YFZ carburateur op KFX400 - iemand jetting advies?
Hmm ik heb nu inmiddels 160 mainjet, de naald staat bijna op het rijkste en nog knallen uit de uitlaat bij afremmen.....
Ik heb het idee dat er een andere oorzaak voor is........acceleratiepomp misschien? Komen echt steekvlammen uit bij het loslaten van het gas...
Wanneer ik gasgeef loopt hij gewoon perfect verder...
Ik heb het idee dat er een andere oorzaak voor is........acceleratiepomp misschien? Komen echt steekvlammen uit bij het loslaten van het gas...
Wanneer ik gasgeef loopt hij gewoon perfect verder...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
ow das minder leuk moet wel zeggen dat ik gisteren de naald op de 5 clips heb gezet (van yfz) en ook een 160 mainjet testen kan pas zaterdag als alles erop zit natuurlijk
deze afstelling heb ik voor yfz gedaan maar heb geen flauw idee wat je voor een Z zou moeten gebruiken met zoon carb
deze afstelling heb ik voor yfz gedaan maar heb geen flauw idee wat je voor een Z zou moeten gebruiken met zoon carb
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
zou kunnen
Teunie ken jij iemand die een co² meter heeft anders kan je daar al eens naar kijken of hij ongeveer juist staat zou moeten tussen de 1,5-2 zijn dan staat hij juist afgeregeld
Teunie ken jij iemand die een co² meter heeft anders kan je daar al eens naar kijken of hij ongeveer juist staat zou moeten tussen de 1,5-2 zijn dan staat hij juist afgeregeld
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
acc pomp zal het niet zijn denk ik. Die wordt maar bediend eer je gas geeft.Teunie schreef:Hmm ik heb nu inmiddels 160 mainjet, de naald staat bijna op het rijkste en nog knallen uit de uitlaat bij afremmen.....
Ik heb het idee dat er een andere oorzaak voor is........acceleratiepomp misschien? Komen echt steekvlammen uit bij het loslaten van het gas...
Wanneer ik gasgeef loopt hij gewoon perfect verder...
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Hmm vind het maar raar.
Heb mainjets geprobeerd van 132 t/m 160 en ook met de naald al vanalles gedaan...
De bougie heb ik bekeken en die is echt niet wit....
Misschien eens kijken of ik iemand vind met een CO-meter.
Heb mainjets geprobeerd van 132 t/m 160 en ook met de naald al vanalles gedaan...
De bougie heb ik bekeken en die is echt niet wit....
Misschien eens kijken of ik iemand vind met een CO-meter.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
die carb mag toch niet volledig recht hangen volgens mij die origenele staat ook niet volledig recht of heb ik het mis
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
Fré
- Quad Expert

- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ja akkoord, maar ik bedoel gedraaid, zoals je bvb de carb kan draaien als je de spanbandjes rond die rubber tuiten wat losdraait. Ik vraag dit aan Teunie omdat ik weet dat ie wat probs had/heeft met de headstay mount.
Als de carb gedraaid is verandert je vlotterniveau, en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling
Als de carb gedraaid is verandert je vlotterniveau, en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling
White LTZ-450 - powered by MSD -


