734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
-
- Quadverslaafde
Re: YFM 700R SE Black Streetfighter.[UPDATE P50]
oh even een klein feestje, heb namelijk de 10000 hits bereikt hihi
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
oke gaaf maar hoe kom je aan die info???
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
-
- Quad Master
daar moet op gedronken worden
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadfanaat
proost op tjobbies project.
-
- Quadverslaafde
hihi, slaat ook nergens op maar je moet toch wat te lullen hebbenmobydirk schreef:oke gaaf maar hoe kom je aan die info???
bij je topic staat toch hoevaak dat ie bekeken is
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Easy Quadrider
nijsluc schreef:Met paypal is dit binnen 10 min in orde
hoe werkt dit bij western union ???
westrn union is duur,maar het werkt wel.ik heb ooit in dublin mijn portefeuille verloren,en stond daar zonder geld of bankkaart en identiteitskaart in ierland.via w-union heeft een kennis geld kunnen overmaken naar een bank in dublin die verbonden is met w-union.in plaats van een identiteitskaart,werken ze met een wachtwoord ,dat je eerst moet afspreken met uw kennis via telefoon.maar het is wel echt duur
-
- Quadverslaafde
voor bekende wel ja, maar handel NOOIT via western union als je met een vreemde temaken hebt.stephkewillems1 schreef:nijsluc schreef:Met paypal is dit binnen 10 min in orde
hoe werkt dit bij western union ???
westrn union is duur,maar het werkt wel.ik heb ooit in dublin mijn portefeuille verloren,en stond daar zonder geld of bankkaart en identiteitskaart in ierland.via w-union heeft een kennis geld kunnen overmaken naar een bank in dublin die verbonden is met w-union.in plaats van een identiteitskaart,werken ze met een wachtwoord ,dat je eerst moet afspreken met uw kennis via telefoon.maar het is wel echt duur
geloof me, dan kun je het beter op mijn bankrekening sturen als je er toch vanaf wilt
nou m,n stuurstang is nog steeds niet binnen slecht.
en m,n motor begin nu ook schraal te klinken dus ben bang dat de cil. eraf moet om de zuigerveren etc. te checken voordat ik daarlijk grote schade heb.
heb er alleen weinig zin in nu ik het druk heb en alles weer uit elkaar moet.
- yamahakoppel
- Quad GOD
er is niks zo goed als op garage te gaan bij een erkende dealer voor met een gerust hart te kunnen rijden en van zijn aansprakelijkheid te kunnen genieten doe ook veel zelf aan mijn quad maar motorisch kom ik er niet aan zelfs geen onderhoud
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Quadverslaafde
hihi, nou niemand komt aan m,n quad, ik doe het gewoon zelf op m,n gemak.yamahakoppel schreef:er is niks zo goed als op garage te gaan bij een erkende dealer voor met een gerust hart te kunnen rijden en van zijn aansprakelijkheid te kunnen genieten doe ook veel zelf aan mijn quad maar motorisch kom ik er niet aan zelfs geen onderhoud
ik ben wel geen automonteur maar heb wel enige ervaring met motorblokken+ het feit dat ik het gewoon heerlijk en een uitdaging vind om het zelf te doen.
zo word ik weer een beetje wijzer het het geheel in elkaar zit en ben gelukkig nooit zo bang om risico,s te lopen.
helaas is het schrale geluid moeilijk te plaatsen waar het vandaan komt, maar het gaat in ieder geval gepaard met een vibratie
op een bepaald toerental.
het zou een los onderdeel in de buurt van het blok kunnen zijn maar ik vrees het ergste.
kan ook wel, heb er denk al rond de 4000km opstaan.
ach ja, try before you die zeggen ze toch?
-
- Quadverslaafde
nou, ben ondertussen begonnen met demonteren.
tering ik wist niet dat een 686 zuiger zo groot was
heb nu alles uit elkaar maar ziet er allemaal netjes uit.
morgen even de toleranties nameten en de nodige nieuwe pakkingen en zuiger ringen bestellen.
ik weet niet of ik ook gelijk de naaldlager van de zuiger moet vervangen, er zit nog geen speling op, ook niks op de krukas.
tering ik wist niet dat een 686 zuiger zo groot was
heb nu alles uit elkaar maar ziet er allemaal netjes uit.
morgen even de toleranties nameten en de nodige nieuwe pakkingen en zuiger ringen bestellen.
ik weet niet of ik ook gelijk de naaldlager van de zuiger moet vervangen, er zit nog geen speling op, ook niks op de krukas.
Laatst gewijzigd door tjobbie op di 06 jul, 2010 13:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Is het geluid niet je baby op een Suzuki LTR450 achter je aan rijden
Toch knap dat je het zelf durft om je blok open te maken. Ik doe daar niet aan ik schroef bijna nooit wat vast
Toch knap dat je het zelf durft om je blok open te maken. Ik doe daar niet aan ik schroef bijna nooit wat vast
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
ziet er idd nog goed uit!
ja ik wou dat ik ook het lef had om aan mijn motor te beginnen
ja ik wou dat ik ook het lef had om aan mijn motor te beginnen
- yamahakoppel
- Quad GOD
hoeveel km heb je nu? 4000 is nog maar net uit rodage dat je hem al open gooit ik denk er nog niet aan en heb almeer dan 25.000 km en draaid in mijn ogen nog gelijk een klokje en weet mijn gas ook goed staan als je wat wilt leren van mecaniek koop een vrak en knap die op tot een nieuwe jij koopt een nieuwe maakt er een vrak van
Groetjes Kris
-
- Quadverslaafde
best, wacht maar tot jij een gebroken zuigerveer krijgt of versleten naaldlagers door gebrek aan groot onderhoud met alle gevolgen van dien.yamahakoppel schreef:hoeveel km heb je nu? 4000 is nog maar net uit rodage dat je hem al open gooit ik denk er nog niet aan en heb almeer dan 25.000 km en draaid in mijn ogen nog gelijk een klokje en weet mijn gas ook goed staan als je wat wilt leren van mecaniek koop een vrak en knap die op tot een nieuwe jij koopt een nieuwe maakt er een vrak van
een quad is niet gemaakt om superlange stukken te rijden en heeft meer liefde nodig dan bijv. motoren, dus als ik schrale
geluiden uit het blok begin te horen, controleer ik of alles nog is wat het hoort te zijn.
en aangezien ik lange stukken hoogtoerig rijd over lange stukken snelweg en hem wel is flink op z,n falie geef kan het wel is zo zijn dat er iets wat sneller verslijt.
100% Gelijk,tjobbie schreef:best, wacht maar tot jij een gebroken zuigerveer krijgt of versleten naaldlagers door gebrek aan groot onderhoud met alle gevolgen van dien.yamahakoppel schreef:hoeveel km heb je nu? 4000 is nog maar net uit rodage dat je hem al open gooit ik denk er nog niet aan en heb almeer dan 25.000 km en draaid in mijn ogen nog gelijk een klokje en weet mijn gas ook goed staan als je wat wilt leren van mecaniek koop een vrak en knap die op tot een nieuwe jij koopt een nieuwe maakt er een vrak van
een quad is niet gemaakt om superlange stukken te rijden en heeft meer liefde nodig dan bijv. motoren, dus als ik schrale
geluiden uit het blok begin te horen, controleer ik of alles nog is wat het hoort te zijn.
en aangezien ik lange stukken hoogtoerig rijd over lange stukken snelweg en hem wel is flink op z,n falie geef kan het wel is zo zijn dat er iets wat sneller verslijt.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen