Pagina 7 van 8
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: vr 30 okt, 2009 19:38
door AdlyRS
sjmallie94 schreef:in de a armen van de suzuki zitten kogel lagers heb ik gezien
heb tekening van , dus daarom zitten daar ook geen nippels , alleen heb ik achter op de scharnier punten van de veer nippels, voor niet
mss op de lTZ wel maar op de kingquad zitten helemaal geen smeernippels
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: za 31 okt, 2009 09:36
door Boncari
Bij mij niet meer met opstappen
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: za 31 okt, 2009 09:57
door raptordegekste
nee mij nou ook niet meer maar alleen op het begin wel
was wat wennen van een suzuki lt 80'je naar een 250
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: za 29 mei, 2010 14:07
door stephkewillems1
bedankt voor de nuttige informatie.hier kan ik al een goed stuk vooruit, en bespaar ik mij veel gld aan onderhoudsbeurten,
grts
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: zo 06 jun, 2010 21:24
door micky010
ik heb een vraag mijn bouten van me wheelhub,s zitten er vast nouw wil ik een anderen as er in hebben iemand idee om ze goed los tekrijgen ik heb al wd40 geprobeerd
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: zo 06 jun, 2010 21:34
door Boncari
Probeer eens kruipolie, dat werkt beter voor zo iets dan wd-40
Anders gewoon een lange staaf pakken, dan krijg je ze echt wel los
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: ma 07 jun, 2010 21:33
door micky010
en een slag moersleutel is dat wat ?
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: ma 07 jun, 2010 21:57
door Boncari
Kan ook, een aantal dealers gebruiken die ook. Doe het wel met beleid, want een slagmoersleutel heeft best wel veel kracht
Het is ook wel logisch dat die moeren zo vast zitten, want je wilt natuurlijk niet dat je hub er af valt
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: di 18 jan, 2011 21:17
door yamahaleon
mooi man.
Ik wist nooit hoe ik een quad moest schoonman
waar ik niet op moest spuiten enzo
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: wo 19 jan, 2011 09:43
door Boncari
Weet je het nu wel???
Gewoon een beetje afstand houden en niet op scharnierpunten, in de uitlaat, in de luchtinlaat en op de stickers spuiten. Verder spuit ik gewoon met volle druk!
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: vr 21 jan, 2011 22:58
door yamahaleon
ja
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: zo 23 jan, 2011 10:57
door Boncari
Mooi zo
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: ma 28 feb, 2011 16:58
door sander.w
even over de ketting al je er op ziten de vering dus een stukje is ingezakt dan moet je ketten ong 1.5 cm omhoog en om laag kunnen dus ongeveer een spelling van 3cm
zo doen we dat altijd in de cross wereld
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: wo 27 jul, 2011 11:12
door mic148
En een luchtfilter met remmenreiniger schoonmaken.. daarna spoelen met water en laten drogen...
Is dat geen optie? En het belangrijkste.. waarom dan niet?
Re: Onderhoud- & Technische Tips
Geplaatst: vr 15 mar, 2013 12:16
door BramC
Zoals jullie weten heb ik sinds enkele weken mijn quad. Ik zou een onderhoud willen doen maar doordat dit de eerste keer is ( en ik sterker ben op het vlak van elektronica / elektriciteit ) zou ik dit graag eerst bij iemand zien gebeuren. Als er iemand in de omgeving van Meise woont ( met liefst een raptor 700 ) en die een onderhoud aan zijne quad plant, ben ik geïntereseerd in een cursus