over lullen maar heb zelf een yamaha gereden waarvan het blok ook opgekrikt was bij wil van der laan
kon niet tippen aan de vls ktm 560
maar ik laat u eerst wel eens rijden
groetjes steve
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
amen!
maar hebt gelijk, ieder zn ding
maar hebt gelijk, ieder zn ding
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •