Ik heb Megaupload links (3 links) gevonden, dus PM me als je ze wilt hebben. Megaupload is wel traag en je mag maar 1 deel tegelijk downloaden, maar het is een goed alternatief
Of mogen de links hier staan (dit spaart mijn Inbox een beetje )
Ik krijg em niet geopend, als ik securom open dan kan ik daarna naar de map waar mx vs atv staat en dan ga ik naar het icoontje met de helm en open hem, maar dan komt er een fout dat de originele cd er niet in zit, Ik heb het geinstalleerd met met alcohol door het eerst op de cd te branden. Wie helpt??
Frank mb schreef:Ik krijg em niet geopend, als ik securom open dan kan ik daarna naar de map waar mx vs atv staat en dan ga ik naar het icoontje met de helm en open hem, maar dan komt er een fout dat de originele cd er niet in zit, Ik heb het geinstalleerd met met alcohol door het eerst op de cd te branden. Wie helpt??
Welke versie heb je gedownload? Die van RELOADED, CloneCD of Mirror? Op het eerste zicht zou ik CloneCD zeggen, omdat die met een loader werken.
Ik zie niet echt in wat er mis zou kunnen gaan, misschien moet je eens een andere Loader proberen?