Pagina 6 van 7
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 08:18
door Teunie
Hmm ik heb nu inmiddels 160 mainjet, de naald staat bijna op het rijkste en nog knallen uit de uitlaat bij afremmen.....
Ik heb het idee dat er een andere oorzaak voor is........acceleratiepomp misschien? Komen echt steekvlammen uit bij het loslaten van het gas...
Wanneer ik gasgeef loopt hij gewoon perfect verder...
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 08:27
door peet #77
ow das minder leuk moet wel zeggen dat ik gisteren de naald op de 5 clips heb gezet (van yfz) en ook een 160 mainjet testen kan pas zaterdag als alles erop zit natuurlijk
deze afstelling heb ik voor yfz gedaan maar heb geen flauw idee wat je voor een Z zou moeten gebruiken met zoon carb
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 08:56
door Ralph
Knallen, onverbrande benzine...dat zou toch te rijk moeten zijn of ben ik nu even de weg kwijt?
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 09:07
door peet #77
zou kunnen
Teunie ken jij iemand die een co² meter heeft anders kan je daar al eens naar kijken of hij ongeveer juist staat zou moeten tussen de 1,5-2 zijn dan staat hij juist afgeregeld
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 11:36
door Sg6
Teunie schreef:Hmm ik heb nu inmiddels 160 mainjet, de naald staat bijna op het rijkste en nog knallen uit de uitlaat bij afremmen.....
Ik heb het idee dat er een andere oorzaak voor is........acceleratiepomp misschien? Komen echt steekvlammen uit bij het loslaten van het gas...
Wanneer ik gasgeef loopt hij gewoon perfect verder...
acc pomp zal het niet zijn denk ik. Die wordt maar bediend eer je gas geeft.
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:08
door Teunie
Hmm vind het maar raar.
Heb mainjets geprobeerd van 132 t/m 160 en ook met de naald al vanalles gedaan...
De bougie heb ik bekeken en die is echt niet wit....
Misschien eens kijken of ik iemand vind met een CO-meter.
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:43
door Fré
ook al gechecked op lekken (in en uitlaat)?
en hangt de carb nu een beetje recht?
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:45
door Teunie
Ja, heb ik naar gekeken. Ik zie zelf geen lekken maar dat sluit natuurlijk niets uit...
Aan de uitlaatkant zijn er zowieso geen lekken want dat is nog allemaal origineel.
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:46
door Fré
Teunie schreef:Ja, heb ik naar gekeken. Ik zie zelf geen lekken maar dat sluit natuurlijk niets uit...
Aan de uitlaatkant zijn er zowieso geen lekken want dat is nog allemaal origineel.
kan zijn dat er ergens toch iets los is?
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 12:54
door peet #77
die carb mag toch niet volledig recht hangen volgens mij die origenele staat ook niet volledig recht of heb ik het mis
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 13:05
door Fré
ja akkoord, maar ik bedoel gedraaid, zoals je bvb de carb kan draaien als je de spanbandjes rond die rubber tuiten wat losdraait. Ik vraag dit aan Teunie omdat ik weet dat ie wat probs had/heeft met de headstay mount.
Als de carb gedraaid is verandert je vlotterniveau, en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling

Geplaatst: ma 14 nov, 2005 13:56
door Teunie
Heb net alles nog eens uit en in elkaar gehad.
Alle sluitingen zijn perfect.
Ik ben erachter gekomen dat hij nu top loopt als ik de choke uittrek!
Denk dat er dus een grotere pilot sproeier in moet?
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 14:02
door Fré
Schitterend! Ga nu maar rap een andere pilot sproeier kopen (kijk anders nog es naar de raad op z400central in je topic), dan kan je eindelijk verder piemelen!
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 15:04
door Teunie
Moet helaas besteld worden........hopelijk eind deze week dus meer nieuws.
Ben er wel tamelijk van overtuigd dat hier het probleem zit nu.
Damned, heb nu net zoveel zin en tijd om lekker te piemelen!
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 16:11
door Fré
yes yes, hou ons op de hoogte van je avonturen.
p...